Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER! Deel 6 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Door heel veel spanning in mijn leven kan ik niet tot nauwelijks eten en eerlijk gezegd bevalt me dat wel dus ga het vol houden.

Resultaat is dat ik bijna 2,5 kilo ben afgevallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 feb 2022 7:49    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Vandaag dus langs het strand gewandeld, maar het is zondag en ik was dus niet de enige met dat idee...Niet zo heel lang gegaan, morgen doen we gewoon een flink eind als iedereen weer aan het werk is. Ik vind het toch moeilijk als ik niet thuis ben om er toch een soort van ritme in te houden en ben echt bang voor de weegschaal als ik thuis kom. Ik heb me gisteren hier gewogen maar die weegschaal is niet goed, ik woog maar 63 kilo, hahahaha.

Moeilijk hoor, Lisa. Ik hoop dat je eerste gesprek wel goed verlopen is.

Deugenietje, kijk je uit dat je niet te weining gaat eten? De kilos gaan er dan wel hard af maar zitten er ook weer snel aan als je weer "normaal" gaat eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 feb 2022 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Top weegschaal Sophie! Is je oog weer hersteld? Blijft altijd lastig als je uit je routine en omgeving bent. Wij hadden zaterdag geen kinderen thuis dus ging met mijn man even de stad in wat drinken, wat een gekkenhuis. Dus vandaag de natuur in maar t hele bos ook vol mensen. T laatste dagje beetje zon voordat de gure regendagen weer beginnen.

Lisa hoe gaat het nu. Is t een beetje gezakt. Lijkt mij een lastig parket. Als t om je kinderen gaat ligt het al helemaal extra gevoelig.
Ik hoop dat de situatie snel tot rust komt en goed wordt opgelost.

Hier merk ik dat ik in het weekend zo moe en ingestort ben dat ik meer moeite heb verstandige eetkeuzes te maken. Het is gedeeltelijk vermoeidheid en gedeeltelijk verveling. Ik ga morgen eens nadenken over goede alternatieven.

Maar deze week wel mijn geplande kilo afgevallen…hoera..nu door… het is hier zowieso mooi groen goed bezig allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 feb 2022 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Gister buitenhuis wezen lunchen. Eet dan toch iets meer dan thuis dus vandaag beginnen met de kleine achterstand weer weg te werken.
En daarna gewoon weer door Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2022 8:26    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Kaia
Klinkt wel leuk hoor, zo eens zonder kinderen en gezellig iets kunnen gaan drinken. Cool
En Kaia, inderdaad, als het om een eigen kind gaat, dan is het altijd een ander gevoel. En het is net mijn zorgenkindje (DCD, ook wat autistische trekjes, vijf minuten is vijf minuten...) Maar verstandelijk wel goed, hij doet echt zijn best om goede punten te halen, ook al is automatiseren moeilijk voor hem.

Sophie
Wandelen op het strand, het klinkt alvast heerlijk!
Ik ben zaterdag dan 10,7 km gaan wandelen, heel de tijd op en neer... 80 verdiepingen. Mijn buurvrouw was mee, dus heel de tijd gebabbeld en nauwelijks gemerkt dat het lastig was...

Vandaag weer 68 (altijd na het weekend...)
Nochtans zaterdag ochtend even 66,9 gezien. Cool Erg blij
Ik denk dat ik eventjes ga moeten doorzetten in het weekend. Elk weekend eet ik iets normaler dan in de week...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2022 11:02    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
gister weer eens uit eten geweest sedert lange tijd...gezellig maar dat *kost* me dus 1.2 kilo...tja meeste is vocht natuurlijk dus vandaag maar veel groente en fruit eten en water en thee drinken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2022 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Tja, dat blijft een mind set om tijdens het weekend of met het uit eten gaan niet teveel te eten.
Blijf het ook nog steeds een uitdaging vinden maar het voelt geweldig als er juist op maandag iets af is of gelijk gebleven Lachen

Judith Beck schrijft daarover dat het kan helpen om een plan van te voren te maken.
Bv bij het uit eten gaan geen voorafje te nemen en de menukaart van te voren te bekijken om een dieetondersteunende keuze te maken.

Het is best lastig om de balans te vinden tussen controle zodat ik op gewicht blijf en loslaten zodat spontaan eten iets makkelijker wordt.
Vooralsnog blijf ik het plannen, dat werkt om mijn gewicht vast te houden.
Loslaten is hier losgaan Lachen oftewel weer zwaar worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 feb 2022 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Alle grote plannen lopen in het niks uit...Mijn gewichten en elastieken zitten nog steeds in de tas, en er komt dus echt niks ui t mijn handen. Grote voornemens toen ik mijn sullen bij elkaar raapte, maar daar is het ook bij gebleven. Ik weet niet wat het is, maar zo gauw ik bij 1 van mijn kinderen thuis ben, gaat mijn energie niveau omlaag, en heb ik geen zin om ook maar wat te doen voor mezelf.
Dus, die weegschaal op zaterdag als ik thuis kom word echt een hele grote ramp, ik sport niet, eet niet goed, dus de schade zal groot zijn.

Dipinipi, maar we moeten ook blijven genieten, we kunnen niet continu met ons gewicht bezig zijn. En wat er snel aan is, is er meestal ook snel weer af.

Jeetje, Lisa, heb je er geen siperpijn aan over gehouden?

Kaia, oog is weer redelijk ok, nog steeds een beetje dik eronder, maar zie tenminste goed. Ik snap je wel in het weekend, ik denk dat het komt omdat we zo druk zijn door de week dat het allemaal wat makeklijker vol te houden is, en dan komt het weekend, hoeven we opeens niet zoveel meer, en wordt het moeilijker om op het eten te letten. Hartstikke goed, die kilo eraf! Zalig, even zonder kinderen wat te kunnen doen. Ik vind het zso lekker dat die 4 van mij allemaal het huis uit zijn, schijnen mensen raar te vinden als je dat zegt, maar het geeft zo'n rust, is stukken makkelijker en heb echt tijd voor mezelf en ook voor elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2022 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Jolan W
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik deel het gewicht dat ik nog wil afvallen in stukjes van 5 kilo.
Dus in kleine doelen. En nu heb ik deze week mijn doel gehaald om onder de 90 te komen. Ik ga nu dus proberen om voor het einde van dit sprintje om onder de 85 te komen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2022 20:31    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal

Vanmorgen 67,7. Dus nog steeds het weekend aan het verwerken...
Nochtans echt geen buitensporige dingen gegeten.
Maar wel stokbrood, ik denk dat dit echt een dikmaker is voor mij.

Sophie
Nee hoor, al lang geen spierpijn meer gehad van te wandelen. We moeten wat langere afstanden trainen, want in juni is het weer een wandeling van 34km. Deze wandeling is historisch en één van de belangrijkste events voor onze stad. Als trotse inwoner moet je eigenlijk gewoon mee stappen.
Meestal gaan we de dag daarna (lokale vakantiedag) zelf naar een pretpark, dus veel last hebben we er ook niet van.

Ik hoop dat jouw oog weer vlug helemaal genezen is! Je hebt nog vandaag en morgen om toch nog te bewegen. Ga voor die lange strandwandeling, wat zou ik deze graag meestappen met jou!

Deze week was het vooral heel druk, het kleine nichtje kwam ook al een extra avond. Dus dinsdag, woensdag en dan ook vrijdag komt ze weer bij tante. Dus altijd lekker druk, in probeer die dagen dan mijn eten vooraf al wat voor te bereiden, zodat als ze er is, het gewoon in de oven moet. Gisteren couscous met veel groentjes, super lekker!

Elisabeth
Dat is inderdaad mijn uitdaging, het weekend kom ik steeds wat bij...

Dipinipi
Ik hoop dat je genoten hebt van het uit eten. En nu weer doorbijten en gaan!

Kaia
Hoe gaat het daar? Proficiat met jouw groen vakje! Goed bezig!
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2022 10:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 5 van 18