Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER (Deel 5 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sophie
Ik heb het gevoel dat het nu echt onder de tieners zit...
Alleen jammer dat de 7 jarige thuis moet blijven.
Ik werk nu een paar dagen van thuis.
Ideaal is het niet, want niet alles kan ik doen van thuis uit...

Vanmorgen 66,9. Cool
Wel blij maar gisterenavond bloed gaan doneren... Dus denk dat het voornamelijk daar zit... Lachen

Vandaag alvast weer starten met mijn shake.
Straks mag ik het nichtje halen van anderhalf.
Mijn zelftest is negatief en de 16 jarige zit in absolute quarantaine. Dus blij dat ze hier nog eens zal zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2022 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik ben weer terug bij af, 0 kilo er af tot nu toe in dit sprintje. Verward
Het eten gat sinds een week erg goed, ook al had mijn man vandaag ook weer ontbijt klaar gemaakt wat ik zelf niet zou nemen, maar ik heb 55 minuten BodyPump gedaan, dus het is er vast wel weer af. Ik heb zelfs geen lekkere chocola meer in huis, ik heb nu van die 1 haps 85% pure chocolade dingen in huis, vind ik helemaal niet lekker eigenelijk maar zo heb ik toch nog wat.

Lisa, oh wat erg dat je 16 jarige opgesloten zit op haar kamer, alhoewel ik me af vraag hoe erg tieners zich vervelen als ze op hun kamer zijn...Tijdens onze 99 dagen lockdown mocht ik wel naar buiten om de honden uit te laten, maar mijn zoon heeft niet 1 keer de honden uitgelaten in al die tijd, die miste het naar buiten toe helemaal niet. Hij trainde wel buiten in de tuin, maar dat was het dan ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2022 16:20    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Sophie nu gewoon door naar groen. Ook die goede voornemens in de avond zijn zo herkenbaar..bizar hoe moeilijk het is om je er aan te houden de volgende dag. Ik werk nu weer meer en merk dat de kids meteen weer zoveel drukker zijn en meer zeuren. Terwijl als ik meer rust en tijd heb ze zo lief zijn. De balans houden blijft een uitdaging. Op mijn werk ben ik druk dus minder gefocust op eten maar gisteren was mijn thuisgestuurd positief dus heb even lopen stresseten. De PCR was gelukkig negatief vanmorgen. Wilde echt niet in quarantaine met mijn gezin we wonen zo klein en 3 hoog dat is echt niet fijn dan.

Lisa wat cool zo’n nieuwe kleur ben benieuwd naar het resultaat.
Ah super vervelend voor je kids.

Ik ben nog een beetje aan het rommelen met mijn dieet en val nog niet mijn geplande kilo per weekblad. Voor deze week weer plannen elke dag.

En gezamenlijk gaan we super hè alweer 19 kilo er af !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2022 10:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga gewoon door, Kaia, alles wat eraf is, is eraf, zelfs als is het aan het eind van dit sprintje maar een beetje. Het sport ritme zit er nu in, alleen ben ik toch gevallen voor de paaseitjes van de HEMA, elke keer als ik in de keuken kom, pak ik er een paar...Had ze ook niet moeten kopen, maar de HEMA vertrekt over een paar maand uit Spanje en het voelt toch als een beetje thuis. Verder gaat het eten eigenlijk best wel goed, heb al tijden geen patat, chips of koek gegeten, en voor de paaseitjes, nam ik elke dag dat éne vieze stukje pure chocola.

Kaia, ik herken het wel hoor, toen ik nog full time werkte vond ik ook dat de kinderen zich minder goed gedroegen, alhoewel een groot gedeelte ook aan mij lag, omdat ik echt altijd liep te stressen en weining kon verdragen van die 4 van mij. Ik heb 2 jaar niet gewerkt toen ze tieners waren, en alles verliep echt stukken soepeler.

Ik ben wel echt bekaf, en ben echt blij dat ik ondanks dat toch best een aardig eetpatroon heb. Ik heb deze week examens, straks éentje om 8 uur, en ik heb het idee dat ik echt helemaal niks meer weet. Zowiezo, merk ik dat ik echt niet meer kan stampen, ik onthou helemaal niks meer, zal de leeftijd wel wezen en de tijd van het examen helpt ook niet mee na een dag werken.

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jan 2022 20:29    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier weer allemaal naar school. Cool
Vandaag flink geweest, ontbijt en middagmaal proteïneshake en deze avond een overheerlijke couscous met veel groentjes.

Ik sta in dit sprintje nog steeds in het rood.
Maar ergens ook logisch, mijn startgewicht was net na mijn besmetting, dus ook lager dan voordien.

Kaia
Het is inderdaad, soms moeilijk om alles te combineren. Ik werk fulltime (=36u in mijn geval). De woensdag namiddag ben ik thuis. Mijn man werkt nog twee jaar 4/5. Dat is wel leuk dat hij op woensdag een volledige dag thuis is.
We hebben een roomba stofzuiger, dus als we vertrekken, ruimen we vlug nog wat op, zodat "Jefke=stofzuiger" kan stofzuigen.
Perfect is dit niet, maar voor in de week prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 21:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oh lekker, couscous, Lisa, ik maak vaak de koude tabouleh versie. Jeetje, dat je nog full-time werkt, zwaar hoor! Ik doe dat al ruim 4 jaar niet meer, ik liep mezelf voorbij en geniet nu veel meer van alles, vooral omdat er geen kinderen meer thuis zijn, gnagnagna. Het mooie is dat ik nu net zoveel verdien al zelfstandige terwijl ik maar tussen de 3 en 4 uur op een dag werk dan toen ik nog 8 tot 10 uur werkte op een dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2022 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Pompernikkel6
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten....hopelijk

Reageer met quote
tot nu toe alleen meegelezen, ben ook iets later begonnen maar we gaan goed ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2022 11:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pompernikkel, gewoon meeschrijven! Je gaat inderdaad hartstikke goed!

Ik heb gisteren 45 minuten BodyPumo gedaan en ben nu nog aan het bedenken of ik vandaag ga sporten of niet. Ik ben echt doodmoe, na al die weken werken, studeren en examens, en heb vandaag dus ook zalig tot 1 uur in bed gelegen. Ik was al veel eerder wakker, maar omdat ik geen kinderen meer thuis heb, heb ik een ontbijtje gepakt en ben ik in bed gaan lezen. Vanmorgen 89 kilo, dus nog steeds niet in de 88 en we gaan morgen ook nog brunchen met vrienden. De rest van de week maar even goed opletten.
De paaseitjes zijn op trouwens, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2022 18:44    

Reageer met quote
Deze week even extra mijn best doen om deze sprint ook groen te eindigen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2022 23:25    

Reageer met quote
En alvast het vervolgsprintje aangemaakt Lach

https://www.weegclub.nl/forum/slank-in-de-zomer-deel-6-t57311.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2022 23:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 10 van 14