Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER! Deel 6 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jolan W
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben nu ook gestart met IF.
Ik ga dat langzaam opbouwen.
Deze maand doe ik 13 uur vasten en dat ga ik per maand opbouwen tot 16 uur vasten per dag.
Of het moet me echt te zwaar worden dan stop ik dus eerder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2022 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Compleet idioot, deze week zomaar opeens 1.7 kilo afgevallen, snap er echt helemaal niks van en moet nu opeens nog maar 1.2 kilo afvallen in dit sprintje. Lachen Lachen Lachen

Volgens mij ben ik echt nog nooit zoveel afgevallen in een week en ik ben er niet echt blij mee, ga liever beetje bij beetje, want dit slaat echt helemaal nergens op.

Kaia, als je hier je dagboekje weer oppakt, lees ik met je mee.

Moesjka, jeetje 16 uur vasten, dat is echt een eind. Zolang je in de uren dat je wel mag eten, wel alleen maar gezonde dingen eet en vergeet niet genoeg te drinken. Ik vind 13 uur al veel! Ik doe het alleen maar heel af en toe als ik de dag van te voren echt te veel heb gegeten en per ongeluk, als ik het te druk heb met mijn werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2022 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Katja-Iris
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik doe ook graag mee. Ik ben een echte emotie eter. Vooral inderdaad s avonds op de bank. Ik ben heel blij met deze site en hoop dat we elkaar kunnen motiveren! Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2022 18:13    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom Katja.

Super Sophie!!
ja het plan is mijn eetdagboekje hier weer op te pakken maar nog geen tijd voor gemaakt..kwam zo moe uit week vandaag en vanavond onverwachts bezoek..vanaf nu dan maar…

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2022 22:44    

Reageer met quote
Nou weer begonnen hoor in m’n eetdagboekje. Vanavond na drukke kantoordag toch weten te zetten tot beweging half uurtje just dance met de jongste. Ik begin maar even met light sporten ik weet dat mijn lichaam onder de 75 kilo makkelijker en onder de 70 kilo nog makkelijker beweegt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 feb 2022 20:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Katja-Iris, Welkom! Ik ben ook echt een emotie eter, wat bij mij vertaalt in repen chocola, met een reep van 300 gram doe ik krap 2 dagen...Ondertussen eigenlijk al een hele tijd niet veel zoet gehad en ik heb het ondertussen ook minder nodig als ik me slecht voel.

Kaia, goed dat je hebt bewogen na ka kantoordag, dat is toch altijd wanneer de bank het meeste lokt.

Lisaaaaaa!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 feb 2022 20:46    

Reageer met quote
Gezellig dat je er weer bent Lisa!

Geef je startgewicht nog even door voor een frisse start.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 feb 2022 21:35    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag dames

Zo lief al die berichtjes waar jullie mij vernoemen! Cool
Vanmorgen was er eindelijk eens iets van de weegschaal.
Dat zal waarschijnlijk voornamelijk te maken hebben met de stress van de laatste dag.
Ik ben op van de zenuwen... er is iets voorgevallen op het werk, waardoor ik overstuur ben... Dus gisteren nog gebabbeld met mijn jongste broer, CEO van een bedrijf, hij raadt me aan om er drie dagen over te laten gaan om de emotie uit het gesprek te halen...

Maar zo blij dat ik hier even stoom kan komen aflaten.

Sophie
Zotjes! Cool 1,7 kg afgevallen! Super Erg blij

Moesjka
16 uur vasten! Dat is al de moeite! Veel succes!

Kaia
Ik wil wel eens meelezen in jouw eetdagboekje. En super dat je na een drukke werkdag toch nog tijd had om te sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2022 10:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisa, soms is het inderdaad beter om maar gewoon even niks te doen en goed over iets nadenken zonder emoties over wat je wilt zeggen als je het gesprek aangaat. Je kan er dan met minder emoties beter over praten en je hebt dan ook gewoon goed alles op een rijtje over wat je wilt zggen en zodat je ook nog eens de juiste argumenten aan kan dragen. Vervelend dat iets wat op het werk voorgevallen is je zo erg kan beinvloeden he? Sterkte!

Ik ben de hele morgen in de tuin bezig geweest totdat de blauwe regen besloot terug te vechten met het kortwieken en een tak me in het oog heeft geslagen. Mijn oog doet nu nog zeer en traant nog, dus ik heb de snoeischaar maar even opgeborgen, over een week ga ik wel door, of ik laat mijn man het wel doen.

Morgen naar 1 van de kids voor bijna een week, neem mijn elastieken mee zodat ik toch nog wat kan doen van sporten en maar wandelen langs het strand. Zijn auto moet naar de garage (hij heeft helemaal zelf te dicht langs de muur in de garage gereden) en moeders gaat heen met haar auto zodat hij toch nog naar zijn werk kan met de auto. Het wordt wel even een dingetje om goed bezig te blijven daar, en ik kan met pas eind van de week weer thuis wegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2022 14:47    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Sophie

Klinkt pijnlijk hoor.
Verzorg jouw oog maar goed!
Het wandelen langs het strand klinkt alvast goed!

Over de situatie, het vervelende is dat ik zowel personeelslid ben, als mama van een paar leerlingen...
En laat er nu net iets zijn voorgevallen tussen een directielid en een bijzonder kind van mij. (onterecht)
Ondertussen wel telefoon gekregen en een eerste gesprek is achter de rug...
Blij dat het weekend is en het verder kan "zakken".

Ook vandaag niet zoveel gegeten...
Dit weekend ga ik alvast voor een lange wandeling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2022 21:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 4 van 18