Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER! :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Ontbijt is voor mij altijd verschillend. Het is maar net hoeveel tijd ik heb en waar ik zin in heb. Maar in ieder geval nooit een shake.

Salades, dat is goed voor mij om af te vallen. Maar met de koude dagen heb ik daar echt geen trek in. Dan heb ik liever een bord goede erwtensoep of een stamppot.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte0000
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Even een nieuwe update en ik zal direct met de deur in huis vallen: ik wil stoppen met het wekelijks wegen. Het brengt mij veel onrust elke week, -0.1, dan weer +0.2. En dan balen... ik had deze week toch mijn best gedaan? En je weet wel, dat het om CMS gaat en niet perse om het getal op de weegschaal. In de periode dat ik 10kg afviel, was het leuk, omdat je iedere week resultaat zag. Nu is het doel gewicht behouden, misschien nog 1 a 2 kg eraf (het liefste wil ik onder de 70kg komen). Maar het allergrootste doel is balans vinden. En die heb ik het afgelopen jaar gevonden. Begin dit jaar heel fanatiek begonnen, hup zeker 2kg eraf. Maar dat gaat tijd kosten. En die frustratie met de weegschaal, heb ik geen zin meer in. Als ik mij maar lekker ga voelen in mijn vel. Als een soort check up wil ik elke maand Nof een keer wegen, zodat ik direct op de rem kan trappen als er weer 2kg bijgekomen is oid. Verder wil ik met een combi van gezond en lekker eten, regelmatig wandelen, fietsen, zwemmen een gezonde leefstijl behouden.

Mochten jullie mij willen verwijderen uit dit sprintje, helemaal goed. Ik zal zeker af en toe een update plaatsen via het dagboek.

Fijne dag en geniet van de sneeuwpret!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn Charlotte dat je een gezond gewicht hebt, succes met op gewicht blijven!

Geweldig 90 kilo er af gezamenlijk!!!

Wat helpt jullie het beste bij het afvallen?

Voor mij:
- eten plannen/opschrijven
- dagelijks wegen
- nooit iets eten na 1900

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Annet
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
2 ons deze week. Valt nog mee, na week met gebakken aardappels , iets minder aan eetplan gehouden en minder water / thee gedronken. Volgende week weer in gareel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 11:43    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier een klein groen vakje vrijdag, de hele week ging mijn gewicht op en neer, 500 gram eraf, 700 gram erbij, volgende dag weer 600 gram eraf enz. Vorige week ook niet heel netjes gedaan, overdag gaat het goed, doe ik niks geks. Maar dan het avondeten, schep ik weer teveel op, soms 2 keer. Komt omdat ik teveel lekkere recepten had gemaakt die niet heel gezond waren Lachen mijn eigen schuld dus haha maar goed, toch iets groen dus.. Nu weer vol goede moed verder.
Hoewel ik vandaag ook wat meer heb gezondigd maar dat maakt me niks, want mijn jongste zoon is jarig en hebben een heerlijk taartje gegeten. Erg blij
Morgen weer een nieuwe dag! Dan gaan de jongste 2 weer naar school en heb ik eindelijk tijd voor een langere workout. Heb al voor 2 weken een workout in mijn kalender dus kom maar op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 19:38    

Reageer met quote
Is je workout gelukt Monique of waren jouw kinderen ook nog thuis?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 22:12    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Niet gelukt helaas. Ze mochten wel naar school maar na 2 uurtjes kon ik mijn oudste zoon weer ophalen omdat hij erge buikpijn had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 22:13    

Reageer met quote
Ow wat vervelend beterschap

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 22:15    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een dag met veel beweging.
Twee keer te voet naar school met ons jongste kindje.
's morgens met de slee, s'avonds gewoon te voet.
En dan zijn we nog te voet naar de winkel gegaan.
Ik had 18000 stappen.
Dus toch wel tevreden Cool

Nu nog wat meer water drinken. Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 8:47    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
He he, eindelijk onder de 120 of. Heb wekenlang stilgestaan/ geschommeld tussen 121,2 en 122,9. Zeer frustrerend was (is) dat, want had/ heb wel het idee dat ik goed bezig ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 8:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 22 van 31