Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen starten met intermittent fasting

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astrid26
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Max. vasten is bij mij 24 uur omdat het dan toevallig zo uitkwam, geen centje pijn.
Ik ga me ook eens verdiepen in langer vasten.
Google mijn grote vriend bezoeken Erg blij

Trouwens...
Koffie kan de honger onderdrukken, maar ook groene thee, zwarte thee of wat (botten)bouillon kan helpen....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 nov 2019 9:40    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@structopaat en @sasa: bedankt voor jullie aardige reacties.

Ik overwéég IF te doen dus ik weet het nog niet zeker. Eerder (in 2011) viel ik heel goed af met 1350/1400 cal per dag (30 kilo in 10 maanden) maar nu kan ik dat niet echt opbrengen..... Ik probeer nu steeds rond de 1800 cal te zitten maar het lukt mij niet echt Huil huil Met als resultaat dat ik langzaamaan toch weer bijna 15 kilo ben aangekomen sinds 2011...…….. Tja. Er moet dus iets gebeuren. Vandaar dat ik interesse heb in IF.

Fijne zondag verder en veel succes allemaal!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 nov 2019 16:09    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou toevallig is mijn dag zo gelopen dat ik 21 uur gevast heb! Ik had wel af en toe trek natuurlijk maar voelde geen grote honger. Had genoeg energie, focus én een goed humeur (was wel zonder man en kids op pad en vrij druk, dat hielp).
Het kan dus! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 nov 2019 21:13    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@yvonne-the-lady wat leuk dat je met ons dat recept wil delen! Ziet er lekker uit!!!

Ik heb dit weekend een heerlijke lactose vrije chocoladetaart gemaakt, heerlijk en was een groot succes! (mijn moeder heeft de intolerantie, vandaar. Ik vind het altijd een uitdaging een lekkere nieuwe verjaardagstaart te maken die zij ook kan eten).

in die kha recepten zitten vaak zoveel eieren, dat vind ik dan wel jammer. want dat vind ik niet zo lekker smaken.

Hallo @AnnetteM welkom hier en lees je goed in de materie in ok te kijken of IF wat voor je is. In den basis gaat het bij IF meer om je gezondheidsvoordeel en niet om afvallen. dat kan een leuke bijkomstigheid zijn.
Als dat je uitgangspunt is, dan zal je er altijd voor moeten zorgen, net als bij ieder ander dieet, dat je meer verbruikt dan dat je eet ;-)
Alleen om dat er per dag minder tijd is om te eten, is de kans groot dat je inderdaad al minder behoefte hebt aan eten. (of je slaat de eerste paar dagen door met eten zoals ik heb gedaan).
Alles is weer heel persoonlijk natuurlijk Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 nov 2019 21:54    
Vrouw Weeggegevens   snirp
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Toch een groen vakje:))

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2019 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hier ook groen Applaus voor mezelf Lachen

Klinkt goed die baksels, maar ik ben niet van het bakken.
Dus laat die lekkere dingen aan mij voorbij gaan Erg blij

Goed gedaan, Snirp.

Annette, goed inlezen. Er is veel info te vinden op internet.
Dan kijken of het bij je past en starten (of niet).
Succes!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2019 9:45    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
mooi die groene vakjes!!!
ik hoop er later deze week ook eentje te kunnen toevoegen...
Net een weekend achter de rug met taart, chips, chocolade, kibbeling en chinees... Schaam Schaam
Heerlijk van genoten en nu weer volle bak om toch nog even dat groene vakje te kunnen scoren! Uitlachen

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2019 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Ik stop met if. Ik voel mij er niet goed bij. Jullie allemaal veel succes verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2019 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@anneke wie weet tot elders.
@bloempje 666, succes!! Even wat in te halen.
@snirp, op naar de volgende!!
@astrid, bekend ik ben ook niet van het bakken. Fijn van je groene vakje.
@pippalena, zo zou je ook voor 2/5 kunnen gaan haha.

Hier wat tijdraam betreft een slecht weekend gehad. Dochter jarig slaapfeestjes etc. Helemaal uit mijn ritme. Meer omdat ik niet door had dat het zo laat was. Maarvwat calorien betreft ok. Dus geen drama. Hoop deze week een echt mooit groen vakje te halen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2019 19:55    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
Miep1965 schreef:

Verder tel ik door de weeks mijn calorieën max 1500, in het weekend gebruik ik mijn gezond verstand en verschuif ik de tijden.

Groetjes Miep

Beste Miep en allen,

Ik ben door Astrid26 die ook meedoet met mijn stabilisatiesprintje geattendeerd op Intermittent Fasting.

Ik heb vele pagina's bij jullie sprintje gelezen. Leuk.

De uitzending van Nieuwe Dokters van 8 oktober ga ik nog proberen te zien.

Ik had begrepen dat je bij IF alles mocht eten in je tijdraam. Klopt dat? Of val je dan niet af? (wat ik wel graag wil)
Nu lees ik bij @miep dat je ook 1500 cal. doet max op een dag. Is dat aan te raden om af te vallen? Ik wil wel weer graag 15 kg afvallen. Ik overweeg dus ook IF te gaan doen. Tijdsraam dan van 12.00-20.00 uur.

Graag hoor ik van jullie en veel succes allemaal.

Fijn weekend!

Annette

Hallo Annette,
die 1500 calorieën doe ik van maandag t/m donderdag. vrijdag,zaterdag en zondag, let ik op wat ik eet, maar geen beperkingen, zou hou ik er een beetje balans in. Tijdsraam mag je eten wat je wil, maar ja als je dan te veel aan vet of suiker etc eet val je niet af natuurlijk.
groetjes Miep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 nov 2019 8:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 13 van 17