Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 4 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sophie
Misschien is het gewoon vocht?
Bij mij durft dat ook wel eens te schommelen.
Ik heb veel bewondering voor jou. Die Bodypump, echt chapeau! Erg blij

Vandaag dan toch 8km gaan wandelen.
Een kleintje maar met felle klimstukjes.
Het deed me echt goed.

Ik was me aan het omkleden in de badkamer en ik merkte plots op dat mijn billen er veel beter uitzien.
De cellulitis is weg. Cool
Geen idee hoelang al, mijn oog viel er plots op.
Ik heb ook een bestelling gedaan via de webshop van Esprit. Een openhangende trui maatje L. En hij is te groot. Ik stuur hem terug. Mijn bijna 16 jarige dochter zei onmiddellijk dat ik meer vertrouwen moet hebben en M bestellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2021 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Lisa, geen flauw idee. Aan het eten heeft het in ieder geval niet gelegen, Bodypumo valt wel mee hoor omdat je het net zo zwaar kan maken als je zelf wilt. Ik blijf het leuk vinden om te doen, vandaag na mijn werk weer een uurtje. Vind je 8km wandelen weinig?? Wat fijn dat je er zo goed uit begint te zien en knop om en naar de maat M!

Bij mij wordt het afvallen echt wel een dingetje de komende tijd, omdat we het rijk nu alleen hebben en het weer begint om te slaan, zijn we aan het plannen geslagen over wat we gaan doen. Tussen de kids en stedenstripjes zijn we bijna geen enkel weekend thuis de aankomende twee maanden Lachen De eerste hotels zijn al besproken en we gaan zalig verantwoordelijk genieten, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2021 14:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Sophie

Het klinkt alvast heerlijk, zo citytrips met zijn tweetjes. Cool
Maar het zal tegelijkertijd ook een uitdaging zijn om ook gezond te blijven eten.
Maar bovenal moet je genieten!

Hier blijf ik de laatste weken wat hangen...
Deze morgen 68,1 . Op zich niet slecht, als je weet dat het gisteren frietjes waren (wel uit de airfryer).
Vandaag als ontbijt weer mijn bananenmilkshake van body en fit. Dit is mijn standaard ontbijt, in het weekend is dat dan eens een boterham.

8km is inderdaad een kleintje voor ons. In het weekend proberen we richting de 20km te gaan. Maar nu dus even niet. Volgende week maandag is de operatie gepland. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 sep 2021 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik lees trouw jullie teksten in het sprintje maar ben nog niet zo aan het sporten en ken sommige dingen niet body jumpen etc. Wel tot 15 jaar geleden intensieve sportschool bezoeker maar laten vallen één van de redenen voor fors overgewicht. Nu aan de wandel met 3 x ommetje per dag van 37 min om conditie op te bouwen en dan hopelijk als conditie toeneemt weer naar de sportschool. Ga nu met mijn laatste ommetje van de dag starten zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 sep 2021 18:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 45 minuten spinning gedaan en gisteren bijna een uur BodyPump. Ben al aan het bedenken wat ik dit weekend kan doen als ik bij mijn zoon ben, misschien BodyBalance en als het weer goed is een flink eind wandelen. Mijn man stelde al voor om te wandelen vanaf het apartament van mijn zoon naar het centrum, te ontbijten en weer terug. Dat zou ruim 3 uur zijn in totaal, is een optie, maar in het noorden van Spaje regent het meestal...

Soesje, kijk maar eens op de website van Les Mills. Die hebben de wereld aan online lessen voor 38 euro per 3 maand, inclusief het BodyPumo wat ik doe. Ik doe zelf de lessen het liefst in een sportschool, maar ik woon in the middle of nowhere dus dit is mijn oplossing ( en zo ziet ook niemand mijn vetrollen). Goed hoor, die ommetjes, dat zet snel zoden aan de dijk als je dat drie keer per dag doet!

Lisa, ik kijk er nu al naar uit, na al die jaren waar ons leven om de kids draaiden, is het nu even tijd voor ons zelf. Voor jou is het iets moeilijker om af te vallen omdat je zo dicht bij je streef zit, en jeetje 20km!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 sep 2021 20:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie
Ik zou het voorstel volgen van jouw man en voor die wandeling gaan van drie uur. Hier druppelt het ook af en toe maar toch blijf ik genieten van mijn wandeling. Ook al een paar keer kletsnat geregend dit jaar....
Samen met mijn man en de buurvrouw gaan we wandelen. Mijn man heeft dan oortjes is, hij luistert naar de muziek maar kan ons nog horen als het nodig is (dure oortjes). En de buurvrouw en ik vullen die uren met tetteren... Cool

Soesje
Super bezig hoor. 3 keer een ommetje per dag is toch al heel mooi!

Gisteren mijn dochter gaan ophalen rond 20u, ze was aan het babysitten. Uiteindelijk telefoon gekregen van de mama van het kind. Ze moest naar spoed om genaaid te worden (sportongeval). Dus tot 22u30 verder op het nichtje gepast. Erg blij Ze is oh zo cute. 1 jaar en twee maanden. Tante is in love Kussen

Vanmorgen 67.9. Ik denk dat ik echt eens wat extra moet bewegen, misschien nog eens meedoen met Jacqueline. Om door die barrière te gaan... Ik wil echt 65 zien tegen 1 november.... Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2021 12:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisa, lief die kleine ukkies he? Misschien iets van krachttraining gaan doen? Ze zeggen dat je dan ook de dagen dat je niet sport je lichaam nog wel steeds aan het werk is.

Wij vertrekken morgen vroeg, dus vanavond nog even een lesje spinning (gisteren weer bijna een uur Bodypump) en dan morgen las ik de rustdag in. We gaan wel uit eten morgenavond, maar ik neem ipv een toetje wel een kop groene thee, iets is iets. Jullie horen het wel als ik het voor elkaar heb gekregen om 3 uur te wandelen op zaterdag en anders zondag als ik thuis ben gelijk maar weer sporten.

Kaia, waar ben je????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 15:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Sophie

Ik ga eens wat opzoekingswerken moeten doen ivm krachttraining. Een paar maand geleden nog een fitnessbal gekocht, deze ligt ook stof te vergaren, net als de crosstrainer...

Mijn been kriebelt weer de laatste dagen...
Volgende week weer op controle.

Voeding was flink vandaag, avondeten was een champignonpasta.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 18:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen 67,5 Cool Cool
Het gaat zo traag maar ik ben wel blij dat ik toch een beetje gezakt ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 sep 2021 11:50    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Sophie schreef:
Helaas, op de één of andere manier er de afgelopen 2 dagen 1 kilo bij gekregen, dus niet onder de 90 gekomen, maar goed geeft niks, er is toch 700 gram af. We gaan gewoon gestaag verder.
Gisteren weer bijna een uur BodyPump gedaan en de gewichten wat verhoogd, met de nodige complicaties: een kat die tijdens de biceps training om mijn benen heen liep te lopen en één van mijn honden die het matje met mij wilden delen tijdens de push ups, waardoor ik bijna geen mat meer overhield. Vandaag wil ik nog wel spinning doen maar niet zo heel erg lang, 40 minuten ofzo, en dan last ik morgen weer een rust dag in.

Ah Lisa, de Whey smaak bananen milkshake is besteld, dus ik ben benieuwd!

Sporten met hindernissen met al die dieren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 sep 2021 13:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6