Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel bli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hallo allemaal,

Evita: veel succes met de shakes.
Shakena: gefeliciteerd met alle vorderingen. Ik ben erg blij dat je over je ogen hebt geschreven. Half april had ik plotseling ook lichtflitsen in mijn linkeroog. De flits gaat van links naar rechts. Ik schrok ervan en wist even niet wat ik moest doen. Vanwege de covidmaatregels was de oogarts opbellen niet een directe optie. Dus googlen. Ik werd gerustgesteld. Komt vaker voor. In het ergste geval zal er gelaserd worden. Het valt intussen heel erg mee.
Nu ik het van jou lees, is het heel herkenbaar.
Volgend week vrijdag moet ik naar de cardioloog. Ik hoop dat alles bij het oude is. Ik voel me in ieder geval goed.

Prettige voortzettting van het weekend.
Rosemary.

Oo fijn Rosemary dat ik je gerustgesteld hebt hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 18:32    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Shakena,
Het is heel herkenbaar. Toch zal ik een keer naar de oogarts moeten voor mijn regulier onderzoek.
Groetjes.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 22:20    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hallo allemaal weer terug van vakantie het was heerlijk en ik heb me netjes gedragen zal morgen even bijkletsen.
Warme groet aan iedereen

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 23:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen, vandaag weer een half uurtje gelopen.
Ging niet geheel vlekkeloos.
Vorige week zondag ben ik gestruikeld iver een parasolvoet met zo,n ijzeren buis erin. Onderbeen deed zeer maar ja moest toch nog naar huis, thuis gekomen zat er een flinke ei onder mn knie. Been is nu nog steeds 3 cm dikker
En behoorlijk blauw. Been is nog wel gevoelig. Pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2020 9:58    

Reageer met quote
Dipidini@ bedankt voor het weghalen van mensen die uit het sprintje gingen.

Shakena@ mijn God wat heb je weer allemaal moeten meemaken. Waar hebben ze je aan geopereerd ik lees iets met borst/ even? Je hoeft het niet te vertellen als je dit niet wilt hoor.Maar je maakt me wel nieuwsgierig. Hoe gaat het met je knie je had je gestoten? En je oog? Zelf heb ik in november een oogcontact gehad met gezichtsverlies vrijblijvend is......heb ook veel in mijn rugzakje gehad. Gelukkig gaat het nu weer beter...

Rosemary@ Hoe gaat het met jou je hebt weer gevoetbald lees ik zo leuk hoe je dat beschrijft.....als je zweet na die inspaninng.

Een mooie week gewenst.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2020 11:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Dipidini@ bedankt voor het weghalen van mensen die uit het sprintje gingen.

Shakena@ mijn God wat heb je weer allemaal moeten meemaken. Waar hebben ze je aan geopereerd ik lees iets met borst/ even? Je hoeft het niet te vertellen als je dit niet wilt hoor.Maar je maakt me wel nieuwsgierig. Hoe gaat het met je knie je had je gestoten? En je oog? Zelf heb ik in november een oogcontact gehad met gezichtsverlies vrijblijvend is......heb ook veel in mijn rugzakje gehad. Gelukkig gaat het nu weer beter...

Rosemary@ Hoe gaat het met jou je hebt weer gevoetbald lees ik zo leuk hoe je dat beschrijft.....als je zweet na die inspaninng.

Een mooie week gewenst.

Hoi Mabcdef,

Dit was wat voor mij betreft de laatste correctie van mn borst.
2013 moest mn borst er af.
Het boek moet gesloten gaan worden.
Wat mn oog betreft heb vlekken en lichtflitsen in linker oog dat schijnt plotselinge loslaten van achterste glasvocht - membraan.
Doe ze nu niets aan als ik meer vlekken gaat zien of minder gaat zien met het ook moet ik weer langs komen werd wel gezegd dat ik kans heb dat andere oog ook binnen 2 jaar gaat beginnen,
ja heb mn knie gestoten / ben gevallen over een parasol voet met een ijzeren stang. Op dat moment flink pijn en werd al lekker dik, knie/ scheenbeen is 3 cm dikker dan andere been

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2020 11:29    

Reageer met quote
Shakena heftig ik hoop dat er meer rust gaat komen en dat je lichaam herstelt. Toevallig ben ik vorig jaar in augustus ook gevallen in de tuin de kapster had me buiten geknipt en ik wil altijd snel alles fiksen. Dus ik nam de blik en veger om de haartjes bij elkaar te vegen en struikelde ook net de parasiet. Automatisch ving ik me op met mijn handen om mijn gezicht te beschermen resultaat ik wist het meteen mijn rechter poos gebroken nooit eerder een breuk gehad.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2020 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Shakena wat erg van je ogen...het zit je niet mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 8:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Welkom terug Maribel. Je vakantiekiekje is leuk. Dank voor je kompliment. Ik weet niet meer hoe ik het schreef en terugkijken doe ik nu even

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 19:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had een veel langer bericht. Weet niet waar de rest is gebleven.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 19:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 18 van 23