Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Doe graag mee,
Ben even afwezig geweest vanaf half maart en toch een paar kilo's aangekomen. Het is nog te overzien dus de rem gaat er weer op.

Gr Silmar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 12:00    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Ik schrijf graag opnieuw mee met jullie.
Het afvallen gaat de laatste tijd goed maar heel langzaam.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Langzaam afvallen is beter dan heel snel.

Ik ga ook langzaam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
lisa30 schreef:
Hallo allemaal

Ik schrijf graag opnieuw mee met jullie.
Het afvallen gaat de laatste tijd goed maar heel langzaam.

Maar je gaat wel supergoed Lisa je grafiek is prachtig en je wordt langzaam toch maar mooi weer lichter!!

Ik heb 2 nieuwe bikini’s binnen vandaag..staan echt heel mooi ik ben er blij mee!! Ik had niet verwacht deze zomer nog in bikini te kunnen ik vreesde voor badpak…die staat trouwens ook mooi maar ik hou van de zon op m’n buik. Ondanks weekendje weg toch afgevallen ik ben trots op mijzelf en merk dat ik echt begin te wennen aan de kleine porties. Vandaag at ik een bolletje ijs een nectarine, rauwkost, carpaccio en een eiwitshake. Ik heb vanmorgen gesport (buikspieren) en ik heb gewandeld maar denk ik nog niet voldoende bewogen ik moest een belangrijk verslag inleveren dus was druk binnen met dit mooie weer. Onze gast uit Zweden is weer weg dus het normale leven keert weder. Morgen met de kids naar de tandarts.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 17:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia

Op het oude forum schreef ik deze morgen het volgende (aan jou gericht):
Opnieuw een mooi groen vakje.
Je bent dit sprintje 5,7 kilo kwijt!!Geschokt Cool
Goed bezig!

Maar inderdaad, je hebt gelijk, ik ga langzaam maar het blijft groen.
Wauw twee bikini's! Erg blij
Dat is mijn beloning wanneer ik 67 zie.
Alhoewel ik nog twijfel om bij 67 misschien een nieuw kleedje te naaien en bij 65 een bikini te kopen. Ik denk er nog even over na.

Deugenietje
Inderdaad langzaam is waarschijnlijk beter. Maar toch het gevoel dat ik veel moet doen voor mijn grammen die ik afval.
Maar deze week ga ik voor meer water! Gisteren is het heel goed gelukt. Vandaag minder. Dus ik stap na dit berichtje even naar de "leraarskamer" om een fris glas water.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jun 2021 11:47    

Reageer met quote
ja het gaat echt lekker de 70 komt in zicht en dan richting gezond gewicht 67. Mijn volgende beloning bij 70 kilo is een flowee spijkermatje ben benieuwd of dat mij helpt ontspannen.

Lisa hoe gaat het met de examens van de kinderen? Ben benieuwd of meer water behulpzaam gaat zijn. Ik drink meer dan genoeg als ik meer ga drinken zit ik de hele dag op de wc.

Vandaag nog niet gesport ik krijg dat nog niet echt lekker in mijn systeem. Een bolletje met kaas gebruncht en vanavond salade met rauwkost avocado basilicum pesto kipfilet en pijnboompitten als diner op het strand. Voor de rest van de familie heb ik pastasalade mee maar bij mijzelf de pasta weggelaten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 jun 2021 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Nou daar gaan we dan. Derde dag van goed op mijn eten letten, en ik blijf elke dag sporten. Het wandelen met de honden gaat niet geweldig, het is hier elke dag tegen de dertig graden en ze draaien zich om voordat we bij het eind van de straat zijn. Misschien vanavond wat later nog.

Haha, Kaia, ik moest even die spijkermat opzoeken. Ik dacht al van die durft, denkende aan de spijkermatten met spijkers! Laat je even weten of dat werkt om te kunnen ontspannen als je hem hebt? Wat het sporten betreft, ik plan dat elke morgen in. Ik kan dat nu, want ik werk sinds anderhalve maand niet meer. Ik heb 's avonds geen zin meer vaak, dus doe ik het nadat ik de honden heb uitgelaten en een uurtje heb gestudeerd, Ik ben ondertussen zo ver dat als ik niet sport, dat ik me slecht voel. En twee bikinis? Erg jaloers, dat durf ik niet aan!

Lisa, ik snap het helemaal. het is zo moeilijk om af te vallen, en frustrerend als je zo je best doet en het niet opschiet. Langzaam is ook wel ok, maar sneller zou fijner zijn, toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jun 2021 17:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Crazymoon
Monique, hoe gaat het met jou,?

Sophie
Ik snap de hondjes wel Cool
Het doet soms pijn aan hun voeten.
Hoe later, hoe beter voor hun.
Inderdaad, sneller zou fijner zijn, maar we blijven volhouden.

Kaia
Ik wist ook niet wat je bedoelde.
Maar het zien er mooie matjes uit.
Benieuwd of het jou helpt ontspannen.
De examens starten vrijdag 11 juni voor onze 16 jarige.
Zij is echt flink. Ze zit in het vierde middelbaar Latijn wiskunde. Ze studeert zelfstandig. De week erna 18 juni start de 14 jarige. Hij doet economie. Bij hem help ik wel... Hij heeft DCD (fijne en grove motoriek) en automatiseren is moeilijk voor hem. Dus samen herhalen helpt hem wel...

Deze morgen 68,2. Cool
Het water helpt, dus ook vandaag ga ik mijn best doen om meer te drinken. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Sinds het eerste sprintje 22 kg afgevallen. BMI zit nu onder de 25, maar mijn streefgewicht is 60 kg. Het gaat nu langzamer (volgens mij voor meerdere personen nu het geval). Mijn streef is nu 3 kg afvallen deze sprint, meer is mooi meegenomen. De sportscholen zijn weer open dus ga ik mij met mijn dochter ergens deze maand inschrijven. Ik merk dat ik veel aan spierweefsel heb moeten inleveren dus ik heb mijn eiwitinname verhoogd en ik wil meer krachttraining gaan doen om wat strakker te worden. Al met al heb ik goede maanden achter de rug en mag ik niet klagen. Ik krijg veel complimenten van mensen uit mijn omgeving Erg blij

Ik hoop er weer samen met jullie tegen aan te gaan en ook weer te gaan sporten, zet hem op allemaal! Op naar een gezonde en slanke zomer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 21:06    

Reageer met quote
Wat supergoed Sarah 22 kilo er af en een gezond gewicht dat moet heerlijk voelen! Succes weer deze sprint.

Lisa wat fijn dat jouw weegschaal ook lekker de goede kant op gaat. Extra drinken is zeker met dit weer ook een goed idee.

Sophie wat heerlijk zo warm. Maar idd wel lastig met wandelen onze hond is dol op warmte is een beetje een mafkees hij gaat ook altijd in de zon liggen zelfs als t bloedheet is. Maar hij zwemt dan wel graag. Gisteren voor het eerst met kids en hond echt in zee gezwommen heerlijk!

Vandaag ben ik een klein beetje van mijn plan afgeweken wat koekjes en een ijsje naast broodje kaas, yoghurt met ananas, bananenmelk en eiwitshake. Morgen maar weer wat meer groente eten dan krijg ik misschien wat meer voedingsstoffen en minder trek. De weegschaal was vanmorgen 70,4 dus de 70 of de 69,9 komt in zicht.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 21:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 2 van 17