Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Deze morgen 67,5.
Zo blij dat er eindelijk wat af is.
En nu hopen dat het zo blijft... Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2021 5:20    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mooi Lisa die 67,5! Goed bezig met water drinken! Wel heerlijk hoor een eigen zwembad met dit weer. Spannend hoor die examentijd succes nog even.
Hier vanmorgen 70,2 op de weegschaal dus kom maar op met die 69,9

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2021 8:09    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaia
Goed bezig! Cool
Ik vul nu elke dag mijn fles met koud water en dan nog ijsblokjes.
Bij ons is het maar een opzetzwembad, wel met zandfilter en verwarming. Maar dus nog geen ingebouwd exemplaar.
Maar we genieten er echt van. Ook met ons vijfjes spelen we vaak samen.

Sophie
Hoe gaat het bij jou?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2021 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Gister morgen gevaccineerd en ik ben er echt ziek van. Mag vol met paracetamol voor de koorts, zere benen net alsof ik de maraton heb gerend en hoofdpijn...Ik had het kunnen weten natuurlijk. Begin van de week heb ik ook mijn tetanus shot gehad, en de verpleegster verzekerde me dat er geen enkele bijwerking was. Ik met een hele dikke arm die ik bijna niet kan strekken. Nu even een goed momentje, totdat de koorts weer omhoog gaat, dus ik dacht ik kom even langs. Ben echt flauw van in bed liggen.

Lisa, zalig zo´n zwembad, of het nou opzet of inbouw is, maakt niet uit, zo lang het maar lekker verkoeld, toch? Goed zeg, die 67.5!

Kaia, je red het vast wel die 69.9! Mijn moeder zegt altijd dat heel dun niet bij mij past en geeft de familie van mijn vader de schuld van mijn overgewicht Lachen Wat knap dat je de pannekoeken niet hebt genomen! Ik zit serieus er aan te denken om ijs uit de diepvries te halen omdat ik me zo zielig voel...

Vlindertje X, Cola zero is niet goed, dus als je nu alleen maar water drinkt, zul je daar verschil in merken. Kijk je wel uit dar je niet te weinig eet, zodat je niet aankomt als je straks weer normaal eet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2021 18:39    
Vrouw Weeggegevens   VlindertjeX
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Sophie

Ik drink nu inderdaad alleen maar water en merk inderdaad verschil, minder dorst door heen de dag en afvallen gaat inderdaad ook vlotter.

Vanochtend woog ik trouwens al 48,2 kilo dus ik heb bijna mijn streefgewicht van dit sprintje al behaald. Want als ik het binnen een aantal dagen echt heb behaald? Kan ik dan een nieuw streefgewicht opgeven of is dit sprintje dan al afgelopen voor mij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2021 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Gelukkig een klein groen vakje, maar nu ik onder de 70 kg gaat het traag. Ik ben natuurlijk veel afgevallen en dat zorgt er ook voor dat het niet meer zo snel gaat. Nu de sportscholen weer open zijn ga ik weer beginnen met sporten. Ik hoop dat ik daarmee de laatste kilo’s i.c.m. meer water drinken (en minder groene ijsthee mijn guilty pleasure) ga afvallen en meer spieren krijg. Op advies van de arts ga ik mijn eiwitinname verhogen en (naast een beetje cardio) veel aan krachttraining doen. Ik neem mijn dochter mee naar de sportschool.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2021 19:52    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
VlindertjeX schreef:
@Sophie

Ik drink nu inderdaad alleen maar water en merk inderdaad verschil, minder dorst door heen de dag en afvallen gaat inderdaad ook vlotter.

Vanochtend woog ik trouwens al 48,2 kilo dus ik heb bijna mijn streefgewicht van dit sprintje al behaald. Want als ik het binnen een aantal dagen echt heb behaald? Kan ik dan een nieuw streefgewicht opgeven of is dit sprintje dan al afgelopen voor mij?

Ik kan je uit de sprint gooien op verzoek en dan kun je opnieuw aanmelden met nieuw streefgewicht…maar wil je nog verder gaan dan 48 dan krijg je wel ondergewicht.

Sara wat gezellig samen naar de sportschool..mijn zoontje ging naar de kinderopvang van de sportschool en dit vind hij zo leuk dat het mij ook motiveerde om te gaan zo gezellig

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2021 19:58    
Vrouw Weeggegevens   VlindertjeX

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Kaia

Oké, gooi mij maar uit het sprintje op verzoek. Meld me dan wel opnieuw aan met een nieuwe streefgewicht. Ik weet dat ik bijna op ondergewicht zit maar mijn ultieme streefdoel is 45 kilo. Lage dan dat ga ik niet gaan hoor (mag trouwens ook niet van mijn man.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2021 20:19    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik doe gezellig mee Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 jun 2021 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
VlindertjeX schreef:
@Kaia

Oké, gooi mij maar uit het sprintje op verzoek. Meld me dan wel opnieuw aan met een nieuwe streefgewicht. Ik weet dat ik bijna op ondergewicht zit maar mijn ultieme streefdoel is 45 kilo. Lage dan dat ga ik niet gaan hoor (mag trouwens ook niet van mijn man.)

een te laag ondergewicht accepteert de site niet...48 is het minimum voor jou
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 jun 2021 8:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 6 van 15