Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier ook de rare weken gehad en dus ook geresulteerd in rood vakje.. nu weer om met die banaan..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 17:57    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik gigantisch vercshrikkelijk in het rood...Ik weet waar het aan ligt en moet nu toch echt aan de slag.

Ik heb ondertussen de knoop door gehad en heb mijn ontslag ingedient maar moet nog werken tot eind deze maand, maar het eind is in zicht. Ik heb echt verschrikkelijk getwijfelt, maar nadat ik het door had gegeven, vkwam er zo´n rust in mijn hoofd. Betekend dat het toch echt het goede besluit is geweest. Ik ga me nu echt op mezelf focusen zodat ik me weer gelukkig ga voelen in mijn eigen hoofd en lijf.

WuWen, heel herkenbaar, het gaat hier altijd heel erg goed overdag en dan begint de avond, slaat de verveling toe omdat ik eindelijk zit en gaat het mis.

CrazyMoon, wat fijn!!! Ik kan me voorstellen dat je wel een gat in de lucht kon springen!

Ik heb vandaag ook zalig gewandeld, helaas zijn mijn honden al op leeftijd en zit er geen echt vaart meer in. We lopen wel flinke stukken maar snel gaat het niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 19:12    
Vrouw Weeggegevens   HANNA01
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hi allemaal,

Ik doe graag met jullie mee! Hoop dat dit de nodige motivatie geeft om gezond af te vallen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2021 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Hier gaat het niet naar wens. Het is allemaal weer veel te lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2021 15:28    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Janskie schreef:
Hier gaat het niet naar wens. Het is allemaal weer veel te lekker.

5 kilo in 2,5 maand is geweldig, hoor!
Dan mag er wel eens even een teugeltje vieren, zeker na een vervelende ziekte.

Rustig aan, kalmpjes resetten, herpakken en dan weer, zo mogelijk, blik op oneindig en terug naar de weg omlaag.

Toen ik nog werkte bestond mijn probleem voor een stevig deel uit ongezond snacken uit de schoolkantine en, op weg naar huis, even bij een snelwegpompstation binnenlopen voor een kaassoufleetje of iets van dien aard.
En weliswaar ben ik weer een beetje terug bij mijn oude schooltje (om bijspijkerlesjes wiskunde te geven), maar heb vooralsnog het benzinestation rechts laten liggen (en de schoolkantine is nog wat simpeler, want die is gewoon dicht).

O ja, wat ik mijzelf ook goed voor moet houden: GEEN snoepjes en koekjes aanschaffen -- wat best wel eens lukt ...

Gelukkig heb ik nog een extra methode die nu, als pensionado, best goed vol valt te houden: gewoon een uurtje of drie (per dag, iedere dag) trainen op een roeimachine (naast mijn bed) en de hometrainer (een verdieping hoger, met uitzicht op de polder).
(Binnenkort weer op de "echte" fiets, natuurlijk!)
Daarmee is de gemiddelde trainingstijd sinds ik in augustus 2019 officieel ben afgezwaaid min of meer verdubbeld.

Overigens, als je naar mijn grafiekje kijkt kun je zien dat ik, ongeacht omstandigheden, een soort "vijfjaarsjojo" ben ....

Maar wat zit ik hier allemaal te zeuren.
Jij veel beterschap nog & succes met werk en studie & idem met het weer oppakken van de draad!

Sophie: gefeliciteerd met het doorhakken van ellendige knopen en succes met het vervolg!

Felicia: Formidabel!! -- Kijk je wel een beetje uit met jezelf? ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2021 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik ben weer begonnen met sporten, gisteren 1 uur BodyPump en vandaag 45 minuten spinning. Omdat ik alleen sporten maar niks vindt, offert mijn man zich op en sport hij tegelijkertijd met mij. Lachen .

3 uur tgjm????? Jeetje, hoe hou je dat vol? Ik ben een 13 jaar jojo, hahahaha,echt verschrikkelijk!

Janskie, ik ken het helemaal. Gewoon weer oppakken en doorzetten, vooor je het weet moeten we de bikini weer aan!

Hanna01, welkom!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2021 20:43    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier loopt het ook niet schitterend.
De weegschaal is niet zo goed gezind.
Ik negeer de paaseitjes nu volledig. Rollende ogen

Zondag wel 9km gaan wandelen.
Ik hoop op een gelijkstand tegen zaterdag.
Nu is het nog +1kg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 apr 2021 8:31    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
lisa30 schreef:

Ik negeer de paaseitjes nu volledig. Rollende ogen

Haha: die hadden ook al lang op moeten zijn!! .....

Maar het is waar: we zijn alweer langs een stevig "snoepmoment" gezeild.
Eitjes hadden wij ook (eergisteren de laatsten ..) en ik wil mezelf niet op de borst kloppen natuurlijk, maar toch: een KLEIN paasbroodje gekocht in plaats van een "gewone".
(Je moet simpel beginnen, nietwaar?)

(Nu zijn we ook met z'n tweetjes, dus met zo'n kanjer van een feeststol deden we gerust een paar weken en natuurlijk is zo'n ukkie dan meer dan zat, maar, nogmaals, toch mooi een forse verschraling van de gebruikelijke routine -- en daar gaat het toch om ...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 apr 2021 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou die knop is om.. rustig aan gedaan, maar ohh wat blij met mijn groene vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Na vorige week mijn eerste rode vakje in tijden te hebben gezien nu weer een dik groen vakje. Ik snap er soms helemaal niks van. Maar we gaan richting de 70 kg dus ik ben helemaal happy, op naar een slanke zomer. Zet hem op allemaal en herpak jezelf als het even tegen zit. De aanhouder wint!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 19:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 8 van 14