Auteur |
Bericht |
Kaia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2653 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Hé wat flauw die weegschaal Lisa..ik vond het ook moeilijk om de 76 weer te zien nu ik de 74 al gezien had...maar ook ik ga gewoon door! Vanmorgen weer gesport met frisse tegenzin maar wel gedaan. Heb zo weinig energie de laatste 2 weken hoop dat het zonnetje snel de boel weer een beetje gaat verwarmen_________________
There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 13:58 |
|
 |
|
 |
Lizanx Mega Weegclubfan

|
|
Lizanx schreef: | Sinds een aantal dagen gaat het bij mij ook weer goed. Ik heb echt een vreetweekend gehad dus durf nog niet op de weegschaal. Ik zal blij zijn als ik hetzelfde ben gebleven. Morgen of zaterdag vul ik mijn gewicht in. |
Pffewww op de valreep hetzelfde gebleven. Ik ben blij. Volgende week wil ik toch echt een keer een “7” zien._________________
Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 17:41 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 712 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Kaia
Inderdaad, we moeten gewoon doorgaan!
Daarnet 8km gaan wandelen.
En ook morgen staat er een flinke wandeling op het programma.
Lizanx
Ik duim mee voor die 7 volgende week.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 20:29 |
|
 |
Kaia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2653 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Goed bezig Lisa fijn hoor dat wandelen!
Dat gaat vast lukken Lizanx! Heerlijk altijd weer naar een nieuw cijfer gaan!
113 kilo eraf samen hoera!!!
Nog 2 weken voor deze sprint en hopelijk start dan ook alvast het mooiere weer om ons alvast in de zomerstemming te krijgen!_________________
There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 mrt 2021 9:10 |
|
 |
|
 |
Annet Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 1-5-2008 Berichten: 345 Dieet: Low carb Woonplaats: omgeving Amsterdam
|
|
Deze week op hetzelfde gebleven, ook al heb ik me aan eetplan gehouden. Gewoon doorgaan, komt er vanzelf wel weer een groen vakje._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 mrt 2021 12:29 |
|
 |
Lizanx Mega Weegclubfan

|
|
@Lisa, lief dat je meeduimt. Nu komt het helemaal goed.
@Kaia, stom hè dat die cijfertjes op de weegschaal zo’n psychologisch effect hebben, terwijl mijn broeken al losser zitten.
@Annet, volgende week hebben jij en ik weer een groen vakje.
@CrazyMoon, hoe gaat het met jou?_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 mrt 2021 15:03 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 712 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2021 9:11 |
|
 |
|
 |
Esser Weegclubfan voor het leven

|
|
We hebben nog een paar weekjes, maar heb echt even een dip en vindt t herpakken heel lastig.
Had m’n streef al gehaald, maar moet nu deze week er niet weer boven komen.._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2021 18:48 |
|
 |
Lizanx Mega Weegclubfan

|
|
Esser schreef: | We hebben nog een paar weekjes, maar heb echt even een dip en vindt t herpakken heel lastig.
Had m’n streef al gehaald, maar moet nu deze week er niet weer boven komen.. |
Je bent al flink afgevallen Esser. Knap hoor. Probeer je doel voor ogen te houden. Waarom wil je afvallen? Gezondheid? Mooiere kleding? Fitter voelen? Kunnen we je ergens meehelpen?_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2021 19:58 |
|
 |
Esser Weegclubfan voor het leven

|
|
Thunderbirds lizanx... ik wil het voornamelijk om gezond en fit te zijn voor mijn kids.. maar natuurlijk ook zodat ik mijn kleding weer wat mooier vindt zitten.. de zwangerschapskilos van de jongste zijn er bijna af, nu de rest van de oudste nog..  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2021 20:55 |
|
 |
|
|