Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 5 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lievelief
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom catoo!!

Aah ja @kaia inderdaad. Ben toch wel behoorlijk afgevallen (zal ook vocht zijn van kerstperiode denk ik)... Nu sinds maandag wel weer lekker in t ritme! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jan 2022 8:20    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
O jee, alle kinderen zijn weer vertrokken en moeders eet de kasten leeg met wat er nog is blijven liggen, erg slecht... Ik ben al een eind op weg, en er is nog weining echt lekkers over. Net, ondanks dat ik helemaal geen zin had, toch nog 30 minuten core gedaan. Geen Bodypump want ik ben echt te moe, ik werk 'smorgens en smiddags ben ik druk aan het suderen, want de examens komen er over 2 weken weer aan, en ik heb nog niet alle opdrachten ingeleverd (zucht).

Kaia, goed gedaan, ga zo door!

Felicia, ja het wordt inderdaad steeds moeilijker. Aan het begin gaat het snel maar naar mate er minder af moet, wordt het moeilijker.

Ik ga weer door met mijn studie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jan 2022 20:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hebben jullie ook niet dat als het avond is, dat je alles super plant in je hoofd voor de volgende dag? Ik ga zeker een uur sporten , misschien sport ik wel 2 keer, ik ga niks geen zoetigheid eten, ik ga lang wandelen met de hond of misschien zelfs: morgen ben ik een betere moeder... Elke avond zit ik vol met goede voornemens, ook die van een betere moeder zijn, alhoewel dat nu stukken makkeljjker is nu ze niet meer thuis wonen Lachen , maar o jee, wat heb ik me soms slecht gevoelt omdat ik tegen mijn kinderen uitviel terwijl ik eigenlijk gestresst was door mijn werk.

Maar goed, vandaag niet gesport. Vandaag is eindelijk de open haard geinstalleerd, moest boodschappen doen en omdat we ver overal vanaf wonen, kost dat de nodige tijd, volgens mij ben ik vandaag echt ruim 2 uur weg geweest, ondertussen ook nog gewerkt, ben zzp-er, werk ik niet, komt er ook geen geld binnen. Kortom: niet gesport vandaag...

Jeetje, Lisa, wat een drukte, jullie durven wel! Mooie kleur trouwens eucalyptus.

Lievelief, kop op, gewoon door duwen, we hebben allemaal onze ups en downs, gewoon doorzetten, elke ons eraf is eraf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 22:31    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De eerste werkweek na de vakantie zit er alweer bijna op.
Het was een drukke week met nog veel afspraken s'avonds . Kapster voor de jongens, kinesiste voor ons meisje.
Vandaag na mijn werk ga ik mijn nichtje weer afhalen in de crèche en mag ze bij tante komen spelen, ze is nu anderhalf.
Zondag nog flink gaan wandelen.

Deze week flink opgelet maar de weegschaal ziet er nog niet schitterend uit. Ik hoop dat ik eind januari terug 66.9 zie.

Sophie
ja, ik ken die voornemens ook voor de volgende dag Lachen
De werken zijn nu zo: plafond en witte muren zijn ondertussen goed. Ook de nieuwe verlichting hangt. Dit weekend twee lagen van het accentkleur erop zetten en dan de plinten meeverven met de muurkleur (eerst nog opschuren en ontvetten). Daarna deuren verven en wat inkorten en dan tenslotte de vinylvloer op de huidige leggen. Dus nog een paar weekenden aan het werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2022 6:25    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Vind dit mooi sprintje,het hoeft voor mij niet specifiek slank, maar vooral wat gezonder met weer een gezonder gewicht de zomer in.
Mijn eindpunt is eigenlijk 85 a 82 kolo wat voor mij reëel is. Maar eerst maar weer onder de 100 raken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2022 13:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Milly, ik denk dat gezonder een heel mooi streven is, dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Lisa, ik verwacht wel een foto als het af is!

Hier bijna weer een kilo erbij, maar de kasten zijn nu zo goed als leeg, dus volgende week zou het toch weer groen moeten zijn.
Vandaag 55 minuten BodyPump gedaan en wilde gaan wandelen met de honden , maar het is zooooo koud. We hebben net gisteren de open haard geinstalleerd gekregen (en een ton hout laten bezorgen) en het is veels te lekker warm binnen om een flinke wandeling buiten te maken..., klein rondje straks maar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 16:59    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Sophie
Komt in orde!
Ik denk wel dat we nog even bezig zijn...
Het zonnetje scheen hier eindelijk nog eens en we zijn deze namiddag een mooie wandeling gaan maken.
12km telkens naar boven en beneden, 66 verdiepingen met de fitbit. Het was koud maar ik heb zo genoten!
Stiekem jaloers als ik lees dat je gaat wandelen met de honden. Ik hoop echt dat mijn man opnieuw een hond zal overwegen, maar dan wil ik dat hij er zelf voor kiest.
Het voelt nu nu stil zonder een trouwe viervoeter...
Stiekem hoop ik dat hij er eens zelf over begint, deze keer zou het echt een wandelhond zijn bijvoorbeeld bordercollie of pomsky.

Ps openhaard klinkt goed. Zijn de prijzen van electriciteit en gas ook zo extreem gestegen in Spanje?
Hier is de houtcasette kapot gebrand, deze zomer willen we een nieuwe laten steken (weer breekwerk in de woonkamer...)

Milly
Een gezond gewicht is inderdaad het belangrijkste.
Ik zou graag richting 60kg gaan. Ik ben 1m61.
Nu even wat gestegen met de feestdagen, maar nu ga ik alvast mijn best doen om groen te eindigen in dit sprintje.
En mijn startgewicht 65,4 dit sprintje was net na mijn corona besmetting... Dus logisch dat ik gestegen ben, de week erna...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 19:48    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Lisa30 een volgens de statistieken echt gezond geeicht met mijn lengte is geloof ik 76 kilo, nou dat hoeft van mij ook niet. Mijn figuur en dergelijke was rond de 82 a 85 kilo ook prima,daar was ik echt wel tevreden mee en is lang zo ongezond niet als dat ik jaren geleden was ( en nu ben).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Wat veel groene vakjes! Goed bezig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 22:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Milly, je ziet er niet altijd op je mooist uit als je op je perfecte gewicht bent. Mijn moeder zegt altijd dat ik op mijn mooist ben rond de 80 kilo, terwijl mijn perfecte gewicht er onder zit.

Lisa, ik snap het inderdaad wel dat je weer een hond wil. Ik kan me het huis ook niet voorstellen zonder honden, zo leeg en tegelijkertijd de perfecte manier om naar buiten te moeten. Niet dat die van mij nu altijd lang willen lopen want ze zijn al oud (soms draaien ze zich aan het eind van de straat al om en zijn we binnen 10 minuten thuis), maar toch een paar keer per dag een frisse neus,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 17:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9