Auteur |
Bericht |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1969 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Rosemary schreef: | Hallo allemaal,
Evita: veel succes met de shakes.
Shakena: gefeliciteerd met alle vorderingen. Ik ben erg blij dat je over je ogen hebt geschreven. Half april had ik plotseling ook lichtflitsen in mijn linkeroog. De flits gaat van links naar rechts. Ik schrok ervan en wist even niet wat ik moest doen. Vanwege de covidmaatregels was de oogarts opbellen niet een directe optie. Dus googlen. Ik werd gerustgesteld. Komt vaker voor. In het ergste geval zal er gelaserd worden. Het valt intussen heel erg mee.
Nu ik het van jou lees, is het heel herkenbaar.
Volgend week vrijdag moet ik naar de cardioloog. Ik hoop dat alles bij het oude is. Ik voel me in ieder geval goed.
Prettige voortzettting van het weekend.
Rosemary. |
Oo fijn Rosemary dat ik je gerustgesteld hebt hahaha
_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 aug 2020 18:32 |
|
 |
|
 |
Rosemary Super Weegclubfan

|
|
Hoi Shakena,
Het is heel herkenbaar. Toch zal ik een keer naar de oogarts moeten voor mijn regulier onderzoek.
Groetjes._________________
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 aug 2020 22:20 |
|
 |
mabcdef Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-12-2010 Berichten: 5874 Dieet: gezonde voeding Woonplaats: Hoensbroek
|
|
Hallo allemaal weer terug van vakantie het was heerlijk en ik heb me netjes gedragen zal morgen even bijkletsen.
Warme groet aan iedereen |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 09 aug 2020 23:53 |
|
 |

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1969 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Goedemorgen, vandaag weer een half uurtje gelopen.
Ging niet geheel vlekkeloos.
Vorige week zondag ben ik gestruikeld iver een parasolvoet met zo,n ijzeren buis erin. Onderbeen deed zeer maar ja moest toch nog naar huis, thuis gekomen zat er een flinke ei onder mn knie. Been is nu nog steeds 3 cm dikker
En behoorlijk blauw. Been is nog wel gevoelig. Pfff_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 10 aug 2020 9:58 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 15-12-2010 Berichten: 5874 Dieet: gezonde voeding Woonplaats: Hoensbroek
|
|
Dipidini@ bedankt voor het weghalen van mensen die uit het sprintje gingen.
Shakena@ mijn God wat heb je weer allemaal moeten meemaken. Waar hebben ze je aan geopereerd ik lees iets met borst/ even? Je hoeft het niet te vertellen als je dit niet wilt hoor.Maar je maakt me wel nieuwsgierig. Hoe gaat het met je knie je had je gestoten? En je oog? Zelf heb ik in november een oogcontact gehad met gezichtsverlies vrijblijvend is......heb ook veel in mijn rugzakje gehad. Gelukkig gaat het nu weer beter...
Rosemary@ Hoe gaat het met jou je hebt weer gevoetbald lees ik zo leuk hoe je dat beschrijft.....als je zweet na die inspaninng.
Een mooie week gewenst. |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: ma 10 aug 2020 11:11 |
|
 |

|
|
mabcdef schreef: | Dipidini@ bedankt voor het weghalen van mensen die uit het sprintje gingen.
Shakena@ mijn God wat heb je weer allemaal moeten meemaken. Waar hebben ze je aan geopereerd ik lees iets met borst/ even? Je hoeft het niet te vertellen als je dit niet wilt hoor.Maar je maakt me wel nieuwsgierig. Hoe gaat het met je knie je had je gestoten? En je oog? Zelf heb ik in november een oogcontact gehad met gezichtsverlies vrijblijvend is......heb ook veel in mijn rugzakje gehad. Gelukkig gaat het nu weer beter...
Rosemary@ Hoe gaat het met jou je hebt weer gevoetbald lees ik zo leuk hoe je dat beschrijft.....als je zweet na die inspaninng.
Een mooie week gewenst. |
Hoi Mabcdef,
Dit was wat voor mij betreft de laatste correctie van mn borst.
2013 moest mn borst er af.
Het boek moet gesloten gaan worden.
Wat mn oog betreft heb vlekken en lichtflitsen in linker oog dat schijnt plotselinge loslaten van achterste glasvocht - membraan.
Doe ze nu niets aan als ik meer vlekken gaat zien of minder gaat zien met het ook moet ik weer langs komen werd wel gezegd dat ik kans heb dat andere oog ook binnen 2 jaar gaat beginnen,
ja heb mn knie gestoten / ben gevallen over een parasol voet met een ijzeren stang. Op dat moment flink pijn en werd al lekker dik, knie/ scheenbeen is 3 cm dikker dan andere been _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 10 aug 2020 11:29 |
|
 |

|
|
Shakena heftig ik hoop dat er meer rust gaat komen en dat je lichaam herstelt. Toevallig ben ik vorig jaar in augustus ook gevallen in de tuin de kapster had me buiten geknipt en ik wil altijd snel alles fiksen. Dus ik nam de blik en veger om de haartjes bij elkaar te vegen en struikelde ook net de parasiet. Automatisch ving ik me op met mijn handen om mijn gezicht te beschermen resultaat ik wist het meteen mijn rechter poos gebroken nooit eerder een breuk gehad. |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: ma 10 aug 2020 12:01 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38828 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Shakena wat erg van je ogen...het zit je niet mee_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 aug 2020 8:18 |
|
 |

|
|
Lieve allemaal,
Welkom terug Maribel. Je vakantiekiekje is leuk. Dank voor je kompliment. Ik weet niet meer hoe ik het schreef en terugkijken doe ik nu even_________________
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 aug 2020 19:37 |
|
 |

|
|
Ik had een veel langer bericht. Weet niet waar de rest is gebleven._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 aug 2020 19:39 |
|
 |
|
|