Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel bli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede morgen allemaal,

Hier is het 8.30u., maar bij jullie alweer middag.
Shakena: ik vind je flink. Je weet zelf wanneer je weer in het gareel kan lopen. Zal dus lukken.

Jacqueline: ik ben ook diabeet met complicaties. Mijn voeten zijn gedeeltelijk ongevoelig. Mijn hart heeft zich 2 jaren geleden officieel aangemeld als aandachtspunt. Mijn knieën lijken gevoelig m.n.mijn linkerknie. Ik moest de vorige week tijdens een rit van meer dan een uur onderweg stoppen, wat rondlopen, want ik had het niet meer van de pijn. Ik heb ook lichflitsen in mijn linkeroog. Dus intensief sporten is er niet bij. Ik heb tot half maart geassisteerd bij de zwemles aan verstandelijk beperkte jongeren. Voor mij leuk en een trainingsmoment. Dat is weggevallen. Toen het regenseizoen aanbrak in april kregen wij achter elkaar veel schade in de tuin. Daar werken we nu aan. Vanwege de covidregels doen we het alleen. Ik heb er veel plezier aan en doe echt mijn best. Ik schreef eerder al dat ik de activiteiten bewust afwissel.

Ik ben hier niet de enige die van alles en nog wat "onderweg" heeft meegenomen. Het overkomt veel mensen. Het is echter niet alleen kommer en kwel. Er zijn ook mooie dingen. Ik heb ee lieve man, drie volwassen kinderen en vier kleinkinderen.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 14:02    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Goede morgen allemaal,

Hier is het 8.30u., maar bij jullie alweer middag.
Shakena: ik vind je flink. Je weet zelf wanneer je weer in het gareel kan lopen. Zal dus lukken.

Jacqueline: ik ben ook diabeet met complicaties. Mijn voeten zijn gedeeltelijk ongevoelig. Mijn hart heeft zich 2 jaren geleden officieel aangemeld als aandachtspunt. Mijn knieën lijken gevoelig m.n.mijn linkerknie. Ik moest de vorige week tijdens een rit van meer dan een uur onderweg stoppen, wat rondlopen, want ik had het niet meer van de pijn. Ik heb ook lichflitsen in mijn linkeroog. Dus intensief sporten is er niet bij. Ik heb tot half maart geassisteerd bij de zwemles aan verstandelijk beperkte jongeren. Voor mij leuk en een trainingsmoment. Dat is weggevallen. Toen het regenseizoen aanbrak in april kregen wij achter elkaar veel schade in de tuin. Daar werken we nu aan. Vanwege de covidregels doen we het alleen. Ik heb er veel plezier aan en doe echt mijn best. Ik schreef eerder al dat ik de activiteiten bewust afwissel.

Ik ben hier niet de enige die van alles en nog wat "onderweg" heeft meegenomen. Het overkomt veel mensen. Het is echter niet alleen kommer en kwel. Er zijn ook mooie dingen. Ik heb ee lieve man, drie volwassen kinderen en vier kleinkinderen.

Groetjes, Rosemary.

Dank je wel Rosemary,
Ik weet dat het goed komt.maar wil gewoon alles tegelijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 16:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Shakena zolang je dat beseft kan je bijstellen. By the way, alles tegelijk willen lijkt ook menselijk. Is het niet?

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 18:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Shakena zolang je dat beseft kan je bijstellen. By the way, alles tegelijk willen lijkt ook menselijk. Is het niet?

Gelukkig wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 19:26    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hallo meisjes,

Ik heb overleg gehad met neuroloog advies was toch om of te wel de crestor e0mg te verhogen of weer de ezetomide 10mg en 10 mg crestor. .ij cholesterol is nu 2.1 en te hoog o.dat ok het oog infarct heb gehad. Moet ik op 1,8 komen . Met e
De ezetimide lukte het toen wel in december dus we gaan het weer proberen. Heb nu even wat klachten denk dat het lichaam moet wennen voel me opgeblazen en heb slecht stoelgang, misselijk. Hoop dat min lichaam snel kan wennen.
Lieve groet

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 13:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maribel:Ik begrijp dat het in Nederland nu heel droog is. Denk vooral aan je waterhuishouding. Wat meer water drinken kan helpen.

Allen: sorry voor de open plek. We hadden tot vanmorgen een 'total lockdown', en ik heb met volle teugen genoten van alle vogels om me heen. En vergat mijn gewicht door te geven.
Helaas is het vandaag weer veel te druk.

Vandaag zijn onze dochters jarig.

Groet, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 22:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff gewicht neemt toe.
Ben wel maandag weer begonnen met 5 dgen in een wk te sporten dus hoop dat de weegschaal volgende week positiever gewicht laat zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik ben weer op het goede pad
zomerfeestjes zijn nu wel zo'n beetje over Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 8:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed weekend allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 19:59    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochters.
Heftig totaal lockdown .....hoop dat het snel afzwakt.
Hier is het gelukkig niet meer zo warm vandaag 18 graden en zonnetje. Zo dadelijk lekker op de fiets genieten van de natuur. Gisteren ook heerlijk gefietst met prachtige luchten.
Het lijkt erop dat mijn lichaam een beetje gewend raakt aan de omschakeling van de medicatie.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2020 13:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Pagina 21 van 23