Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ai, Lisa, ik denk dat we het allemaal herkennen. Als we iets eten wat eigenlijk niet "mag", dan zien we het gelijk wer op de weegschaal. Maar wat er snel aan zit is er meestal ook wel snel af... Ik heb een pizza in de oven staan trouwens, hahaha, zelfgemaakt deeg, met pesto en gegrilde groentes.

Kaia, ik vind water helemaal niks aan, maar ik kan gelukkig niet tegen prik, dus is het makkelijker om vol te houden. Ik drink wel af en toe Nestea, maar dat is hier zonder prik, en dan merk ik hoe zoet ik dat eigenlijk vind en dat ik met een fles gewoon een hele week doe. Zalig, tijd voor jezelf. Geniet van je avond en nacht alleen!

Ik zat vandaag ook boven de 90 weer, zwaar frusterend, maar ploeter gewoon weer verder...Ook ik merk dat mijn lijf beter wordt, behalve dan die buik Huil huil , maar dat gewicht naar beneden krijgen is echt een dingetje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 21:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Net weer een uurtje BodyPumo gedaan, was het eigenlijk niet van plan omdat ik al anderhalf huis had schoongemaakt vandaag, maar voelde me toch schuldig als ik niet zou sporten. Ik moet echt beginnen met cardio training, maar ik hik er heel erg tegen aan. We hebben sinds een paar maand een nieuwe spinning fiets en ik vind het ding maar niks. Ik heb echt hele leuke online spinning klassen maar die fiets fietst niet zoals ik wil...

Kaia, helemaal vergeten! Gefeliciteerd met het zwemdiploma, normaal dat je een trotse moeder bent!

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2021 19:55    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Sophie wat ben je toch heerlijk aan het sporten ik wilde dat ik ook een beetje in die flow kwam zou zo goed voor mij zijn. Jammer van die fiets kun je m niet meer ruilen?

Ik heb nu waterdrops besteld voor smaakjes aan je water. Ik ben heel benieuwd ik krijg er igg een leuke fles bij. Ik wil uiteindelijk wel alleen maar water drinken maar tijdens strenge dieetfase is een beetje lekker drankje wel fijn voor de variatie.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2021 20:00    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen weer 67,5 op de weegschaal.
Na een hele drukke lange werkdag om 18u30 thuis gekomen voor een opfrissing en nieuwe kleren. En dan weer naar mijn werk voor de proclamatie van onze zesdejaars. Ik ben net thuis... 23u30
Toen ik me kwam omkleden zag ik 66,9 op de weegschaal.
Dus heel benieuwd wat ik morgen ga zien.

Morgenvroeg ga ik eens naar de huisarts, ik wil mijn bloed even laten controleren. Het is al een aantal jaar geleden. En ik heb de laatste tijd last van koortsblazen en gezwollen klieren in mijn nek. Ik val soms ook echt in slaap als ik in de zetel zit...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2021 22:52    

Reageer met quote
Wow Lisa wat goed dat de weegschaal zo mooi zakt!
Het klinkt wel heel druk daar wanneer krijg je weer een beetje rust?
Even langs de huisarts klinkt als een goed idee.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2021 23:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier nog steeds net boven de 90....Gelukkig zorgt BodyPump wel dat alles wat strakker wordt en ik merk nu dat het zomer is en ik alleen maar lange rokken en jurken draag dat mijn benen niet meer zo tegen elkaar aan schuren. Ik droeg voorheen altijd bandalettes omdat ik wondjes kreeg van het schuren.

Lisa, altijd goed om een bloedanalyse te laten doen. Hoop dat er niks uitkomt alhoewel als het wel zo is, dan weet je wat je hebt en kun je er tenminste wat aan doen. Gaat goed zeg op de weegschaal!

Kaia, mijn man heeft geen probleem met de fiets, misschien ben ik gewoon te verwent omdat ik altijd naar de sportschool ging en ze daar natuurlijk hele dure fietsen hebben..., maar ik zit gewoon niet lekker op dat ding. Ben benieuwed naar de waterdrops, laat je weten hoe het smaakt?

Hier eerste dag zonder mondkapjes buiten, waar er niet te veel mensen rondlopen, zalig!!!! Lang geleden dat dat nog mocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jun 2021 10:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Sophie

Het komt wel goed! Spieren wegen meer dan vet, dat zo alvast een verklaring kunnen zijn.
En soms hang je eens vast rond een getal. Je gaat er eens onder, dan weer even boven om dan weer te kunnen zakken...

Kaia
Het zag er zalig uit op de foto's!
Super dat je genoten hebt van jouw me-time. Cool
Ik drink ook nog cola zero.

Maandag en dinsdag zijn ook nog van die speciale dagen. Ik ben aanwezig bij de deliberaties en verwerk dit onmiddellijk digitaal. Heel stresserend, je mag geen fouten maken. Maar op zich ben ik wel blij met de uitdaging. Elk jaar even doorbijten...

Vanmorgen dan 67 op de weegschaal.
Heel blij Erg blij
Zou die fatburner dan toch zorgen voor dat beetje extra?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jun 2021 10:57    

Reageer met quote
Hoera samen 10 kilo er af!

Hier ben ik toch een beetje uit de flow en houdt mij niet aan mijn plan als ik m überhaupt al maak. Maar ondanks dat toch wel afgevallen. Dus als ik er nu weer even echt voor ga red ik misschien gezond gewicht voor de zomervakantie.

Mijn flowee spijkermatje vind ik trouwens best wel fijn ik heb het idee dat het mij wel helpt ontspannen..maar het kan natuurlijk ook zijn dat überhaupt een kwartiertje voor ontspanning inplannen helpt. Ik vind alleen de stekeltjes te zacht het mag van mij wel wat heftiger..misschien nog eens een Zweeds spijkermatje proberen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2021 9:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kaia
Een Zweeds spijkermatje lijkt me toch wat pijnlijk.
Ik zou dringend nog eens mijn fitnessbal moeten uithalen. Dus mijn goed voornemen voor vandaag is een wandeling maken met mijn man tegen de avond. En mijn fitnessbal nog eens van onder het stof halen.

Hier is de weegschaal echt een jojo. Maar ik ga me niet opjagen. De kans is groot dat het morgen weer naar beneden gaat. Gisteren 67 en vanmorgen 68,5. Ik heb wel brood gegeten dit weekend, dus ik denk dat het probleem daar zit.
Vandaag gestart met mijn shake. Deze middag dan een boterham met kaas en een potje meloen.
Vanavond is het spaghetti. Maar ik zal voordien twee glazen water drinken. Dat helpt me echt om minder te eten.
Mijn doel deze week zou 66,5 zijn. Ik ga mijn best doen om dit te behalen tegen vrijdag. Vrijdagavond heb ik een feestje, dus ik denk dat mijn gewicht zaterdag misschien niet representatief zijn.

Vandaag al rond met mijn extra werk. Dus heel blij. Ook collega's gezien de laatste dagen die ik al even niet meer gezien heb. En heel veel complimenten gekregen Cool Cool Het begint dus echt op te vallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2021 11:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier een beetje er weer bij, maar gelukkig nog steeds onder de 90 Erg blij . Gisteren weer een uurtje BodyPump gedaan en kijken wat ik vandaag ga doen om te sporten.

Lisa, fijn dat andere mensen het ook kunnen zien, he?

Kaia, knap dat ondanks dat je je niet aan je plan houdt, je toch afvalt! Daar teken ik voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2021 14:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 10 van 15