Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Hoi Anita,

ja, daar zat ik ook aan te denken, denk dat ik morgen nog even afwacht hoeveel eraf is, vanmorgen was er 0,1 af. Als het morgen nou weer zo weinig of niks is dan morgen maar een magere maaltijd erbij, of een wat groter tussendoortje. Mss een haringkje ofzo, word niet voor niks gezegd dat vis gezond is. Of is er iemand die een ander idee heeft om een maaltijd of een tussendoortje door wat gezonds met iets meer calorieen te vervangen.
Morgen avond ga ik ook weer 2 uurtjes sporten, dus dan mag iets meer eten ook wel dan wat ik nu binnen krijg, als het maar gezond blijft natuurlijk. Maar ik vind het toch wel lastig om nu ineens dat menu te doorbreken, ben bang dat het dan toch te veel is als ik wat eet, en er dan toch weer kilo's bij gaan komen, en dat wil ik absoluut niet.

menu van vandaag:
O: shake
T: banaan
L: 12uurtje reep
T: niks, liep de hele tijd de marktjes af en heb er gewoon nooit meer aan gedacht
A: drankje yoghurt appel
T: hazelnoot tussendoor reepje.

Morgen weer een dag, ik hoop dat jullie ook een leuke koninginnedag hebben gehad en dat het gelukt is om van de verkeerde hapjes af te blijven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2012 19:20    
Vrouw Weeggegevens   anita38
Weegclubfan voor het leven

Dieet: BodieBoost (gezond eten)

Reageer met quote
ik weet niet of je het lekker vind maar je kan ook het volgende nemen: volkoren boterhammen besmeren met philadelpia light en beleggen met gerookte zalm of neem brinta met melk. mn als je gaat sporten is een extra maaltijd voor jouw wel belangrijk anders ben ik bang dat je het niet gaat volhouden.
En probeer voldoende fruit eten zoals banaan, sinaasappel, kiwi, etc. ik hoop dat je iets aan deze tips hebt en anders kijk gerust in de dagboekjes op de site of in mijn dagboek om een idee op te doen voor een gezonde maaltijd.
Succes Smile

BodieBooster sinds 29-4-2013 Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2012 19:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Anita,

nou, ik had een dag eerder moeten zeggen dat ik het nog een dag zou aankijken, ineens is er vanmorgen 0.9kilo af, dus het gaat nu weer de goede kant op! Misschien dat alle afgelopen dagen ineens bij elkaar op 1 dag alle gewichten eraf gooien, maar dat maakt ook niet uit, het is er iig weer af! En daar gaat het om!
Voorlopig hou ik het nog even op deze manier met fruit als tussendoortjes, maar voor erna zal ik zeker aan je tips denken!

Wat betreft het sporten ben ik wel gewend om 2 uur achter elkaar te sporten, en de afgelopen anderhalve week heb ik nooit problemen gehad met dat ik het niet vol kon houden door dit dieet, dus ik denk niet dat ik wat extra ga eten nu, heb nog nooit last gehad hiermee dus dat zal dan niet vanavond ineens de kop op zetten lijkt me.

Menu voor vandaag:

O: ontbijtreep
T: stuk fruit
L: shake
T; stuk fruit
A: Shake
T: tussendoor reepje van W.C.

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2012 9:51    

Reageer met quote
heerlijk dat het er nu in een keer afgaat, dat geeft je weer stimulans om verder te gaan!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 01 mei 2012 13:44    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Hai Smurfjuh90,

Dankjewel voor je bemoedigende woorden.
Ik heb verder op je geantwoord in mijn dagboekje, ik weet nog niet zo erg hoe dat hier de gewoonte is op deze site.

Je bent goed bezig met 3 shakes op een dag.
Hou vol, het is het zo waard!!!

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2012 21:18    
Vrouw Weeggegevens   MamaLeen
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Wat ben je goed bezig! Hou je et nog een beetje vol? Ik ben ook net weer begonnen met wc. Na even een stop te hebben gehad hihi
ik zie dat je ontbijt met ontbijtrepen, welke eet je want ik heb hier namelijk nog 3 cappucino ontbijtrepen die ik niet ga gbruiken. Als je ze wilt hebben kan ik ze je wel opsturen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 9:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Vandaag ben ik aangekomen Neutraal Ik snap er helemaal niets van, heb niks raars gedaan van de week, nog maar even aankijken dus..En het was maar 0,2 kg. mss wel een stukje spieropbouw door de pump les van gisteravond. want heb gisteren heerlijk 2 uur gesport, ik was helemaal gesloopt aan het einde van de 2e les, maar dat bevalt mij altijd wel ohhh

Vandaag ben ik wel wat aan het zondigen geweest, had echt zin in wat hartigs.. heb van cracotte van die luchtige zoutjes gegeten, zit minder calorieen in dan in japanse mix, maar wel meer dan in de zakjes chips van weight care. Dus echt goed is het natuurlijk niet, maar ik heb er goed van genoten! dus jammer dan, morgen weer lekker op de goede tour verder. vandaag ook weer een nieuwe pot shakes gehaald, aardbei, en die vind ik ook wel lekker, dus dat is ook wel weer leuk!

@Anita38: ja dat was gisteren echt even heel fijn, alleen balen van vanmorgen, hoewel dat wel weinig was natuurlijk.

@Marieke, heel graag gedaan! ik weet ook niet op welke manier je nou precies "hoort" te reageren, mij maakt het iig niet uit, ik doe het ook maar een beetje op mn eigen manier.

@MamaLeen, ja, het is nog wel vol te houden, hoewel ik het vandaag wel lastig heb gehad, ik eet idd de ontbijtrepen met cappuchino smaak, vind ze heerlijk! Maar gebruik je ze zelf helemaal niet meer dan? Ik stuur je anders wel even een prive berichtje(als ik dat kan vinden Uitlachen)

Menu van vandaag

O: shake vanille (met net wat te weinig poeder omdat die op was)
T: crackotte knabbeltjes Schaam Schaam
L: Shake aardbei
T: stuk komkommer
A: shake aardbei
T: fruit of een ander wc tussendoortje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 17:20    

Reageer met quote
misschien hou je vocht vast? denk ook maar even hardop met je mee..... want als ik zie wat je eet zou er toch wel wat af moeten gaan denk ik. volhouden de aanhouder wint!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 19:25    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Qua hartigheid zou je ook eens een bouillon of een rijstewafel kunnen pakken, dat voelt vast minder erg als die snacks. In die dozen zitten ook warme maaltijdjes waaronder boerenomelet die je moet bakken in een anti-aanbakpan. Zoiets zou je natuurlijk ook zelf kunnen bakken voor de variatie; eitje en wat (soep)groente loskloppen met wat magere melk en bakken maar. Verder vind ik het knap dat je het zo doet.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 21:01    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Ik heb gister ook die boerenomelet uit die doos gegeten. Vond het niet echt een succes, en zat me ook al af te vragen of een echt omelet, zoals jij hem hier beschrijft net zo goed is. Zou denk ik wel beter smaken Lach Misschien mis je wel alle extra voedingsstoffen die ze toevoegen in zo'n zakje met poeder?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 5:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 2 van 19