Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Sandraatje73

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sandraatje73
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Het is tijd om echt werk te maken van afvallen én gezond eten. Ik ben de extra kilo's ontzettend zat en worstel er in meer of mindere mate al sinds mijn puberteit mee wat mijn zelfbeeld danig verstoort! Ik ben nu 43.
Ik ben in augustus begonnen met ontbijt en lunch zo veel mogelijk te vervangen door groenten-smoothies en rauwkost. Ook eet ik bijna geen snoep/koek/chips meer. Hierdoor ben ik in een paar weken 2 kilo afgevallen, maar sindsdien sta ik stil terwijl ik nog hetzelfde doe... best frustrerend!
Onderliggend probleem is dat ik de ziekte ME heb waardoor veel bewegen of intensief trainen niet mogelijk is. Sinds een paar weken doe ik Pilates 1x per week, dat is qua intensiteit goed te doen. En ik wandel zo veel mogelijk.

Ik vermoed dat ik niet goed tegen tarwe en melkproducten kan. En misschien ook fructose. Dus dat zou ik graag willen uitzoeken, maar weet nog niet goed hoe. Daar zou ik mijn voedingspatroon op willen aanpassen in de hoop mijn streefgewicht makkelijker te behalen EN wat meer energie te krijgen uit mijn voeding.

Ik volg dus niet een specifiek dieet maar ik ben op zoek naar wat voor mij goed past en goed wordt verdragen door mijn lichaam. Tegelijkertijd spreekt Paleo me erg aan.

Ik ben hier omdat ik me een beetje alleen voel in deze strijd tegen de kilo's en in de zoektocht naar wat goed is voor mij.
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 10:18    
Vrouw Weeggegevens   dabbertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Jasper Alblas smoothie afslankplan.

Reageer met quote
Hi Sandra, welkom en veel succes!

Ik kan ook al jaren niet sporten en veel bewegen. Binnenkort krijg ik een knieprothese en hoop ik dat ik dan weer verder kan met m'n leven. Afvallen ging gewoon niet, tot ik de boodschappenlijst van Jasper Alblas heb gedownload en me daar zoveel mogelijk aan heb gehouden. Elke ochtend starten met een groenten en fruit smoothie en heb weer volop energie en nog mooier, ik ben in 7 weken tijd 4,1 kg afgevallen. (Heb tussendoor gewogen zonder nieuw gewicht in te sturen) Dat is bijna 6% gewicht vermindering en dat zonder sporten.

Leeftijd is niet belangrijk, tenzij je kaas bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 10:28    

Reageer met quote
Hoi Dabbertje,

Dank je!
Wat goed van je dat je al zo veel bent afgevallen. En super hoopgevend dat dat zonder extra bewegen lukt en dat je zoveel energieker bent!!
Ik weet nog niet wat Jasper Alblas inhoudt, maar ga me erin verdiepen. Als je een goede site weet hoor ik het graag.

Groetjes, Sandra

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Hallo Sandra, van harte welkom bij de weegclub.
Hier een beetje info en de link waar je vragen mag stellen, alleen ben je niet meis want het is erg moeilijk in je eentje af te vallen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Sandra en heel veel succes met afvallen! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 16:58    

Reageer met quote
Dank je wel Flying Missy!
En jij ook!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 sep 2016 9:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1