Auteur |
Bericht |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38836 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
dat is toch weer een heel ander verhaal vanuit een buurland of een ver land zoals Suriname
de grenzen gaan open en er mag weer gevlogen worden...ik heb er geen goed gevoel over maar ja...wie ben ik...
wij gaan de weekenden naar de camping...we mochten omdat we eigen sanitair in de caravan hebben
morgen gaat het sanitair en het zwembad weer open....bijna weer normaal_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 jun 2020 19:22 |
|
 |
|
 |
marina132 Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 jun 2020 19:40 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38836 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ja zeker..maar ik vond het al een voorrecht dat we er heen mochten terwijl er zo veel op slot zat
we hebben een heerlijk huis hoor dus dat had voldoende kunnen zijn maar een dagje weg met dat mooie weer is toch wel fijn_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 jun 2020 19:47 |
|
 |

|
|
Dipinipi schreef: | ja zeker..maar ik vond het al een voorrecht dat we er heen mochten terwijl er zo veel op slot zat
we hebben een heerlijk huis hoor dus dat had voldoende kunnen zijn maar een dagje weg met dat mooie weer is toch wel fijn |
Ik begrijp dat wel.... het is toch even iets anders dan het huis wat je gewend ben._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 jun 2020 21:12 |
|
 |
|
 |
belll Super Weegclubfan

|
|
wij hebben nu nog 2 weken vakantie ,
Deze week kozijnen geverfd huiskamer en ook plafond en muren gesaust .
Blij dat het erop zit ,
IK weeg mooi 68,8 en merk met mijn nieuw plaatje in mijn mond dat fruit eten minder is geworden ,dus tussendoortje eet ik nu niet
Fijne weekend en tot volgende week
Laatst aangepast door belll op vr 19 jun 2020 9:44, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 jun 2020 7:38 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
deze week weer heel goed gegaan en gemerkt dat ik geen pepermuntjes en dropjes moet eten ook al zijn ze suikervrij...  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 jun 2020 8:51 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 jun 2020 14:13 |
|
 |
|
 |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1969 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Hoi allemaal,
Wil graag mee doen.
Hoef in principe niet veel af maar stabiliseren vind ik nog wel een dingetje.
Succes allemaal_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 jun 2020 17:42 |
|
 |
Rosemary Super Weegclubfan

|
|
Hallo weegdinnen,
Wat prettig dat er bij jullie weer zoveel kan. Die tijd zal voor ons ook weer eens komen.
Shakena: van harte welkom. Jij deed toch al eerder mee?
Goed weekend allemaal.
Rosemary._________________
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 jun 2020 23:33 |
|
 |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1969 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Zou best kunnen Rosemary, ik zit hier al een tijdje _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 jun 2020 9:23 |
|
 |
|
|