Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

(shakes-)sprint 100+ kilo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fleurebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Camebridge weight plan

Reageer met quote
Tnx voor het lijstje! En wat een fijn gevoel moet dat zijn dat je je oude broek weer aan kan!! Weer een mijlpaal!
Ik stond vanochtend op de Weegschaal en houd duidelijk vocht vast, was 0,4 kilo aangekomen tov gisteren. Ik ben benieuwd hoe lang mijn lichaam moet wennen aan mijn nieuwe dieet. Het is uiteindelijk niet zo gek dat ik wat ga aankomen voordat ik weer afval. Cambridge zat namelijk maar op 500 kcal. Ik heb het nu nog niet uitgerekend op hoeveel kcal ik zit, maar verwacht er rond de 1000 te hebben. Ik zal even geduld moeten opbrengen en laat dat nu net niet mijn sterkste kant te zijn.... Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2014 11:52    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
ja joh, dat komt vanzelf goed hoor!
Misschien val je nu wel in cm's af maar nog niet in gewicht.
Je lichaam is gewoon nog een beetje in de war van de verandering ;-)
Maar hoe dan ook, met 1000 calorieën per dag kan het niet anders dan dat er gewicht af gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2014 20:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig toch nog nog een kilo resultaat deze week! Ik ben blij Erg blij Ik ben heel benieuwd hoe de aankomende week gaat verlopen, omdat deze week toch nog grotendeels uit Cambridge komt. Wordt vervolgd!
Nog leuke plannen dit weekend Kir? Het wordt in ieder geval super lekker weer! Lekker genieten dus Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heel goed! Die grens van 100 komt steeds dichterbij Lach

Ik voel me eerlijk gezegd zwaar klote. Ben gisteren met griep uit m'n werk gekomen Sip
Vanmorgen ben ik wel heel even naar m'n werk geweest, omdat er een paar dingen waren die echt niet konden wachten, maar daarna dus meteen weer naar huis en m'n bed ingedoken. Het is echt al zo lang geleden dat ik griep heb gehad, dat ik vergeten was hoe beroerd je je daardoor kon voelen. Alles doet me pijn.
Hopelijk heeft het ook wat positiefs tot gevolg: dat de weegschaal extra lief voor me is dit weekend ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 17:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Klote Kir! Het schijnt te heersen, want hoor heel veel mensen om mij heen die ziek liggen. En dat met dit mooie weer Verward
Beterschap en rustig aan, hopelijk ben je er snel doorheen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 18:14    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik baal echt flink. Ik ben denk ik aangestoken door een nieuwe collega die ik in moest werken en de hele tijd zat te snotteren en te hoesten. Normaal doe ik nooit mee aan griepjes die heersen en juist nu het zo lekker is buiten, lig ik dus op bed Verward

Ik heb me net even gewogen en had eigenlijk verwacht dat er nog meer af zou zijn, aangezien ik me kapot heb gezweet de afgelopen 2 dagen, maar er was dus 'maar' 1,3 af. Ach toch een mooie score Lach
En het is niet m'n eigen weegschaal, dus misschien ligt het daar ook nog wel aan. Ik ben deze week bij m'n ouders, eigenlijk om m'n moeder te helpen met haar knie, maar nou lig ik hier dus ziek op bed en heeft m'n vader 2 kneusjes in huis haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 mrt 2014 11:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Kir, ben je al weer wat opgeknapt? Nu lig ik ziek .... We wisselen elkaar lekker af zo Verward
En ik heb inmiddels het boek van Atkins binnen, maar of ik daar nu veel wijzer van ga worden weet ik niet. Ik had al veel info gelezen op internet en vind het er niet duidelijker op worden....en misschien gek gezegd maar begin mijn shakes te missen....moet niet gekker gaan worden hier toch?!
Maar daardoor wel in de war wat ik nou moet doen...ik ben vanaf vorige week dinsdag tot aan nu niet afgevallen, daarvoor ging ik ook niet meer zo hard met de shakes maar viel ik nog wel af...lastig hoor, zeker omdat mijn omgeving tegen shaken is en blij is dat ze me nu weer zien eten. Dat maakt het ook lastig om nu weer te gaan shaken, maar ik wil zo graag weer een dalende lijn zien....
Jij nog tips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 15:12    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh jee, das niet zo mooi. Ik hoop dat je niet hetzelfde hebt als ik, want ik ben er echt flink beroerd van geweest. Er zit bij mij nu wel iets verbetering in, maar ik ben nog steeds zo slap als een vaatdoek en lig dus ook nog op bed. Zodra ik eruit kom om bijvoorbeeld naar de wc te gaan, breekt het zweet me aan alle kanten uit. En vanmorgen onder de douche moest ik me ook de hele tijd vasthouden omdat ik steeds licht in m'n hoofd werd.

Ik denk toch echt dat je lichaam nog aan het wennen is aan de overgang van shakes naar normaal voedsel en dat je daarom nu tijdelijk niet afvalt. Dat komt vanzelf wel weer hoor, ik zou het toch nog maar even proberen vol te houden op de manier zoals je het nu doet. Je leest ook vaak dat mensen bij koolhydraatarm in het begin geen gewicht verliezen, maar wel centimeters en dat het gewichtsverlies dus later pas komt.

Beterschap in ieder geval!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 16:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Kir, jij ook! Hopelijk knap je snel wat op. Ik zal proberen wat geduldiger te zijn, maar als je al die resultaten om je heen ziet gaan, dan is dat af en toe best moeilijk als jezelf stil blijft staan. Uiteraard geef ik niet op en zet ik door. Dank voor je peptalk Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb trouwens wel eens bij iemand (die ook koolhydraatarm doet), ik weet alleen niet meer bij wie, dat ze af en toe juist een koolhydratendag deed om haar lichaam een soort reset te geven.
Misschien helpt dat bij jou ook wel. Je lichaam moet dan nl weer opnieuw in ketose komen en misschien is dat wel een extra zetje dat je lichaam nodig heeft om weer af te vallen.

Zelf heb ik natuurlijk ook m'n nodige zondig momenten gehad en ging het afvallen daarna gewoon weer vrolijk verder, dus misschien klopt die theorie wel...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 11:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14