Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Snel? Of Traag en Gestaag?

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hallo,

Het is alweer even geleden dat ik "gesprint" heb. De reden is simpel. Na een korte periode van voor mijn doen snel afvallen, bleef ik "hangen". Het ging super traag met zo nu en dan een onsje wat ik ook deed en ik bleef steeds met ca een kilootje op en neer gaan bekeken over 2 weken. Ik heb dus even afgewacht. Voor mij is het vaak lastig om voldoende te bewegen en zonder de extra beweging werkt dat nu eenmaal zo. Nu, 's zomers en in de vroege herfst, is voor mij de beste tijd om af te vallen en ik wil graag 2 of 3 sprintjes meedoen maar vond geen beginnende sprintjes van mijn gading, dus niet getreurd ik maak er zelf 1.
Deze sprint is voor een ieder die tot november GESTAAG wil afvallen. Langzaam of snel is onbelangrijk als we er maar komen. Voor mij is dit een heerlijk moment omdat zelfs met supersonisch langzaam en gestaag ik vandaag de 7 heb aangetikt. De 7 ipv de 8 vooraan. Ik hoop dat jullie gezellig komen meedoen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018 13:05    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag mee, de ervaring is dat snel afvallen tijdelijk is.. Toch wil ik mezelf stimuleren en motiveren, zodat ik volgend voorjaar fitter en met minder gewicht in kan Lach

Bij mij gaat het ook niet meer zo snel, ga veel heen en weer, soms eigen schuld, trage darmen en schildklier werken ook wat tegen.

Succes lightfeather!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 11:06    

Reageer met quote
Heb wel heel zuinig ingezet, wip je me er even uit vul ik het opnieuw in Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 11:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Vlinderr leuk dat je ook komt meedoen. Lastig is dat he als je lichaam het afvallen tegenwerkt. Goed dat je toch gemotiveerd weet te blijven. Het is dan een fijn vooruitzicht dat je het volgende voorjaar een stuk fitter zou kunnen zijn. Als ik lichter weeg heb ik ook minder gewrichtspijn en minder last van mijn middenrifsbreuk dus op de wat lastigere momenten denk ik daaraan en dat helpt me om dan even flink te zijn en gewoon door te zetten. Ik heb je er uitgewipt dus je kunt je streef opnieuw invoeren. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 11:27    

Reageer met quote
Bedankt lightfeather Lach

Minder gewicht is beter voor alles lichamelijk zowel als mentaal. Ik werk mezelf ook vaak tegen hoor, pfff, probeer het nu weer wat serieuzer aan te pakken. Niet te grote stappen, motivatie moet al doende komen. Vaak gebeurd er veel en ik ben een kei in eten met emoties haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 11:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je hebt helemaal gelijk Vlinderrr. De wijze waarop ik mezelf zo nu en dan nijg te saboteren is door fysiek meer te doen dan ik aankan met als gevolg dat ik langere tijd helemaal niets meer kan. Het eten lukt me wel ik ben gelukkig geen emo-eter. Wel is het lastig om gezond genoeg te eten door mijn wat al te kleine inkomen maar ik doe mijn best en ook groenten en fruit zijn 's zomers voordeliger dus dit is in alle opzichten voor mij de beste tijd om af te vallen. En zo hebben we allemaal wel iets dat het tot een uitdaging maakt om gestaag te blijven afvallen. Maar we komen er echt wel en de sprintjes helpen zeker met motiveren. We kunnen elkaar hier steunen. Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 12:21    

Reageer met quote
Handig lijkt me wanneer je geen emo eter bent, dan lijkt afvallen me toch iets makkelijker (van mezelf uitgaand). Mijn weegdag was steeds vrijdag, maar afgelopen tijd schuif ik weleens naar wanneer het gunstig is, of ik sla een weekje over, ook ivm onregelmatige werktijden.

Ik zou blij zijn met iedere week 2 ons minder, ipv dat heen en weer gedoe, maar goed momenteel vind ik het moeilijk consequent te zijn. Of het gaat twee weken prima en dan weer niet, hoop wat stabieler te worden, het hoeft niet snel. Met iets minder gewicht voel ik me beter.

Komende dagen druk, nog ff doorbuffelen Lachen

Ps. alles is ook duur Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 14:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Natuurlijk is het geestelijk makkelijker als je geen emo-eter bent maar daar staat dan weer tegenover dat ik erg veel fysieke problemen heb waardoor ik niet alleen moeite heb om af te vallen maar door de prednison zelfs zomaar 10 kilo of meer in een kuur aankom. Ik heb er een kleine 2 jaar voor nodig om dat weer kwijt te raken dus je snapt wat er gebeurt als ik meer dan 1 kuur in een jaar nodig heb. Ik val zeker niet alle weken 2 ons af, ik was bijvoorbeeld afgelopen week 2 ons precies kwijt maar er zat er vanochtend al weer 4 ons bij. Ik ben om precies te zijn in de afgelopen 27 weken slechts 9 onsjes kwijt, ik moet het ermee doen maar had toch liever gezien dat het een ietsiepietsie meer was geweest. Nu moet je natuurlijk wel ervan uit gaan dat je vochthuishouding altijd met plus/min 1 a 2 kilo per dag schommelt. Maar dan nog ben ik in januari en begin februari goed afgevallen, daarna stond ik maandenlang vrijwel stil, was al blij met 1 a 2 ons per maand en 2 weken terug viel ik ineens weer bij kleine beetjes af maar ik blijf als een gek schommelen. Ik heb dan ook absoluut geen idee wat er de komende 10 weken met mijn gewicht zal gebeuren. Maar ik kan nu weer heel voorzichtig ietsjes bewegen en dat helpt meestal wel dus ik heb goede hoop.

lk hoop voor je dat je als je in je vakantie iets meer structuur en rust in je leven kunt brengen ook emotioneel en in gewicht wat stabieler zult worden. Hoe dan ook, we gaan er samen voor.
Buffel ze haha.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 16:49    

Reageer met quote
Ieder zijn eigen hé? Jou situatie is ook frustrerend voor je pfff.

Samen sterk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 18:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Samen Sterk Vlinderrr, dat komt goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 19:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 1 van 13