Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Serellyn

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Serellyn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beter eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Laat ik mij eens even voorstellen.
Mijn naam is Ernst, ben 25 en studeer Kunst en Techniek aan het Saxion te Enschede.

In januari ben ik begonnen met afvallen, mijn lengte is 1.78 en woog op dat moment 88 kg. Het ging erg goed en vrij snel waardoor ik begin maart nog maar 81 kg woog. Maarja, dan moet je over die drempel heen om nog meer af te kunnen vallen, ondertussen weeg ik 79 kg maar het is moeilijk om door te zetten.

Waarom ben ik hier? Ik zoek steun bij het afvallen en wil andere mensen ook graag steunen.

Mijn manier van diëten? Ik eet gewoon minder, gezonder en beweeg meer. Maar het minder en gezonder eten betekent voor mij niet dat ik geen pizza of patat meer eet. Af en toe iets eten wat je erg lekker vind is nu eenmaal belangrijk. En tot nu toe gaat dat prima! Erg blij

Het enige nadeel is, ik heb een bindweefsel ziekte, waardoor ik moeite heb met sporten. Sporten is voor mij erg zwaar maar ik hou ook niet van opgeven waardoor ik toch altijd nog probeer te sporten. Ik ben dan ook bezig met fitness en hardlopen in de mate waarin dit lukt.

Mochten er mensen zijn met lichamelijke problemen die advies nodig hebben, of een extra steuntje in de rug. Ik sta voor iedereen klaar, ik weet hoe moeilijk het is! Maar met een beetje doorzettingsvermogen is alles mogelijk!

Nou, dat was een hoop geklets. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel! Iedereen die wat wil kletsen, advies wil, samen wil sporten, of bedenk iets leuks, laat maar een berichtje achter Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2013 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Ernst. Je bent al heel goed bezig volgens mij. Lach En inderdaad, als je 'bijna' op gewicht bent gaan juist die laatste kilotjes moeizaam. Gewoon doorgaan zoals je bezig bent, dan kom je er wel volgens mij. Groetjes Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2013 13:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Missy, komt inderdaad vast wel goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2013 13:25    
Vrouw   M148
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sleeve

Reageer met quote
Welkom Ernst Erg blij De laatste kilo's zullen zwaar zijn.
Maar die gaan je ook lukken. Is het vandaag niet is het morgen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2013 13:29    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Ernst, welkom bij de weegclub. Wij zijn juist dol op 'geklets' hoor!!! Erg blij

Dit weegclubforum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 19 apr 2013 18:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de info! Komt goed Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2013 0:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1