Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Snel? Of Traag en Gestaag?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vlinder,
Spontaan chinees halen doe ik ook, (of liever gezegd mijn manlief haalt het ) meestal ben ik dan te moe om te koken des te lekkkerder smaakt het als je verwend wordt en geniet er dan ook met volle teugen van, met een koud pilsje erbij smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dymphie,
Vrijdag bij kennissen op visite geweest en ons een beetje laten adviseren over de laptop, vandaag gaan we naar het retail om te kijken/ kopen
Vind het spannend wie weet zit ik er vandaag wel achter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 6:51    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vind ik ook Ine, als je het doet moet je er ook van genieten!

Succes met de aankoop van een nieuwe laptop.

Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Ine, ik heb voor een Lenovo 530-14ikb-81ek00hvmh gekozen van 14 inch. Scherm omklapbaar, zodat je ook het beeldscherm kunt kantelen. Touchscreen, zodat ik het beeld ook met mijn vingers kan vergroten en verkleinen. En, heel erg fijn, met lichtjes achter de toetsen. Vind ik erg fijn voor 's avonds. Ik moet een beetje wennen aan de aparte pijltjes toetsen: twee gewone en twee halve, maar met een beertje oefening kom ik daar vast wel uit!
Ben er erg blij mee. (lieverd weet al dan zijn volgende laptop er ook zo eentje wordt, met een wat grotere processor. Ik heb een i3, hij wil graag een i5, want hij doet heel erg veel met grote rekenprogramma's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 13:12    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hoi Pieps,

Ik kon even een paar daagjes niet online komen, te druk.

De groene vakjes komen als paddestoelen omhoog, heerlijk om te zien dat we het samen zo goed doen.
Zelf ga ik ook boven verwachting. Ik ben al 2 ons meer afgevallen dan ik ingestuurd heb want op mijn weegmoment woog ik al enkele dagen het verzonden gewicht. Ik heb ook weer gemeten en jonge jonge, na een hele tijd nauwelijks verschillen dit weekend ineens forse veranderingen. Ik ga ze nog in mijn eetboekje noteren maar we hebben het hier echt over cmters weegdinnen. Ik is BLIJ Yes! (nederlands= Yes! (nederlands=

Ik lees over toetjes in het sprintje. Zelf eet ik direct na het eten nooit toetjes. Maar als ik behoefte heb aan iets later op de avond neem ik meestal room of een stukje kaas. Op room, vooral 's avonds, val ik om de één of andere duistere reden goed af.
Ik neem dan een niet te grote portie en klop het op met 1 half, of als ik cravings heb, (gelukkig niet vaak meer) een heel schepje Atkins vanille proteïne poeder. Mjammie.
Soms doe ik er iets doorheen, aardbeien, banaan, bessen. Ik kan me voorstellen dat een notenpasta er ook lekker door zal smaken. De laatse tijd heb ik er niets doorgedaan.

Leuk dat zoveel van jullie dat ruimere gevoel van binnen herkennen. Wat is dat heerlijk en motiverend he.

Quote:
Lightfeather, het naar binnen gaan en 'voelen' word mijn nieuwe doel.

Vlinderrr goed van je dat je dat gaat doen. Laat ons weten hoe het je vergaat.

Quote:
Denk dat ik maar weer een vaste weegdag doe, ik merk dat ik de dag na het invoeren van mijn gewicht, wat makkelijker denk.

Ik heb voor het invoeren een vaste weegdag maar op dit moment helpt het me ook om dagelijks te wegen. Normaal deed ik dat nooit maar vanwege de schommelingen nu wel. Ik noteer wat ik eet en kan dan goed zien waardoor ik aankom of vocht vast ga houden en waardoor ik beter afval. Omdat ik het per dag noteer kan ik op zeker moment hopelijk een patroon ontdekken.

Ik las trouwens ergens dat de meeste mensen op donderdag het laagste gewicht hebben. De reden daarvoor zou zijn dat er in het weekend wat makkelijker met het dieet omgegaan zou worden en dat je door op donderdag te wegen alweer enkele dagen de tijd hebt gehad om daarvan te herstellen + wat kwijt te raken.
Bij mij gaat die vlieger niet op want ik hou mezelf in het weekend gewoonlijk ook aan mijn eetplan/kh-arme leefwijze. Rollende ogen
Anders zou ik voortaan gelijk naar de donderdag switchen voor het insturen van mijn gewicht hahaha. Gemeen
Niet dat je daardoor sneller af zal vallen.

Quote:
Ik ben aan het kwakkelen de laatste tijd en niet zo standvastig t.a.v. mijn voedselkeuzes als ik zou willen... En de weegschaal laat dat ook zien.

Enig idee hoe dat komt Nicky Ik hoop dat het snel over gaat voor je.

Quote:
(hij slaat nogal eens de spaties over... die ik er dan later tussen plak...) heb ik een beetje de p in om in de verschillende boekjes te schrijven.

Die ellende ken ik Dymphie. Ik had het bij een gewone pc, en toen schoonmaken van het toetsenbord niet werkte uiteindelijk een nieuw toetsenbord gekocht. De laptop die ik nu gebruik moet ik bij de spatiebalk extra hard aanslaan, dan doet ie het prima maar als ik de spatiebalk met dezelfde druk aantik dan slaat ie ze ook over.

Ine en Dymphie gefeliciteerd met jullie nieuwe laptop. Echt fijn voor jullie en het zal vast snel genoeg wennen.

Quote:
Ik merk dat ik alles of niets gedachten heb en moeilijk kan ontspannen wat eten betreft.

Dat is vervelend voor je Vlinderrr Je valt makkelijker af als je kunt ontspannen waar het eten betreft. Zou het kunnen helpen om een eetplannetje te maken iedere avond voor de volgende dag of eens in de week?

Quote:
Hoe gaat het met Lightfeather?

Het gaat goed Vlinderrr dank je voor het vragen. Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 14:17    

Reageer met quote
Ipv afvallen ga ik stabiliseren, ik ben er te krampachtig mee bezig..
Je mag me verwijderen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 17:24    

Reageer met quote
Lightfeather, als je het niet erg vindt dat ik niet dagelijks schrijf en maar af en toe gewicht invoer, mag je me laten staan. Dat is traag toch? Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 8:24    

Reageer met quote
Ik heb mijn gewicht vast ingevoerd... Hoger. Helaas.
Maar straks gaan we even een mini-weekje naar de kust. Mijn wegerd laat ik thuis, en omdat ik mijn gewicht meestal op zaterdag instuur, zou ik nu te laat zijn. Benieuwd hoe het volgende week is.
Wens jullie een fijne week, en als het kan, kom ik hier zo nu en dan wel even meelezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 8:49    

Reageer met quote
Veel plezier Dymphie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 9:03    

Reageer met quote
Tsja, dank je wel, maar...

Wij zijn gisteren met regen vertrokken naar de kust voor een mini weekje vakantie. Helaas...
Ik ben gisteren na een eerste fietstochtje vlak bij onze camping uit een scherpe bocht gevlogen en een beetje geplet door het asfalt onder mijn linkerkant en de fiets op mijn rechterkant. Behoorlijk gekneusd gevoel in mijn ribben en spieren aan de linkerkant van mijn romp. Ik heb echt even geen puf om in jullie boekjes te lezen en neem een time out tot dinsdag. Dan zijn we waarschijnlijk weer thuis, is de wifi beter dan hier, is mijn spierpijn minder en zijn mijn gekneusde ribben vast minder gevoelig en hoop ik hier weer verder te schrijven!
Voor jullie: alle liefs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 11:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 9 van 12