Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
hoi anita, hier gaat het goed. helaas wel 0,9 aangekomen sinds afgelopen vrijdag, ik schommel altijd zo erg in het weekend, snap er weinig van, want zo slecht eet ik nou ook weer niet.
Maar vandaag weer goed streng, het is ook weer super druk op t werk, dus dat scheelt natuurlijk ook!

fijne week allemaal, en ik kijk al weer uit naar het weekend ohhh

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2012 6:06    
Vrouw Weeggegevens   anita38
Weegclubfan voor het leven

Dieet: BodieBoost (gezond eten)

Reageer met quote
hahahaa tis net of ik me eigen verhaal zit te lezen van afgelopen week en komende week.... Erg blij Komt weer helemaal goed we gaan ervoor! Samen gaan we voor GROEN deze week Hand er op

BodieBooster sinds 29-4-2013 Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2012 16:38    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
haha tis maandag en je kijkt al weer uit naar het weekend?!? Lachen wel goed dat je t weekend nog steeds als iets ziet om naar uit te kijken ondanks de schommelende weegschaal. ach die weegschaal ben ik al gestopt te begrijpen... als ik goede resultaten verwacht valt het tegen, en als ik niet zo veel verwacht is het ineens meer Lachen
nou zet m weer op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012 5:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heeyheey,

ja ik kijk toch wel uit naar het weekend, ondanks die schommelende weegschaal idd. Vanmorgen was ik voor het eerst onder de 85 kilo Lach 84,7 en vanmorgen mocht ik het ook meteen doorgeven, dus dat betekent weer een groen hokje in de sprintjes Lach altijd fijn!

gisteren op het werk een saucijsje afgeslagen, oh wat rook dat lekker, en iedereen om me heen at zo'n ding, en ik heb hem gewoon afgeslagen! Was echt trots op mezelf!

fijne werkdag weer vandaag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 5:58    
Vrouw Weeggegevens   anita38

Dieet: BodieBoost (gezond eten)

Reageer met quote
Applaus groen deze week! Topper Erg blij
Werkze vandaag

BodieBooster sinds 29-4-2013 Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 6:31    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Goed zo!

Wat gaaf is dat hè, om (voor de buitenwereld) super relaxed dingen af te slaan! Cool!!
Ik had dat op een ouderavond, daar schoven de punten monchou taart om me heen. En ik heel droog: Nee dank je, ik kom net van tafel. Terwijl ik net een suffe shake had gehad aan tafel, hahaha!

Maar eh, je zit wel effe onder die 85 kilo hè, besef je dat wel?
Gaaf joh!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 12:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heey marieke, ja ik besef het me wel, maar moet zeggen dat het toch nog niet helemaal is doorgedrongen, wss na het weekend als ik dr weer boven zit ofzo dat ik dan super baal omdat ik onder de 85 ben geweest en dr dan vervolgens toch weer boven zit..

thanks anita, ben er ook wel echt blij mee!

maargoed, we zullen wel zien, Nu is het volgende doel de eerste 15kg kwijt zijn, en dat is als ik 83,6 weeg... schiet ook al aardig op dus!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 17:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heeyheey,

Vandaag een nieuwe broek gekocht. maatje 42!!! Woow, ben er super blij mee! dat is zooo lang geleden dat ik dat aankon.
Ben blij dat ik vandaag toch maar die broek ben gaan kopen, ik durfde eigenlijk niet want ik was zo bang dat het nog steeds maatje 46 of 44 zou zijn, 42 had ik nooit durven hopen! Mn motivatie was weer langzaamaan aan het wegvagen, maar die is weer terug. vandaag nog wel wat gezondigd, geen heftige dingen, maar toch te veel. en ik hoop zo dat ik morgen weer helemaal goed kan gaan, geen extra dingen, en ik hoop dat ik morgen avond het red om te gaan sporten, dat heb ik echt wel weer nodig.

woensdag ben ik zelf jarig, en dan word het wel lastig denk ik, taart en toastjes en dat soort dingen, moet ik echt gaan afslaan, hoop zo dat ik het zonder moeite doe.
Donderdag ga ik gezellig met mn ouders, broertje schoonzusje en mn vriend uiteten, we gaan lekker wokken, dus dat komt wel goed, daar zit weinig risico aan ohhh daar kan je heerlijk mager eten, en heb dan ook helemaal geen last van verleidingen daar, er is zoveel lekkers ohhh

donderdag ochtend moet ik ook weer wegen, ben bang dat dit mn eerste rode hokje gaat worden, maar ik hoop zo erg dat dat niet gebeurt! hopelijk kan ik het nog een beetje bijtrekken allemaal, vanmorgen zat ik op 85,4.... 0,7 erbij dus sinds vorige week donderdag,.. denk niet dat ik dat nog weg ga krijgen in 2 dagen.... Sip
maargoed, voor alles is een eerste keer, en dat motiveert natuurlijk wel weer extra erg!

fijne week!
groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 18:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Woehoe! Vanmorgen op de weegschaal was er ineens 0,5 kg af! Ik zit weer onder de 85, 84,9 dan wel, maar eronder is weer eronder, ben er zo super blij mee!
Nu weer op deze goede weg doorgaan!

Fijne week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 6:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ohjee, balen! Heb het niet gehaald om onder de 85 te blijven, vanmorgen was het 85,1. Helaas maar goed, ik heb wel een super leuke verjaardag gehad met een stukje taart en een paar toastjes, dus opzich is het verder geen probleem, en in alle sprintjes heb ik nu mn eerste rode hokje, jammer, maar weer een extra motivatie om volgende week wel weer een mooi groen glimmend hokje te hebben!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2012 6:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 15 van 19