Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER! :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Simpele ziel
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Intermitterend vasten

Reageer met quote
Wat een hoop kilo's al weg!

Hier gaat t 'mwah'. De eerste 10 kilo gingen best makkelijk. Alleen, heb een beetje moeite met de drive terug te vinden. Hou me wel redelijk aan m'n eetraam, maar snaai gewoon te veel. Kan me er ook niet zo toe zetten om echt te bewegen. (Zou ook kunnen zijn dat het weer bijna de tijd van de maand is haha.)

Gewicht schommelt heel erg. Hoop dat ik ergens in de komende dagen nog een dipje kan vinden en toch nog een groen vakje kan scoren Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 23:08    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kom op Simpele ziel je bent zo goed op weg, neem je voor om niet meer te snaaien maar iets gezonds te eten of iets anders te gaan doen! Succes!

Ik ben zelf ook een beetje aan het strubbelen deze week had mijn medicatie weer genomen en kwam ondanks gezond en matig eten dagelijks bewegen en zelfs 40 km fietsen meteen weer een kilo aan zo irritant..maar ik laat mij deze keer niet ontmoedigen en ga gewoon door!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 7:55    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Morgen weer mijn weegdag, maar ik weet al dat er weer iets af is. Vanaf vandaag ben ik ook Myfitnesspal weer aan het invullen. Ik was benieuwd hoeveel ik koolhydraten en calorieën ik op een dag binnen krijg en of ik het netjes doe Lach en dat gaat goed. Vind het wel lastig hoe ik iets moet berekenen als ik voor meer personen wat ga maken zoals pastasaus of zoals zaterdag hachee.

Ik weet alleen dat ik meer moet bewegen, maar met 3 kinderen thuis is dat overdag gewoon lastig. Éen zoon moet ik helpen met zijn schoolwerk (groep 5), de andere heel soms (groep 8 ). Oudste (2e klas) doet het allemaal zelf.

Ik heb net onze slaapkamer opgeruimd, en ik wil eens kijken of ik tijdens hun pauze in de ochtend (mogen ze even iets voor hunzelf doen) dat ik dan een half uurtje een fitnessblender lesje ga doen.

Laatst aangepast door CrazyMoon op do 14 jan 2021 16:31, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 16:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kom op allemaal, probeer weer de focus te pakken en te houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 16:21    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja dat bewegen met kids in huis is inderdaad een uitdaging ik twijfel nog steeds over een crosstrainer maar heb vandaag gewoon lekker buiten 10 km gelopen. Verder een perfect vastendagje gehouden zonder veel moeite..als de weegschaal nou morgen ook nog positief nieuws heeft dan wordt ik ook weer blij.

Verder prachtige nieuwe aanwinst koektrommel met slot!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Die is mooi kaia!

Ik heb 5 jaar geleden een crosstrainer gekocht. Heb er een haat liefde verhouding mee, maar ben er toch nu wel blij mee. Als de kids op bed liggen kan ik er nog even op terwijl mijn man nog op werk is. Ik heb hem via marktplaats gekocht, scheelt teveel geld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 21:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wilde ook ooit een crosstrainer kopen maar toch maar niet gedaan omdat ik van mezelf weet dat ik er toch niet op ga. Lachen

En wat een leuk koektrommeltje Kaia! Heel handig dat slotje ook, was hier ook handig geweest met een puber die al te zwaar is en veel loopt te snaaien als wij er niet zijn..
Nu werk ik niet meer dus ik ben bijna altijd thuis, en dan doet ze het niet meer.

En ik heb weer een mooi groen hokje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedzo crazy moon.

Ik ging ook heel lang er niet op, maar plan nu elke week sportmomenten in. Dan combineer ik het met online lessen en workouts. Dit helpt mij wel. En als ik geen zin heb motiveert mijn man me en doet dan gezellig mee. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 8:59    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal

Dag 4 ondertussen. Ik ben flink aan het opletten.
Maar ik drink echt te weinig. Ik ben al sinds 8u op mijn werk en nog geen enkele plaspauze. Enkel 1 light frisdrank bij mijn proteïne pudding en mijn doos fruit (verse ananas en meloen).

Drinken is echt een werkpunt voor mij.

Kaia
Prachtige koekendoos! Cool

Crazymoon
Mijn crosstrainer staat al een tijdje in de garage. Nu de kerstboom weg is, ga ik hem terug een plaats in huis geven. We proberen vaak met ons tweetjes een wandeling te doen. Ook even ons hoofd leegmaken, dat doet ons echt goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 14:15    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
O Nee mijn gewicht verkeerd ingevoerd nu 5 kilo er af in plaats van 0.5. Heeft iemand dit wel eens gedaan? Kan je het nog veranderen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2021 9:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 12 van 31