Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Fijn dat er niks bij was gekomen Smurfjuh! Hoe is het uit eten gegaan? Gelukt om goede keuzes te maken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2012 5:16    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Heehee!

Nou dat uiteten was helemaal niks, we waren bij een italiaan.. Tja, wat moet je dan nemen, pizza is het dus maar geworden, de pasta's die ik bij andere tafels voorbij zag komen zwommen gewoon in de saus, Het is een pizza met groenten en rauwkost geworden, maar o wat voelde ik me vol na het eten, en heb hem niet eens helemaal opgegeten.
Gisteren morgen niet durven wegen, maar vandaag durfde ik het aan, 0,2 zwaarder dan maandag.. Dus opzich valt dat wel mee denk ik zo he?
gisterenavond meteen weer streng 2 shakes overdag ne rauwkost en gisterenavond een maaltijdsalade van de ah gegeten, op die manier maar weer een beetje inhalen van maandag avond.

Vandaag ook weer 2 shakes overdag, en vanavond word het iets van wokgroenten met een stukje vlees.

En vanmiddag maar aan het bouiillonnetje, moest van morgen zo vroeg mn bed uit dat de dag zo lang duurt voor mn gevoel.

succes allemaal weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2012 11:02    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Goed van je hoor! Klinkt gezond en lekker die pizza, al past het dan niet bij de shakes van WC. En die 2 ons, dat is gewoon vocht.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2012 18:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heehee,

Vanmorgen weer gewogen, en er is 0,4 af! =) wat was dat fijn om te zien, zit nu op totaal 6,5 kilo.

Gisteren goed mager gegeten.
Gister ochtend een shake, tussen de middag een broodje van de subway en 's avonds weer een shake.

Vandaag overdag weer aan de shakes en vanavond maar eens kijken wat het word, heb vanavond ook weer lekker dansles, en ga vaanvond gezellig bowlen, dus dat word lekker aan de cola light vanavond ohhh

Morgen avond heb ik een etentje met mn schoonouders... Gaan we naar een wokrestaurant waar je ook kan grillen.. Ben benieuwd hoe ik dat daar ga doen, wil totaal niet te veel eten, maar wil ze natuurlijk ook niet vertellen dat ik bezig ben met afvallen, dus maar eens kijken hoe ik dat ga doen met magere gerechten.. iemand nog tips?

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2012 14:05    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai Smurfjuh90,

Hoe was je etentje?
Heb je wat lekkers en gezonds kunnen kiezen?
Het is best lastig om te lijnen met al die etentjes hè.
Succes weer deze week!

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2012 20:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi marieke,

ja gelukkig is het goed gegaan met het eten, heb een kipfiletje en een stukje biefstuk van de grill op, en daarnaast heb ik 1 keer gewokt, met garnaaltjes, broccoli, ui, champignons en stukjes kip. En heb natuurlijk ook lekker aan de salade's gezeten,. dus uiteindelijk best mager gegeten en ik zat echt al vol na die 2 borden. Als drinken ben ik aan de cola light en aan het water gegaan, dus ook daar ben ik totaal niet uitgeschoten.

Heerlijk, en wat nog fijner was was de weegschaal gisteren, 0,1 eraf in plaats van gewicht erbij!

Gisteren pas laat opgestaan dus heb maar 1 keer geshaket alleen om 12 uur, de hele middag met mn vriend weggeweest, naar de kermis waar ik al het eten heb kunnen weerstaan, en daarna heerlijk in het park gelegen genieten van de zon. en 's avonds een maaltijdsalade gegeten. Perfecte dag gewoon!

Vandaag weer netjes aan de shakes en vanavond zie ik wel weer wat voor magere maaltijd dat gaat worden.

ohja, vanmorgen weer gewogen en ten opzichte van gisteren was er weer 0,3 af. Het gaat gewoon nog steeds de goede kant op!
Hoewel ik de afgelopen weken steeds ongeveer 1,4 kilo afviel is het met deze week wel wat weinig met 0,6 maar goed, ben wel een keer flink iut de bocht gegaan met die heerlijke pizza, dus wat dat betreft ben ik al blij zat dat het nog steeds allemaal eraf gaat en ik niet stil sta of erger nog dat het erbij zou komen.

Werkse allemaal weer vandaag, en voor degene die vrij zijn, geniet lekker van het zonnetje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 9:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh wat heerlijk voor je!
Lekker gegeten en nog afgevallen ook, wat fijn!
Dat geeft weer moed om door te gaan.

Wat scheelt het ook als je geen wijntjes erbij drinkt hè. Die cola light en dat water helpen goed mee.

Succes er weer mee Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 14:02    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Zo'n wokrestaurant is dan toch wel handig. Gegrild vlees en groente is ook lekker én gezond. En alles wat er af is, is er af.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 18:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heehee,

ja, heerlijk zo'n wokrestaurant!

Vanmorgen was ik gewoon alweer 0,3kg afgevallen, ineens is er weer een snelle dalende lijn! Heerlijk!

Vanmorgen braaf begonnen met een aardbei shake, tussen de middag heb ik een luxe lunchreep gegeten (woooow, die is heeerlijk!) en zometeen ga ik kipfilet en sperzieboontjes eten, en vanavond weer lekker sporten! Dat word goed zweten denk ik zo, die zaal zal wel bloedheet zijn!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2012 15:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh jaaa, die luxe reep vind ik ook zo lekker!!
Jammer dat ie in verhouding zo duur is. Ik heb hem flink ingeslagen na oud en nieuw toen was het 1 + 1 op het hele assortiment, hihi.
Vanmiddag heb ik 4 Atkins lunchrepen gekocht, die waren nu ook voor de helft van de prijs. Geen idee hoe ze smaken, maar de plaatjes op de verpakkking zagen er zo lekker uit!

En lekker dat er weer wat af was vanmorgen!
You go girl Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2012 18:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 6 van 19