Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het ging de laatste week weer even iets minder, toch overdag wat extra genomen. Begin van de week ook bijna niet bewogen, dus ik moest echt even een schop onder mijn kont krijgen.
Dinsdag geprobeerd om nog een workout te doen maar na een kwartier het opgegeven. Mijn hoofd stond er echt niet naar en er kwamen continu kinderen aan de deur (om te vragen of mijn kinderen thuis waren om buiten te spelen) dat ik helemaal afgeleid werd.
Woensdagochtend dacht ik, kom op Monique, hup, je moet het weer oppakken, dus gelijk 10 km gelopen en een workout van 50 minuten gedaan. Gisteren en vandaag 7 kilometer gelopen en vandaag 2 workouts van totaal bijna een uur gedaan. Nu het eten weer op de rit zien te krijgen.

Sophie, wat een goede keus zoals ik kan lezen. Ik heb vorig jaar ontslag genomen, en ook bij ons kan het gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 15:14    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Monique

Ik ben zo blij om jou eens te horen.
Super dat je weer aan het sporten bent! Cool

Hier was het vanmorgen 70,4. Erg blij
Maar toch schrik dat het weer zal stijgen...
Deze week flink op mijn eten gelet maar nog niet veel gesport. De oudste kindjes (16 en 14 worden) hebben examens en dan blijf ik liever in de buurt.
Vanavond pizza, gisteren waren mijn man en ik 21 samen. Kampioen Dus een gezellig avondje met ons kindjes.
(Ik ben 36 jaar, dus al veel langer samen dan ik ooit alleen was).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 17:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*dubbel*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 17:57    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Herkenbaar Lisa. Ik weeg nu eindelijk onder de 80 kg en ben ook bang terug te vallen. Maar dat gaan we niet doen! Het wordt mooi weer dus dat wordt lekker wandelen en fietsen de komende week.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mrt 2021 14:39    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
O wie kijk een lade eerste mooie groene vakjes!
Al 3 kilo er af!! Super!!!
Op maar weer naar de gezamenlijke 130 kilo

Hier nog steeds aan het worstelen.
Morgen of vanaf nu weer een nieuwe start. Ik neem even een weekje zonder verleidingen even een reset: geen suiker, geen cola zero, geen series, geen telefoon, geen shoppen...hopelijk wordt het een lekker weekje lezen en bewegen.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 mrt 2021 19:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia
De zon zal deze week veel schijnen, ideaal om te gaan wandelen!
Welk boek ben je aan het lezen?

Vandaag 15 km gaan wandelen met mijn man en onze buurvrouw. Stevig tempo en veel klimmen.
Yes we can! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mrt 2021 21:01    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Hier zie ik al heel veel groene vakjes, een mooi begin. Helaas geen geweldig weer in het vooruitzicht meer. De laatste tijd heb ik weinig aan sport gedaan, dit weekend thuis maar eens de spieren trainen. Gelukkig ben ik maandag ook nog vrij. Zet hem op dames, straks gaan we hopelijk genieten van de zomer, met minder kilo’s Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2021 18:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier een klein rood vakje.
Maar ik kan het relativeren.
Deze keer is het telkens twee groene vakjes en dan een klein roodje. Nochtans heb ik op mijn voeding gelet en bewogen. Dus volgende week ga ik voor een knalgroen vakje.
Morgen ga ik alvast voor een grote wandeling!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 7:26    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op. Ik ben gestopt met koolhydraatarm/beperkt te eten maar gewoon weer gezond. Tuurlijk blijf ik wel op de suikers letten, maar ik werd gek van het bijhouden van mijn macro's en het voelde niet goed om soms een extra worst te eten omdat ik niet aan mijn vetten kwam die dag.
Dus ik eet gewoon weer gezond, en wat vaker een gezond tussendoortje zodat ik niet weer te laag in calorieën zit.

Goed bezig hoor Lisa!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 10:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat is het hier stil geworden! Huil huil

Monique
Blij dat het de goede kant op gaat!
Hier blijf ik wat "hangen", ik heb het gevoel dat ik op een plateau zit. En op paaszondag en maandag wat eitjes gegeten. Ik heb me nu voorgenomen, wanneer ik een paasei wil, ik naar de keuken ga voor een glas water. Cool
En zondag 13,5 km gewandeld.
Vandaag alvast de dag begonnen met mijn proteïne shake.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 apr 2021 12:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8