Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik maar een klein beetje eraf, maar ben er ook helemaal even niet mee bezig. Mijn man heeft longontsteking door Covid en moest naar het ziekenhuis. Dus allemaal wees voorzichtig nog steeds! Ik heb vanmorgen wel een lekker eind gewandeld met mijn honden want weinig dat ik kan doen vanaf hier, behalve gezond blijven, en heb er nu zere benen aan over gehouden. Ze hadden vandaag bedacht dat we over rotsen moesten klimmen maar liggen nu allebei plat van de vermoeidheid.

Kaia, zwaar frusterend dat je fitnessbal lek is gestoken, leek miscchien iets te veel op een balon? Lachen Ik snap je helemaal, ik heb mijn ouders sinds oktober 2019 niet meer gezien dus ik kijk zo erg uit naar dat alles open gaat deze zomer. Zo gauw het kan komen ze deze kant op.

Crazymoon, fijn is dat!!!

Lisa, de trainingen zijn wel heel erg gaaf en je kan zelf beslissen hoe zwaar je het wil maken met de gewichten die je erop doet, Knap hoor dat je geen menu hebt genomen bij de McDo! Mijn dichtsbijzijnde McDo is op een half uur rijden, gelukkig is er die drempel. Scheelt al een stuk. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 16:31    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat naar Sophie sterkte voor jullie Kussen

En toch nog afgevallen hartstikke knap

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 18:20    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaia
Goed bezig!

Sophie
Veel beterschap voor het gezin! Ik kan me inbeelden dat het heel moeilijk moet zijn voor jou.
Hier letten we ook hard op. Mijn man ( 48 ) heeft astma en last van zijn hart (verdikte hartspier). Hij is dus risicopatiënt en krijgt zijn eerste spuit op 24 mei. Ik zelf zal nog even moeten wachten, ik ben 36 en geen risicopatiënt, maar ik werk wel in het onderwijs. Dus heel de dag leerlingen in de buurt. Soms wondjes verzorgen bij valpartijen of als ze ziek zijn komen ze eerst bij ons.
Maar ik doe mijn werk wel heel graag! Erg blij

Hier is de weegschaal weer volledig omgeslagen.
71,4 deze morgen: dus +1,5 kg Heel heel boos Heel heel boos Heel heel boos
Mijn menstruatie is wel doorgekomen, dus ik kan maar hopen dat het dat is!
Gisteren nog 12km gewandeld op een stevig tempo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 7:48    

Reageer met quote
Hé bah Lisa wat een uitdaging blijft het toch hè. Maar gewoon weer goed door dan kom je er vanzelf!

Hier ook ongesteld geworden gisteren heb wel wat ongezonder gegeten maar niet teveel hier was er 100 gram bij dus dat valt te overzien. Ik ga vanmiddag naar de podoloog heb veel last van mijn voeten. Ik hoop dat ik wel mag blijven bewegen.

ja die Covid is voor iedereen spannend mijn man heeft kanker gehad en is wat gevoelig op z’n longen. Maar nu gelukkig ook al gevaccineerd omdat we beide in de zorg werken. Maar op mijn werk zijn zoveel besmettingen geweest dat ik mij niet kan voorstellen dat ik het niet al gehad heb want in mijn klas kunnen we echt geen afstand houden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 10:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia
Mijn lichaam maakt altijd rare sprongen rond mijn menstruatie. Vanmorgen 70,5 (dus 900gr af met gisteren) maar nog +600gr met zaterdag.
Vandaag ga ik extra water drinken. Ik denk dat ik vocht vasthoud. Deze nacht heb ik mijn trouwring zelf moeten uitdoen, omdat hij teveel spande.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 7:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*dubbel*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 7:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 69,3 Cool Geschokt Erg blij
Dus toch wel geschrokken.
Nu al -600gr tegenover zaterdag.
Ik heb echt al rare sprongen gemaakt deze week.
Vanaf vandaag hebben we een paar dagen vakantie.
Zonder corona was het vandaag eerste communie van ons jongste zoontje. Dit is uitgesteld naar september, dus ik heb een extra kans om af te vallen. Cool
Vrijdag wordt hij 7 en komt er een springkasteel en enkele vriendjes. Straks cupcakes bakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mei 2021 7:28    

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je zoontje Lisa!

Wat goed dat gewicht ook!

Hier gaat het ook lekker ik ben echt goed gemotiveerd, had tijdens de meivakantie wel iets meer gesnoept maar gezond gegeten en mijzelf weer herpakt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 15 mei 2021 11:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het was een leuk feestje.
Ik heb ook nog tiramisu gemaakt met de jarige.
Daar wel van gegeten.
Deze ochtend is mijn man croissants en chocoladekoeken gaan halen.
Maar ik heb mijn shake gedronken. Applaus
Gewicht schommelt wel weer. +900gr deze mogen, dus 70,2. Door de tiramisu?
Maar ik ga er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 9:23    

Reageer met quote
Hier ging het ook de hele week goed tot gisteren toen weer even iets teveel..maar vandaag begin ik echt met de fast 800 ben benieuwd....

De vakantie is weer voorbij..ik blijf verlangen naar een lekker zonnetje maar het blijft wisselvallig...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 10:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 14 van 20