Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER! Deel 6 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Lekker Sophie, was vandaag vast al beter op weegschaal
ja dat is handig als je allebei gaat, al moet ik eerlijk bekennen dat manlief dan wel eens ging hardlopen en ik met een boek en chips op balkon bleef hangen Rollende ogen
Oftewel, ik blijf het knap vinden Cool

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 feb 2022 21:23    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo rustig hier!
Waar is iedereen?

Hier ook druk bezig met vanalles.
Deze week hebben we krokusvakantie.
Normaal gingen we vooral genieten maar ik maak me nu vooral zorgen om een ouder familielid, waar ik zelf ook een goede band mee heb...
Hij zit nu in een rusthuis, op dik anderhalf uur rijden. Hij heeft verder weinig familie, dus ik zit er vooral mee in dat hij weinig bezoek zal krijgen...
Woensdag breng ik hem wat hygiënisch gerief en een tekenblok en potloden, hij tekent graag...

Sport staat op een laag pitje. Maar door de stress weinig zin in eten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2022 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier een heerlijk druk vakantie weekje gehad met de kids museum marathon nemo Spoorwegmuseum Scheepvaartmuseum etc echt genoten met de kids. De oudste ook echt weer een beetje zichzelf en aan het genieten. Fijn om te zien want hij heeft het zo moeilijk, donderdag gesprek met school om te kijken of hij toch naar speciaal onderwijs kan want dit vraagt echt te veel van hem sociaal emotioneel. De jongste had waterpokken dus 2 nachten niet geslapen. Daarna wel 2 dagen samen met mijn man weg geweest naar Thermen Bussloo heerlijk genoten van de sauna en gezwommen in het meer was 5 graden ik vind het heerlijk. Aan het einde nu buikgriep. Naja even rust en de aangekomen vakantiekilo is er weer af. Ik ga weer een eet en beweegplan maken want mijn gewicht moet nu echt in beweging komen wil ik voor de zomer weer een beetje in m’n kleding passen.
Hé Lisa wat gebeurt er veel sterkte met je familielid is de schoolsituatie met je zoontje weer wat bekoeld? Ik merk wel dat met mijn oudste die autisme heeft ik ook nog meer in de protectieve ouderrol zit dan bij de jongste. Ik heb het gevoel hem nog meer te moeten beschermen.
Fijne vakantie Sophie!
Goed bezig allemaal gezamenlijk al weer 12 kilo er af!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2022 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Jolan W
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het lekker op de maandelijks problemen ( menstruatie) na dan.

Pas je wel een beetje op Kaia dat je hem niet teveel beschermt. Als jij er ooit niet meer bent moet hij het ook zien op te lossen. ja ik weet wat het is want ik heb het namelijk zelf ook. Kijk vooral naar wat hij wel kan en blijf hem daar in stimuleren dan knapt hij er zeker van op. Ik hoop dat je dit niet in gaat zien dat ik me ergens mee bemoei want op die manier ben ik zelf ook aardig opgeknapt. Dus zie dit gewoon als een tip.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2022 13:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag dames

Vandaag eerst nog de spullen gebracht bij mijn peter (om 9u vertrokken en om 14u terug) en dan nog even taxi gespeeld voor mijn schoonmoeder.
En dan de stapschoenen aangetrokken.
Een heerlijke wandeling met mijn man, 11 km op 2 uur en 14 minuten, 65 verdiepingen volgens de fitbit.
Ik heb er echt van genoten. Cool
Even alle spanningen weg.
Nichtje van anderhalf was er niet op haar vaste dag. Maar donderdag en vrijdag haal ik ze wel op in de crèche. cheerleader

Kaia
Situatie is beter. Directielid heeft me toen gebeld. En ondersteuner van mijn 14 jarige is ook in gesprek gegaan om te kaderen hoe mijn zoon dit ervaren heeft...
Bij mij is het ook zo, ik bescherm hem des te meer.
Ook de oudere dochter zorgt voor hem. Wij kennen zijn bijzondere kanten en zijn gebruiksaanwijzing. (DCD en wat autistische trekjes)

Nu zijn er ook wat medische zorgen bij hem. Het UZ heeft gebeld dat ze bijkomende bloedafname willen. Te lage witte bloedcellen enerzijds en anderzijds moet hij dringend meer eten...Tenger manneke en een kg afgevallen het laatste jaar...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mrt 2022 23:08    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Wat een drukte en zorgen Lisa30.
Ik ben inmiddels 2 keer naar de manueel therapeute geweest. En afgelopen week heeft ze mijn nek wat gekraakt en het voelt nu wel wat ontspannender.
Ben vandaag erg blij, auto moest voor apk en dat viel ontzettend mee...alleen nieuwe voorbanden ( dat wisten we) . Eindelijk op dat vlak echt een meevaller. Scheelt ook wel dat we sinds 2 jaar een minder oude auto hebben (2008) normaal hadden we auto's uit ongeveer eind jaren 90. Afgelopen jaar viel keuring wat tegen maar door de service en coulance van de dealer , vielen de kosten nog mee. Maar dit jaar helemaal top!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mrt 2022 16:11    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
wat een nare dingen dames, sterkte!

helaas, beroerde week en dat heb ik helaas omgezet in ongezond en te veel eten.
Vandaag weer herpakt, komt weer goed.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2022 20:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Milly
Een auto kan inderdaad wat kosten.
Hier tegenwoordig ook recentere auto's, maar helemaal herkenbaar wat je schrijft, mijn eerste auto was een vw polo van 17 jaar.

Hier een klein groen vakje.
Ik denk dat ik toch eens wat meer water ga moeten drinken. Ergens ook blij dat ik niet stijg...
Mijn eerste doel is de 65 halen. 2,2 kg dat zou eigenlijk moeten lukken...

Kaia, Sophie
Waar zijn jullie? Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2022 9:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 16 km gewandeld op 3 uur en 4 minuten.
Stevig tempo maar genoten van het zonnetje! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2022 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:
wat een nare dingen dames, sterkte!

helaas, beroerde week en dat heb ik helaas omgezet in ongezond en te veel eten.
Vandaag weer herpakt, komt weer goed.

Hier liep het ook niet zo lekker maar ga gewoon weer iets meer aandacht besteden aan portiegrootte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mrt 2022 8:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 7 van 18