Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Snel? Of Traag en Gestaag?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
niet veel te vertellen hier
ik ben goed van start gegaan maar uiteindelijk maar 300 gr in de min....
vandaag meer vetten ingepland want ik denk dat het em daar in zit

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 18:31    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Beter in de min dan in de plus Lach Het is soms maar net wat voor je werkt hé? Succes hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 18:35    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik blijf gelijk met mijn gewicht. Gelukkig schuift de wegerd door de week niet meer omhoog. Ik hoop dat ik nu langzaam maar zeker weer iets naar beneden wil gaan. Touwtjes, teugels... Klinkt streng, maar ik moet gewoon goed voor mezelf blijven zorgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 5:32    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
weekend op de camping en meegedaan met de friet enzo...ik zie wel wat het heeft gedaan op de wegert thuis

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 7:43    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klinkt goed Dymphie, wat ben je mooi stabiel.

Moet kunnen Dipinipi, thuis weer op de rit.

Ik ga langzaam, maar ik ga, daar ben ik blij om Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat goed dymphie om stabiel te blijven, hier gaat het weer goed ben iets afgevallen na een dip en nu nog een kilo eraf en dan ook even stabiel weer staan dat moet toch kunnen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2018 6:48    

Reageer met quote
Dank jullie wel! Ik vind op gewicht blijven minstens zo moeilijk als afvallen... Geschokt Verward ohhh
Gisteren hard gewerkt aan de lay-out van een informatieboekje voor de verenigingen uit mijn vorige dorp. Met net een nieuwe laptop moet ik toch weer aan allerlei dingen wennen, instellingen aanpassen, kortom: gewoon 'kantoor'-werk weer. Wel leuk, maar ontzettend intensief. Krijg stukjes aangeleverd met wel vijfentwintig verschillende opmaakprofielen... Rollende ogen Klusje.

Onze jongens waren samen met hun kinderen en vrouwen de 'hei' op geweest en hadden er heerlijk gewandeld en lekker gerausd door het lange gras. Ze vonden het daarna een mooie gelegenheid om in ons dorp naar het P-huis te gaan en daar pannenkoeken te eten. Wij werden ook uitgenodigd. Heb de p's links laten liggen en gekozen voor een salade met een stukje vlees. Kreeg er een macht patatten bij die na de pannenkoeken door de anderen nog helemaal verorberd zijn.
Geschokt Ik was blij dat ik dat niet hoefde eten. De geur was al genoeg, en ik heb drie frietjes geproefd. Toen wist ik het wel weer. Erg blij Erg blij

's Avonds nog heerlijk een rondje in onze sauna kunnen maken; daarna fijn af kunnen koelen in de stille tuin,onder de overkapping. Sterren all over! Mooi en fijn! Later binnen nog twee glazen heerlijke rode wijn gedronken en aansluitend een fijne nacht gemaakt. Niet meer wezen spoken vannacht, maar 'gewoon' vanzelf om acht uur wakker geworden. Onze lieve poetshulp kwam vanmorgen en alles is weer fris en schoon. Wat zijn we blij met haar!

Vanmiddag ga ik weer verder met mijn 'werk' en ik hoop het dan wel af te krijgen. Ben er nu echt al vanaf begin september - in stukjes, dat wel - mee bezig, maar nu is het dan bijna klaar! Nog een paar hobbeltjes wegwerken en dan kan het naar de drukker.

Fijne (werk)dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2018 11:17    

Reageer met quote
Oké, (vakantie)week voorbij. Ben er weer. en ik kopieer mijn tekst even uit mijn dagboekje...

Morgenochtend weer wegen. Nu overdag heeft dat geen zin.
We hebben het hartstikke goed gehad in de (NO)polder: fijn weer, elke dag een stuk gefietst. Het was voor mijn lieverd een uitdaging om een route uit te kiezen die niet al te veel dubbele stukken zou hebben, heen of terug.
Prachtige omgeving daar als je iets verder weg rijdt. Ruiterpaden zijn mijn hobby niet... bleek. Want daar ging ik gestrest door fietsen, waardoor ik de spieren in mijn rug bij mijn ribben weer voelde... Ik heb het maar verwoord dat ik de jeugdige overmoed niet meer had om me op zulke paden met de fiets te wagen. ohhh

Meestal was het erg rustig op het kampeerterrein. 's Nachts hoorden we het geluid van de A6 wel. Wat dat betreft boffen we waar we nu wonen: doodstil in de nacht hier...
Het sledehondenevenement dat er in het weekend was, gaf alleen wat 'overlast' door het geblaf van veel honden uit de verte. We konden elke dag voor de caravan buiten zitten. Ik heb vijf boeken gelezen en er blijven er nog twee over van de serie.
Verder afgelopen zondag een tocht op een (fluisterstille) grote rondvaartboot gehad door de Weerribben. Topweer, gezellige verjaardag van mijn schoonzus gevierd, goed verzorgd wat eten en drinken betreft. Niet overdadig, maar precies goed. Grappig om te zien hoe ik bij het eten van een koud/warm buffet veranderd ben wat eten betreft. Gewoon 'sober' opgeschept en langzaam zitten genieten van wat ik dacht dat ik het allerlekkerst vond. Om mij heen zag ik veel mensen zeker twee keer gaan, en sommige drie. Na het eten naar het bovendek gegaan en weer van de mooie uitzichten genoten en de prachtige rietlanden.
Vandaag nog even een beetje vakantiegevoel vasthouden door mijn volgende boek te pakken, terwijl de was/droger zijn werk doet, waar ik zo nu en dan naar toe moet om er iets uit te halen. ;-)
Dag dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 okt 2018 15:53    

Reageer met quote
Nou, dat vind ik knap van mezelf: vier ons eraf. Blij!
Gisteren en vandaag spullen van het kamperen opgeruimd, gewassen en weer opgeborgen.
Mijn man is nog aan de kleine klusjes bezig in de caravan, zoals schakelaars vervangen, nieuwe vloerbedekking over de koude vloer leggen. De 'oude' lag er al weer vijf jaar in en was wat smoezelig geworden, zullen we maar zeggen. Stripjes plakken van de kleppen van de bovenkasten die na een paar jaar dus helaas ook loslaten.
Verder: was was was... En dan maar weer zorgen dat de caravan er in het voorjaar er weer een keertje kant er klaar op uit kan met ons!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 okt 2018 11:20    

Reageer met quote
Stilletjes hier!
Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 okt 2018 11:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Pagina 12 van 13