Auteur |
Bericht |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1038 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
CrazyMoon schreef: | Fijne week iedereen, ik zie veel groene hokjes! super!
Vanmiddag komt mijn nieuwe weegschaal, pfff spannend, hopelijk niet ineens stukken zwaarder haha |
ja, beetje uitkijken wel, met die nieuwe dingen. In 2016 kocht ik zelf een nieuwe, "slimme" weegschaal en HOP! -- ineens 3 kilo zwaarder.
Maar goed: even slikken en dan toch maar weer gewoon door gaan (temeer daar de "nieuwe" waarden beter bleken te kloppen ...) en ach, na een week of vijf weet je niet beter.
Overigens ga ik er van uit dat het een uitzondering moet zijn geweest, hoor. Een weegschaal die zo'n 3 procent "uit sinc" is kan zichzelf natuurlijk niet echt serieus nemen, toch? ...
Hier inmiddels weer terug op het gewicht van 21 december, dus VOOR het gedoe met al die rare etentjes en ander frivool gedrag (...).
Dus nu weer fluks verder in de richting van de 85, waarvan het leuk zou zijn om dat in twee "volle" 12 wekensprintjes voor elkaar te krijgen.
In mijn geval dmv VEEL trainen (tegen de 3 uur per dag, IEDERE DAG) en niet al te overdadig eten & snoepen. Gaat lekker, het laatste half jaar.
Succes allemaal & let's have some fun!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 11 jan 2021 15:26 |
|
 |
|
 |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Oei, 3 kilo. Dat was wel ff slikken!
Ik heb net op beide gestaan op dezelfde plek en hij klopt precies. Gelukkig!_________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 11 jan 2021 17:41 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 659 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Dag dames
Ik zou graag meeschrijven met jullie.
Heel wat namen zijn me nog bekend van de laatste 6 jaar...
Sinds september heb ik mijn gewicht niet meer ingegeven, net gedaan, de schade is 2kg.
Mijn doel is om terug een 6 te zien op de weegschaal.
Ik ben maar 1m61 groot, dus is mijn bmi nu niet zo goed.
Ik ga opnieuw meer wandelen.
Maar dat doe ik sowieso de laatste twee jaar. Dat was mijn goed voornemen van 2019. En ondertussen ben ik nog steeds aan het wandelen.
Deze week zet ik de kerstboom ook weg en komt de crosstrainer in de plaats.
En als ontbijt ga ik opnieuw voor een proteïne shake. Dat geeft me dan een boost om de rest van de dag flink te zijn.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 15:38 |
|
 |
lish Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 28-12-2020 Berichten: 31 Dieet: ADF Woonplaats: 's-Gravenhage
|
|
CrazyMoon schreef: | Fijne week iedereen, ik zie veel groene hokjes! super!
Hier vanmorgen gewogen en weer iets eraf na vrijdag (dat is mijn officiële weegdag). Heb dit weekend netjes gedaan, ben er best trots op. Wel zaterdagavond tijdens filmavond een klein beetje chips genomen, maar daar bij gehouden (rest van het gezin niet, maar kon het prima weerstaan).
Ook dat voelt goed, dus ja, trots op mezelf!
Vanmiddag komt mijn nieuwe weegschaal, pfff spannend, hopelijk niet ineens stukken zwaarder haha |
Dat is heel fijn! Goed bezig!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 19:16 |
|
 |
|
 |

|
|
tgjm schreef: |
Hier inmiddels weer terug op het gewicht van 21 december, dus VOOR het gedoe met al die rare etentjes en ander frivool gedrag (...).
Dus nu weer fluks verder in de richting van de 85, waarvan het leuk zou zijn om dat in twee "volle" 12 wekensprintjes voor elkaar te krijgen.
In mijn geval dmv VEEL trainen (tegen de 3 uur per dag, IEDERE DAG) en niet al te overdadig eten & snoepen. Gaat lekker, het laatste half jaar.
Succes allemaal & let's have some fun! |
Dat is zeker motiverend !_________________
Laatst aangepast door lish op wo 13 jan 2021 7:35, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 19:21 |
|
 |

|
|
Welkom terug @lisa30 hebt je toch goed de kilootjes eraf weten te houden!
Hier ook iedere dag wandelen, heerlijk!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 19:23 |
|
 |
Kaia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2565 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Gezellig welkom terug Lisa!  _________________
There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 20:14 |
|
 |
|
 |
Esser Weegclubfan voor het leven

|
|
Nou ik heb vanavond na de persconferentie even goed staan zweten met een workout voor de tv. Voordietijd al even op de crosstrainer gestaan, dus hopelijk helpt het voor een slankere zomer..
Het eten gaat gelukkig ook nog netjes. Ik moet alleen oppassen dat ik niet doorsla. Hoe gaat het bij jullie?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 21:40 |
|
 |
Lucius Vaste Weegclubfan

|
|
Hier gaat alles nog lekker
Fijne woensdag allemaal!_________________
zaterdag weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 jan 2021 8:43 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 659 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Kaia & Lish
Bedankt
Dag 2 en vandaag al flink opgelet.
Net 8km gaan wandelen, wel in de regen.
Maar ik ben blij dat we geweest zijn._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 jan 2021 16:23 |
|