Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

(shakes-)sprint 100+ kilo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fleurebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Camebridge weight plan

Reageer met quote
Joh Kir, 1 kilo aangekomen van koolhydraten terwijl je ook gesport hebt dat lijkt me bijna onmogelijk. Ik denk dat je misschien vocht vasthoudt! En kijk wel uit hoor, want je lichaam heeft koolhydraten nodig als je zo lang op de baan staat. Je hebt er ook niets aan als je zo tegen de vlakte gaat....
Wat had je precies gegeten?

Vrijdag heb ik 3,5 uur in de kapperstoel gezeten en ben ik van een blondine naar bruin haar gegaan. Ik spoor niet hoor, zo net voor de zomer. Maar had ff zin om gek te doen, das gelukt haha! En ben er nog blij mee ook Erg blij
En vrijdag en zaterdagavond had ik twee feestjes dus zondag lag ik echt brak op de bank....niets meer gewend haha
Aankomende vrijdag begint voor mij ook de competitie. Heb er zin in en ben heel benieuwd!

Ik zie trouwens dat we met de laatste week zijn begonnen van deze sprint! Jammer, vond het eigenlijk wel leuk zo elkaar een beetje op de hoogte houden. Sluit hierna het sprintje of kunnen we wel gewoon door mailen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2014 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Overdag heb ik alleen brood gegeten. De taart bij de koffie heb ik heel braaf afgeslagen. Na de wedstrijden heb ik wel 3 biertjes gedronken, er moest tenslotte wat gevierd worden. En savonds heb ik dus sushi gegeten Erg blij
Dus geen vette snacks ofzo, maar ik baal wel flink.
Nou ben ik gister ook ongesteld geworden, dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken dat die kilo er ineens weer aan zat.

Leuk hoor je haar ineens anders! Zelf ben ik echt een schijterd wat dat betreft haha. Ik heb het wel eens donkerder gehad (in de winter), maar dat was een spoeling, dus het heeft gelukkig niet heel lang erin gezeten. Ik ben toch meer een blond type Lach

Dat brakke herken ik wel hoor. Ik ga nog vrij regelmatig stappen met vriendinnen, maar de volgende dag ben ik echt niets waard haha.

Ik heb eigenlijk geen idee of we hier nog kunnen kletsen na deze week. Vond het inderdaad ook wel gezellig zo. En we hebben best een hoop overeenkomsten, wat het extra leuk maakt om elkaar te volgen, supporten etc.
We kunnen anders ook wel appen als je dat wil?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2014 19:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh ongesteld, daar zit de boosdoener! Dat kan bijna niet anders. Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar ik weet zeker dat die schade na een week er dubbel af is Erg blij en oja, jij ging sushi eten!!! Ik ga dat ook doen als ik onder de 100 zit, zo lekker!!

En goed idee, appen is net zo leuk! Ik zal mijn nummer ff via een pb sturen, anders wordt het wel heel druk op de app Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2014 20:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi kir, hoe gaat het? Is je kilo die je was aangekomen er weer vanaf? Hier gaat het lekker! Heb het megadruk op dit moment, daarom weinig geschreven, maar zit lekker in mijn velletje en was maar liefst 2,5 kilo afgevallen deze week Lach blij!!
En ik zit nu op 20 kilo verlies!! Erg blij

Vanavond voor het eerst competitie spelen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen .... Jij morgen weer?! Waar moeten jullie spelen?
Wij spelen in Loenen aan de Vecht. En had je mijn priveberichtje nog ontvangen?

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi! Ik weet nog niet of die kilo er weer af is, ik ga morgen pas weer wegen.
Wow super goed joh, 2,5 kilo! Blijkbaar is je lichaam klaar met wennen en gaat het afvallen nu weer lekker verder Lach

Onze competitie gaat morgen niet door. 3 van de 4 tegenstanders gaan zondag de marathon lopen en willen daarom begrijpelijk niet teveel inspanning op zaterdag. Dus we gaan het op 3 mei inhalen.
En volgende week zouden we sowieso al vrij zijn, dus nu 3 weken achter elkaar vrij. Wij spelen trouwens in de regio Rotterdam. Vroeger heb ik wel in de regio Utrecht gespeeld, toen ik nog lid was in maarssen.
Jij heel veel succes vanavond! Ik hoor veel leuke verhalen over de vrijdagavond competitie. Bij ons op de club is dat niet, omdat wij geen verlichting hebben. (Willen de buurtbewoners nl niet)

Ik had je pb wel ontvangen en heb je ook een appje gestuurd. Ik zal anders voor de zekerheid nog even een pb naar jou sturen met mijn nummer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 19:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 van 14