Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Lekker al dat uit eten, maar wel moeilijk! Knap dat het je gelukt is om toch gewoon nog weer af te vallen. Goed bezig!
Hoe was de zaal bij jou? Bij ons was de fitness inderdaad goed heet, is even afzien, maar meer zweten is misschien ook goed om af te vallen?? hihi geef er maar weer een positieve draai aan ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2012 5:48    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
@marieke: Heb je de atkins repen al geproefd? Ben benieuwd of ze lekker zijn? Heb er van de week ook al over lopen twijfelen.

@hammy: De zaal was bloedheet, sauna was er niks bij! maar inderdaad hoe warmer hoe meer je zweet en hoe meer je afvalt lijkt me he! Gewoon positief bekijken idd :p

Vanmorgen was ik weer 0,4kg kwijt =) zit echt in een sprint lijkt het ineens, gaat super goed! heeeeeeerlijk!

Vanmorgen weer aan de shake gegaan, alleen omdat ik die bananen shake niet lekker vind heb ik 1 schepje banaan shake en een banaan geprakt en dat samen als shake genomen met melk. dat is echt lekker!

vanmiddag ga ik ook weer shaken en voor vanavond maar weer even kijken.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2012 11:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Smurfjuh, had jij nou ook die shaker van WC besteld via hun website met de streepjescode? Heb jij m inmiddels ontvangen? Ik ben maar aan het wachten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2012 5:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hammy: ja ik heb hem al in huis, al best een tijd opzich.
Maar geloof dat ik hem al in huis had toen ik t tegen jullie zei.
Misschien kan je ze mailen of bellen ofzo of er wat mis is gegaan?
En anders probeer je het nog een keer?

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2012 9:23    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen!
Ik heb de Atkins repen nog niet geproefd.
Ze liggen wel te lonken naar me hoor ;-)
Ik had zoveel joghurt op voorraad gekocht en als ik dan gewoon thuis ben vind ik het zonde om een reep te nemen.
Maarrrr, als ik er een genomen heb hoor je het gelijk Lach

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2012 8:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heey marieke: ja, ik kan me dat goed voorstellen, ik heb nu ook zoveel melk in huis dat ik t zonde vind om dan een reep te nemen.

Laatste 2 dagen gaat het niet zo lekker bij mij, houd me opzich goed aan t dieet, kan me iig niet zo bedenken wat ik nou verkeerd heb gedaan, en toch is er 0,3 bij Sip Baal er zo ontzettend van, want het ging net zo lekker de goede kant op, heb misschien iets te vroeg gejuicht...

Vandaag krijg ik wel mn nieuwe hartslagmeter binnen (de oude was echt aan vervanging toe, het scherm was er nu zelfs mee opgehouden) dus dan ben ik natuurlijk weer extra gemotiveerd om te gaan sporten, want dan kan ik mooi mn nieuwe meter gebruiken Uitlachen

succes weer allemaal,
groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2012 9:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
na al een reeks weken met positieve resultaten kan je er best eentje tussen hebben waar het minder gaat. hopelijk kan je het volhouden en dan gaat straks de lijn naar beneden wel weer door. zet m op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2012 20:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Nou, vandaag lekker gelijk gebleven qua gewicht van gisteren.
Gister heb ik me niet gehouden aan mn dieet, ben een dag met mn vriend wezen winkelen en daarna samen uiteten, en ik had gewoon geen zin om dan streng aan vanalles te moeten houden.

's ochtends wel begonnen met een shake.
's middags heb ik een risoles kip gegeten, bij de toko gehaald
ne 's avonds heb ik spare ribs gegeten met patatjes en salade (heeel slecht, ik weet het) maar wat heb ik er van genoten zeg! tussendoor als drankjes steeds cola light of een crystal clear of water gedronken, dus daar heb ik verder wel goed opgelet.
's avonds voor we de trein in gingen terug naar huis heb ik nog een waterijsje gegeten van ola, met 95 kcal. Als ik zo terug kijk valt het opzich best mee qua slechtheid, onbewust ben je natuurlijk toch altijd wel bezig met wat je wel en niet mag.

vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen dus heb ik geen shake genomen, tussen de middag een halve shake, en een stuk kwarktaart van mn moeder gegeten, vanavond eet ik een maaltijdsalade en dan de rest van de dag helemaal niks meer op wat drinken en misschien worteltjes of tomaatjes met komkommer na.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 16:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heehee,

Vanmorgen was weer de officieele weegochtend. 90,8 kg =D. Dat houdt in dat er in totaal al 7,8 kilo af is! Woow, wat gaat dat goed en wat ben ik er blij mee!

Vandaag weer netjes shaken, en vanavond weer een maaltijdsalade (die blijven lekker ohhh)
misschien dat ik tussendoor wel een keer wat kleins neem, het is natuurlijk wel pinksteren, en dit jaar bbq-en we ook al niet, dus even kijken wt dat word. misschien straks wel even lekker een ijsje eten ergens (onder de 100cal natuurlijk)

fijne dag allemaal weer,

groetjes

ohja, trouwens, vanaf dinsdag zijn bij de kruidvat de maaltijdrepen en drankjes (dus niet de shakes) 2+2 gratis. misschien dat iemand van jullie daar ook wat aan heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2012 9:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd Smurfjuh! Echt goed bezig en het is zo fijn als je jezelf toch af en toe iets lekkers kan gunnen en de weegschaal dan nog steeds mee werkt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2012 9:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 7 van 19