Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat heerlijk een eigen zwembad geef mij de hitte er maar bij ik hou wel van warm. Ik bedacht mij wel dat we natuurlijk een huisje vlakbij zee hebben en dat ik wel in zee zou kunnen zwemmen. Gelijk een wetsuit besteld op Vinted want tussen de kwallen is t niet altijd lekker en er is ook wel veel stroming maar ga t toch eens proberen. Kan natuurlijk ook in de gracht gaan zwemmen dat zie ik mensen dagelijks doen maar ik vind het niet zo aanlokkelijk.

Vandaag ondanks drukke dag toch even gesport..viel weer lekker tegen maar ben blij dat ik het gedaan heb.
Qua eten even uit de flow weer een beetje teveel. Ik ga nu meteen een plan voor morgen maken.

Morgen voor het eerst naar de psycholoog vind het wel spannend, maar gaat allicht behulpzaam zijn.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 20:42    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren gewoon even, toen ik thuis kwam van mijn werk en voor we gingen zwemmen me stiekem gewogen.
En toen zag ik voor het eerst 67,9. Cool
Deze morgen weer exact 68,2. Verward
Dus ik hoop vurig om deze 67,9 effectief te zien op een ochtend.

Kaia
Succes met de psycholoog.
Is het in verband met afvallen dat je gaat?

Sophie
Volgende week zie je zeker de 8! Ik duim mee Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 8:32    

Reageer met quote
Spannend Lisa die weegschaal van jou ik hoop dat je snel de 67,9 ziet. Hier staat de weegschaal ook even stil op 71.

Psycholoog ging niet door helaas. Ik heb veel fysieke klachten dubbele nekhernia en steeds koorts last van liezen en voeten.en ben daar zo mee doorgelopen dat het allemaal teveel werd. De psycholoog werkt vooral met cognitieve therapie dus afvallen neem ik zeker mee maar eigenlijk al mijn levensgebieden die aandacht behoeven ik kwam erachter dat ik eigenlijk altijd pas als laatste voor mijzelf zorg en bedenk hoe ik mij voel.En altijd vooral bezig ben met anderen. Daarom is dit forum ook zo fijn even een momentje voor mijzelf.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 8:55    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik heb al jullie berichtjes doorgelezen en wens jullie allemaal veel succes.

Hier ging het heel langzaam, ondanks perfect volgens het ketoplan eten, maar nu de laatste 2 weken is er toch opeens een pond per week af, en lijkt er dus een beetje schot in te komen.

Ik fiets elke dag trouw, meestal zo n 3 kwartier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 20:40    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Net weer een uur BodyPump gedaan, en erg voldaan. Morgen wordt het HIT indoor cycling, dat duurt maar 30 minuten, maar het is echt verschrikkelijk!

Kaia, een heel goed idee een pyscholoog en vaak ook heel erg confronterend en uitputtend. Het is niet makkelijk om het roer om te gooien en je zelf soms gewoon even op de eerste plek te zetten, terwijl dat wel nodig is. Begin met kleine dingetjes en bouw dat dan op, we hoeven niet altijd klaar te staan voor anderen. Ik laat soms het huis het huis. Er staat een enorme wasmand met strijkwas, maar dat kan morgen ook nog wel, en als iemand er zo nodig iets van aan wil, dan maar gekreukelt of ze kunnen zelf strijken, Het zijn kleine dingen maar mijn sporten is mij heilig net zoals het 2 uur studeren per dag. Ugh, in de gracht zwemmen, zou ik ook niet doen! Een huisje aan zee, wat ontzettend fijn! (erg jaloers...)

Lisa, hoop dat je die 67,9 snel ziet op een morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 21:37    
Vrouw Weeggegevens   VlindertjeX
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Toen ik begon aan deze wedstrijd woog ik 52,5 kilo en nu weeg ik al 49,5 kilo. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2021 10:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia
Die dubbele nekhernia klinkt pijnlijk.
Maar ik snap je wel hoor. Als mama denken we steeds eerst aan de anderen en ook het huishouden bijhouden is een behoorlijke klus, en dan nog combineren met een job. Het is soms allemaal wat veel...
Me time is voor mij naaien of een lange wandeling maken.

Vrolijkvlindertje
Goed bezig! En nog flink aan het sporten!

Sophie
Ik bewonder jou voor jouw Bodypump.
Ik zou het niet kunnen.

VlindertjeX
Dat is vlug!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2021 10:42    
Vrouw Weeggegevens   VlindertjeX

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Omg! Vanochtend gaf de weegschaal gewoon al 48,9 kg aan.
Gaat snel vooruit. Zou dat komen omdat ik niet zoveel eet en water drink in plaats van cola zero?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 jun 2021 8:41    

Reageer met quote
Fijn vlindertjex al bijna bij je streefgewicht en helemaal beneden aan gezond gewicht knap hoor…dat is mij nog nooit gelukt maar ik denk ook niet dat dat bij mijn bouw past, dan krijg ik overal van die uitstekende botjes.

Vandaag had ik heerlijk uitgebreid geluncht met zelfgemaakte broodjes tonijnsalade en in de ochtend yoghurt met kiwi en nootjes toen was helaas mijn dagtegoed op dus heb mij zelf licht gemarteld met het bakken van kaneelpannenkoeken voor de hele familie en wat vriendjes van de kinderen. Ze roken heerlijk maar ik heb niet genomen. Normaal plan ik het altijd zo in dat ik gewoon kan dineren maar vanmorgen iets meer ontbeten omdat ik ging helpen bij de sportdag van de oudste en wat energie leek mij handig. Was erg leuk de sportdag lekker buiten bezig met de kinderen.

Na een paar dagen stilstaan bewoog de weegschaal weer naar beneden vandaag 70,6

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 jun 2021 18:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kaia
Trots op jou! Pannenkoeken bakken en er toch af kunnen van blijven! Cool
Vandaag een flinke dag achter de rug.
En tegen de middag was mijn fles leeg.
Dus nog wat extra gedronken.
En nog een dik uur met de jongste gespeeld in het zwembad. Erg blij
Voor de oudste zijn de examens halfweg, voor ons tweede start het morgen. Ik ga blij zijn als het woensdag is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jun 2021 21:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 5 van 15