Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Shaking dagboek

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   wegmetdekilos
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Na een hele periode Atkins gevolgd te hebben en in december 3 weken lang stil te staan... ben ik weer gaan eten... vakantie en nu maand verder alle kilo's plus wat meer er weer bij....

Het enige dieet wat bij mij echt resultaat heeft gegeven is Cambridge 500 waarin ik werkelijk gewoon smolt. Het is moeilijk alleen op shakes en 500 kcal te moeten leven maar ik ga nu echt weer beginnen echter niet met de shakes van Cambrigde maar met die van de body en fit shop en ga 5 x per dag shaken omdat de shakes rond de 100kcal per stuk zijn. cambridge shakes zijn prima maar ik wil geen consulente en verplicht te zijn daarheen te gaan.

Vandaag begonnen en op 26 juni gaat mijn zwager trouwen en heb jurkje maat 42, dat is mijn streven.

De weegschaal vanmorgen was echt een pijnlijk moment maar ik heb het mezelf aangedaan en zal nu de consequenties moeten aanvaarden.

Iedereen die ook bezig is succes hoe moeilijk het ook is we gaan het redden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2015 10:09    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Succes met je plan van aanpak. Hou in gedachten dat het geheim van succes zit in de opbouwfase... als je op je streef bent begint het echte werk pas. Afvallen is je doel, maar op gewicht blijven is de uitdaging! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2015 9:57    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Succes met shaken!! Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jan 2015 8:38    

Reageer met quote
Na 2 dagen van alleen maar shaken besloten om toch over andere boeg te gooien want ik weet dat ik het niet ga trekken om zolang zonder eten te leven...

Vanaf woensdag ben ik met een nieuw plan begonnen namelijk 3 x een shake per dag en dan 's avonds een KH arme maaltijd en daarvoor is hier op het forum voldoende inspiratie.

Het gaat supergoed en voel me weer top na de eerste paar dagen weer te moeten afkicken van de suikerverslaving... en nu echt het KH arme leven volhouden. Mij motiveren de verhalen hier enorm en leer er ook veel van echt fijn dat een weegclub.nl bestaat.

Wegen doe ik 1 x in de 2 weken ik heb geen zin meer in een haat-liefde verhouding met de weegschaal en merk het ook aan mijn kleren dat ik afval.

Qua bewegen is het lastig ik ben met goede moed gaan wandelen maar ik was de straat nog niet uit en kreeg een pijn in mijn rug en kon gewoon niet verder. Ben de volgende dag dus maar gaan fietsen.

Ik hoop op 26 juni als de broer van mijn man trouwt maatje 42 te passen en rond de 100 kilo te wegen... dat zijn bijna 30 kilo maar ik ga er voor vechten en geef dit keer niet meer op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jan 2015 7:35    

Reageer met quote
Goed dat je je plan wijzigt. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jan 2015 8:48    

Reageer met quote
Dat is waar Kaatje het is een levenslange 'strijd' al moet ik zeggen dat ik afgelopen weekend heel veel gelezen heb op het forum over low carb en wat ben ik blij met alle dagboeken, ervaringen en adviezen van iedereen. Het motiveert en ik leer er enorm van. Ook heb ik zitten lezen bij de gokkers die ook veel positieve ervaringen hebben en wat ik voornamelijk veel tegenkom is dat na een paar maanden low carb je eigenlijk niet anders meer wilt, er aan went.
Wil ook niet meer crashen maar met een goed gevoel op een gezonde wijze afvallen en dit er ook af houden. Het enige wat ik dan een minpunt vind is dat je als je een avondje een borrel wil drinken dit niet kan....thuis drink ik nooit maar als ik een feestje heb vind ik een borrel toch wel fijn...

De27 tja als ik alle verhalen hier lees dan denk ik dat ik de juiste weg gevonden heb, iets waar ik me inderdaad goed bij voel.

Het weekend goed doorgekomen zonder moeite. Na 3 testdoosjes qua smaken heb ik gister 2 grote bussen shakes met Hazelnoot Nutella en Grandma's appelpie besteld die ik toch echt erg lekker vind. Ook heb ik kokosvet vet besteld om mee te gaan kokkerellen.
Nu alleen het bewegen nog, hoop zo dat ik snel weer lekker stukken kan gaan wandelen ipv fietsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2015 10:13    
Vrouw Weeggegevens   dabbertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Jasper Alblas smoothie afslankplan.

Reageer met quote
Ik lees met belangstelling dit draadje mee. Super dat je goed naar jezelf luistert en iets doet waar je je goed bij voelt. En een doel hebben is een fijne stok achter de deur.

Ik ben 2 weken geleden ook begonnen met shakes. Ik mix deze zelf tot een smoothie om het wat spannender en gevarieerder te maken. Mss kan dat bij het merk wat jij gebruikt ook? Vanochtend heb ik alleen een schepje oploskoffie bij m'n vanilleshake gedaan en ik had een heerlijke cappuccinoshake.

Succes met de strijd!

Leeftijd is niet belangrijk, tenzij je kaas bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2015 10:34    

Reageer met quote
Klinkt lekker die smaken shake. Welk merk is het?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2015 8:24    
Vrouw Weeggegevens   dabbertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Jasper Alblas smoothie afslankplan.

Reageer met quote
Ik heb de shake van Herbalife. In mijn eetdagboekje staan enkele recepten en een lijstje met producten waarmee ik m'n shake "pimp" smullen

Leeftijd is niet belangrijk, tenzij je kaas bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2015 11:33    

Reageer met quote
Hoi de27,

Ik heb ze altijd van de body en fit shop Smart Proteine, vullen goed ('s morgens doe ik er darmreiniger bij van de Kruidvat) en hebben heel veel smaken daarbij komt 2,3 KH per shake en er zit ook L-carnitine tartraat in wat dan de vetverbranding weer verhoogd. Heb veel shakes geprobeerd eigenlijk allemaal wel... Herbalife, Weightcare, Modifast etc maar krijg altijd rommelende buik en vind ze enorm duur. Hier betaal ik per shake 0.60 cent Lach dus is prima lijkt mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2015 11:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2