Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel bli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo weegdinnen,
Crebster:dat klinkt allemaal lekker en gezond. Wat jammer van die rugklachten.
Vandaag heb ik weer 10 minuten gevoetbald en 10 minuten een geimproviseerde basketbal gedaan met kleinzoon Evan. Echt niet na elkaar, want na 10 minuten zweet ik vanaf mijn haarwortels.
Shakena: word jij morgen opgenomen. Het is hier nog dinsdag de 14e, 20.07 uur. Veel sterkte met alles. Ik denk aan je.
Groetjes allemaal,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 1:10    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeh, ben al terug op mn kamer ok is goed gegaan,
Hoop fat ik wel een beetje op mn gewicht kan letten. Hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 11:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
shakena schreef:

Flinke meid ben je. Ik ben blij dat je dit hebt gehad. Disco Disco
Bij mijn laatste grote ingreep zei ik iedere dag tegen mezelf:"vandaag ben je ...dagen vd ingreep af. Op weg naar herstel." Als je alleen daar zit moet je jezelf maar oppeppen, niet waar?. Kan zijn dat je vocht vasthoudt en daardoor zwaarder zal zijn deze week. Ook dat komt goed. Van harte beterschap!!

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 21:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rosemary schreef:
shakena schreef:

Flinke meid ben je. Ik ben blij dat je dit hebt gehad. Disco Disco
Bij mijn laatste grote ingreep zei ik iedere dag tegen mezelf:"vandaag ben je ...dagen vd ingreep af. Op weg naar herstel." Als je alleen daar zit moet je jezelf maar oppeppen, niet waar?. Kan zijn dat je vocht vasthoudt en daardoor zwaarder zal zijn deze week. Ook dat komt goed. Van harte beterschap!!

Dank je wel rosemary,

Mocht gistermiddag al weer naar huis en idd net even op dr weegschaal gestaan , ben zwaarder dan gister.maak voor nu even niet uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 6:35    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Tot mijn spijt ga ik per vandaag uit dit sprintje. Het wordt toch een beetje teveel al die sprintjes. Geheel mijn eigen keuze geweest natuurlijk, maar als je het goed wil doen in een sprintje en iedereen wil bereiken, nou...dat is pittig.
Weer wat geleerd dat ik niet teveel hooi op de vork moet nemen.

Wens iedereen heel veel succes met alles wat ie onderneemt en we zullen elkaar vast nog wel eens tegen komen.

Groetjes en veel plezier met z'n allen,

Crebster.

Mabcdef@ Zou je mij willen uitschrijven. Duim

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster: jammer. Het ga je goed. Misschien komen we elkaar nog eens tegen op dit forum.
Shakena: het is geweldig dat de ingrepen en begeleiding nu zo zijn dat je thuis mag herstellen. Hoe voel je je.
Ik heb vanmorgen niet op de weegschaal gestaan. Het nu 14.15uur en nog steeds zonnig. Onze was hangt buiten. Ik denk dat ik straks ook buiten speel met Evan.
Groetjes, Rosemary.
aai aai

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 19:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Rosemary,

ja het gaat wel aardig, wondjes been bloeden niet meer maar benen gaan wel meer pijn doen. Zijn ook nog niet zo blauw als de vorige keer .Borst heb ik totaal geen last van. Pijn in mn benen zal nog wel ff aan houden ze hebben toch behoorlijk zitten raggen om met vet los te krijgen. Het komt goed ,ik weet het zeker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 22:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Shakena: wat ongemakken en pijn, maar je bent er voorlopig van af. De ingreep bedoel ik. Nu mag je herstellen. Wanneer weet je of alles goed is gelukt.
Ik ben terug op mijn gewicht van de vorige week. Dat is minder leuk. Dus geen groen voor mij.
Een prettige voortzetting van het weekend.
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 17:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Rosemary,

Dat kan nog even duren, heb over 2 wk en over 8 wk controle, het is te hopen dat het vet in mm borst blijf zitten. Vorige x was het binnen 2 wk al gezakt naar mn litteken buik. Ze dachten toe dat ik een navelbreuk had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 18:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gunst Shakena, dat blijft dus heel spannend. Ik blijf aan een positief verloop denken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 20:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Pagina 16 van 17