Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Wel verdorie, weer boven de 90....Ik moet echt cardio gaan doen voor dat extra zetje denk ik, maar vandaag wel weer BodyPump gedaan natuurlijk, hahaha. Mijn benen beginnen ergens op te lijken, mijn kont was altijd al zo als die van Beyonce zelfs toen ik 60 kilo woog, en de buik wordt al iets minder dik, dus het gaat de gooie kant op (behalve het gewicht).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jun 2021 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik zak omlaag maar ik ben er nog lang niet hoor...minimaal nog 10 kilo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 jun 2021 14:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag te laat opgestaan om te kunnen eten en drinken, kreun, eigen domme schuld. Wekker verkeerd gezet voor het weekend ipv door de weeks... Mag 8 uur lang niet eten en drinken omdat aan het eind van de middag mijn slokdarm wordt opgerekt, waardeloze tijd. Vandaag dus ook niet sporten, maar gewoon maar een beetje tussen de bank en bed liggen hangen totdat ik weg moet...

Ach, Dipinipi, zo lang het maar omlaag gaat, ook al is het maar een beetje elke keer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 9:36    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel veel sterkte Sophie.
Je boft wel dat het niet zo warm weer is want dan hoef je ook niet zoveel te drinken.

Hier gaat alles goed. Ik wandel lekker veel en blijf daarom ook afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
slokdarm opgerekt??? nooit van gehoord
ik wens je sterkte hoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 10:54    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sinds vorige week heb ik weer een baan, en dat heeft een goede invloed op mijn gewicht. Vrijdag zeker een mooi groen vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 12:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas Moesjka, ik woon in Spanje en het is echt heet Lachen Ik kijk de klok bijna van de muur!

Dank je Dipinipi, ik heb een vernauwde slokdarm door ziekte, vandaar.

Crazymoon, gefeliciteerd! Ik kan me het heel goed voorstellen, ik neem aan dat als je werkt je minder de neiging hebt om naar iets lekkers te grijpen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 13:28    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie
Valt het mee, die ingreep?
Klinkt alvast pijnlijk.
Veel beterschap!

Crazymoon
Blij om jou nog eens te horen.
Gefeliciteerd met jouw nieuwe baan! Cool

Kaia
Hoe gaat het daar?

Hier ga ik nog enkele dagen werken om het schooljaar af te sluiten.
En dan genieten van de vakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat een prachtige groene vakjes! goed bezig allemaal!

Dini is toch maar weer een halve kilo er af je gaat hardstikke goed

Lisa wat fijn bijna vakantie! Hebben je kinderen hun uitslag al?

Monique wat fijn! Gefeliciteerd met je baan!

Moesjka gaat top alweer 2,5 kilo er af deze sprint!

Sophie beterschap en sterkte met de ingreep. Wat betreft de cardio denk ik dat je beter kritisch naar je voedselintake kan kijken dan naar het sporten voor wat betreft gewichtsverlies. Ik weet niet precies wat je nu eet maar misschien kun je nog ergens op bezuinigen of heb je nog een slechte gewoonte zoals s avonds snacken oid? Wat sporten betreft doe je het volgens mij echt al super. Ik ben alleen zelf van alleen sporten nog nooit echt afgevallen vaak kom ik juist iets aan. Maar je wordt natuurlijk wel lekker fit en gezond, maar als je (meer) wilt afvallen hangt dat denk ik grotendeels af van wat je eet.

Hier zelf nog steeds een beetje uit de flow en weer een beetje aan het stagneren/aankomen. Vandaag wederom een nieuw plan gemaakt om alles aan te pakken. Zowel eten als sporten als shoppen als cola. Ik heb m’n waterdrops binnen ik ga ze morgen proberen ik ben benieuwd.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 02 jul 2021 13:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zalig Lisa, bijna vakantie. Nog even doorbijten en lekker uitrusten, heb je ook wel verdient!

Kaia, met mijn eten ligt het een beetje moeilijk, ik kan heel veel dingen niet eten door mijn slokdarm, hij is nu wel weer opgerekt dus het gaat weer iets makkelijker, maar mijn spieren werken ook niet goed. Er zijn al heel veel dingen die ik niet kan eten, en mijn porties zijn ook niet groot omdat ik het eten niet weg kan krijgen. De meeste dingen die mensen weg laten als ze willen afvallen eet ik al jaren niet meer. Ik zit er aan te denken om naar een dietist te gaan die me kan helpen met mijn beperkingen hoe ik zou kunnen afvallen, want er moet nog al wat af....k weet het ook niet meer...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jul 2021 11:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 11 van 15