Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

September sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik spring nog even in dit sprintje. Het eten gaat heel goed, precies volgens plan, toch gaat het afvallen moeizaam. We gaan gewoon vrolijk verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 12:55    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Vandaag dag 10 afgevinkt van mijn fitnesschallenge EN gister extra uurtje sportschool (morgen ook uurtje fietsen op de planning). Best lekker als ik dit vol mag houden

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 20:47    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
En nu maar proberen vol te houden cora bewegen is altijd goed, zelf ga ik niet naar de sportschool maar fiets dagelijks voor mijn boodschappen en wandel veel met de honden en tuinier vind ik fijn om bezig te zijn en in de winter pak ik Nederland in beweging weer op Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 6:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben ook veel buiten mer de honden en kids. Ik was vroeger voordat ik ziek werd fanatiek sporter met disipline om elke dag te trainen. Ik weet nu dat ik dat nog steeds heb. En fijn ook daf het nlog te merken is ook

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 6:28    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zit gewoon al op 100% met nog twee weken te gaan. Dus nu niet aankomen en dan heb ik gehaald.

Caro, wat moet je doen voor de fitness challenge?

Vrolijkvlindertje, ook op een laag tempo kom je uiteindelijk bij de finish. Dus hou vol!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 8:29    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier gaat het heel goed. Ik wijk niet af van mij kh arme plan. Op dit moment gaat het even heel langzaam, maar de ervaring leert dat het soms dan opeens weer met een spurt gaat. En anders maar niet, langzaam komen we er ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 14:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola schreef:
Ik zit gewoon al op 100% met nog twee weken te gaan. Dus nu niet aankomen en dan heb ik gehaald.

Caro, wat moet je doen voor de fitness challenge?

Vrolijkvlindertje, ook op een laag tempo kom je uiteindelijk bij de finish. Dus hou vol!

Goed bezig!

Poging 4 om iets te tikken. Komen steeds telefoontjes door. Voor de fitnesschallange volgen we een app met 30 dagen fitnessoefeningen die steeds in tempo en gradatie oplopen. Steeds 6-10 oefeningen (squads, bridges, planken, grondoefeningen etc) die echt heel makkelijk te volgen zijn. Ik gebruik de app ' afvallen in 30 dagen' maar gebruik alleen de oefeningen, niet de eetscores en de rest. Ik vond deze oefeningen haalbaar en dat.blijkt ook zo. Ik heb trouwens mijn gewicht verkeerd ingevuld zie ik, er is nog ietsje meer af hihi

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weeg ik duidelijk meer, toch veel beweging gehad vooral gisteren bijna de ganse dag gefietst,
Sinds een kleine week geef ik mijn callorieen niet in vanwege mijn vakantie Rollende ogen en heb een paar keer buiten de deur gegeten.
Tja ik weet waar het aan ligt maar het is vakantie Cool straks weer in het gareel .
Vandaag weer fietsen richting bruggen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 7:39    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Elisabeth, als het jou toch helpt is het goed?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 14:35    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Vanaf volgende week ga ik echt afvallen. Veel suc6 iedereen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 20:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4