Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen starten in 2020

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aissen1983
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en GLI

Reageer met quote
Jeetje, zou er iets in de lucht zitten? Ik heb me zo goed aan mijn plan gehouden, tot gisteravond. Toen heb ik buitengewoon zitten snaaien en ik merk dat ik er vandaag ook meer moeite mee heb. Ik heb de 30e de eerste afspraak bij de diëtist en moet dan een eetdagboekje bijhouden van tevoren. Daar ben ik nu mee begonnen. Zij wil een dagboekje vanuit de eetwijzer. Maar daar word ik nu al gedemotiveerd van. Denk ik goed te eten door volkoren rijstwafels te nemen ipv de kaascracker die ik eerst tussendoor nam. Maar dan is het ook weer niet goed en niet volgens de schijf van vijf want er zitten niet genoeg vezels in. Je mag maximaal 15% van je voeding nemen van buiten de schijf van vijf volgens de eetwijzer. Maar daar ga ik dus steeds overheen en dat motiveert dus ook niet echt. Gisteren was ik daar een beetje klaar mee en dacht; dan er maar eens heel goed overheen pffff. Niet handig natuurlijk, maar goed...

Hopelijk vanaf morgen weer vol goede moed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 14:15    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Aissen1983 schreef:
Jeetje, zou er iets in de lucht zitten? Ik heb me zo goed aan mijn plan gehouden, tot gisteravond. Toen heb ik buitengewoon zitten snaaien en ik merk dat ik er vandaag ook meer moeite mee heb. Ik heb de 30e de eerste afspraak bij de diëtist en moet dan een eetdagboekje bijhouden van tevoren. Daar ben ik nu mee begonnen. Zij wil een dagboekje vanuit de eetwijzer. Maar daar word ik nu al gedemotiveerd van. Denk ik goed te eten door volkoren rijstwafels te nemen ipv de kaascracker die ik eerst tussendoor nam. Maar dan is het ook weer niet goed en niet volgens de schijf van vijf want er zitten niet genoeg vezels in. Je mag maximaal 15% van je voeding nemen van buiten de schijf van vijf volgens de eetwijzer. Maar daar ga ik dus steeds overheen en dat motiveert dus ook niet echt. Gisteren was ik daar een beetje klaar mee en dacht; dan er maar eens heel goed overheen pffff. Niet handig natuurlijk, maar goed...

Hopelijk vanaf morgen weer vol goede moed Erg blij

Hahaha gelukkig ben ik niet de enige hahaha
Ws help zo'n dagboekje wel krijg je inzicht wat je allemaal eet oeps
Ik probeer me vandaag in te houden, maar is wel heel moeilijk pff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 14:18    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
shakena schreef:

ja dat merk ik ook wel als ik moe of emo bent, dat ik dan gaat snaaien. Heb nu al een paar dagen onze kleinzoon mama is zwanger, moe emotioneel pijnen. Dus oma staat weer klaar terwijl ik far lichamelijk ook niet trek.
Ws ga ik dan meer snaaien pff.
Hopelijk gaat het nu beter met je zoontje?

Oef, ook wel lastig! Je wilt er voor haar zijn, maar voor jezelf is het ook wel heel zwaar dus.. Sip Kan je kleinzoon niet wat meer naar bijv een opvang of gastouder om jou ook een beetje te ontzien? (ik noem maar iets he? ohhh )

Mn zoontje is nu op de opvang. Ga er vanuit dat dat gewoon goed gaat, ze hebben nog niet gebeld. Lach Ben wel benieuwd naar komende nacht. Behoefte aan een goede nachtrust, maar is elke keer maar weer afwachten... Vooral omdat ik niet weet wat er nou aan de hand was met hem vannacht.. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 15:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
nienkew87 schreef:
shakena schreef:

ja dat merk ik ook wel als ik moe of emo bent, dat ik dan gaat snaaien. Heb nu al een paar dagen onze kleinzoon mama is zwanger, moe emotioneel pijnen. Dus oma staat weer klaar terwijl ik far lichamelijk ook niet trek.
Ws ga ik dan meer snaaien pff.
Hopelijk gaat het nu beter met je zoontje?

Oef, ook wel lastig! Je wilt er voor haar zijn, maar voor jezelf is het ook wel heel zwaar dus.. Sip Kan je kleinzoon niet wat meer naar bijv een opvang of gastouder om jou ook een beetje te ontzien? (ik noem maar iets he? ohhh )

Mannetje zit 2 ochtenden op de creche
Zn andere opa en oma zijn 65 en 67 jaar oud,
zij kunnen heel makkelijk Nee zeggen. Ben er soms stiekum wel een jaloers op.
Maar weet ook dat ons kleinkind het niet naar zn zin hebben bij hun.

Vanmiddag belde ze Mam we komen een bakkie doen. Toen heb ik wel gezegd, dat ik het heel lief vind maar dat ik even me time nodig hebt.
Ooo okeee, ik denk je weet wat er aan de hand is, il ben niet meer dezelfde mama als 7 jaar geleden.
Masr op een of andere manier ziet ze dat niet.
Of ik ben niet duidelijk genoeg pfff

Mn zoontje is nu op de opvang. Ga er vanuit dat dat gewoon goed gaat, ze hebben nog niet gebeld. Lach Ben wel benieuwd naar komende nacht. Behoefte aan een goede nachtrust, maar is elke keer maar weer afwachten... Vooral omdat ik niet weet wat er nou aan de hand was met hem vannacht.. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 18:31    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Misschien toch een keertje in gesprek gaan met haar. Jezelf voorbij lopen werkt ook niet. Gied dat je vanmiddag iig Nee hebt gezegd.

En helemaal omdat je aangeeft soms best jaloers te zijn op de andere opa en oma. Zij zeggen Nee, maar jij hebt net zo goed recht om Nee te zeggen.
Straks als de baby er is wordt het nog drukker..

Twee ochtenden crèche is niet heel veel hoor.
Mijn zoontje gaat drie volle dagen. Hij vindt het er geweldig. Zelfs als ik vrij ben breng ik hem daarheen, puur om zelf ook even tot rust te kunnen komen. Dat heeft een mens ook nodig.

Misschien kan je dochter overwegen om nu tijdens de zwangerschap de crèche iets uit te breiden. Hoeft natuurlijk niet meteen blijvend te zijn..

Denk aan jezelf hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 20:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
nienkew87 schreef:
Misschien toch een keertje in gesprek gaan met haar. Jezelf voorbij lopen werkt ook niet. Gied dat je vanmiddag iig Nee hebt gezegd.

En helemaal omdat je aangeeft soms best jaloers te zijn op de andere opa en oma. Zij zeggen Nee, maar jij hebt net zo goed recht om Nee te zeggen.
Straks als de baby er is wordt het nog drukker..

Twee ochtenden crèche is niet heel veel hoor.
Mijn zoontje gaat drie volle dagen. Hij vindt het er geweldig. Zelfs als ik vrij ben breng ik hem daarheen, puur om zelf ook even tot rust te kunnen komen. Dat heeft een mens ook nodig.

Misschien kan je dochter overwegen om nu tijdens de zwangerschap de crèche iets uit te breiden. Hoeft natuurlijk niet meteen blijvend te zijn..

Denk aan jezelf hoor!

Dank je wel, zal het haar morgen even voorleggen.
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
De eerste week van het nieuwe jaar ging het zo goed,en afgelopen week was het weer pet,wel veel spanningen de week en ja dan ga ik snaaien,zal wel herkenbaar zijn bij jullie,maar vanaf vandaag er weer tegenaan!
Veel succes allemaal,groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jan 2020 19:19    
Vrouw Weeggegevens   CSV2003
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Ik heb op dit moment weinig moeite met het volhouden van mijn dieet. Omdat ik er al een tijdje mee bezig ben zit ik er goed in. Het gaat voor mijn gevoel wel tergend langzaam. Het streven van mij (en de diëtiste) is om minstens een halve kilo per week kwijt te raken. Maar dat lukt de afgelopen tijd niet echt, wel alles groen. Ik verlaag mijn kcaliname daarom iets, hopende dat ik wat sneller, ook niet te snel, gewicht verlies.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jan 2020 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
deze week is super gegaan en dat geeft weer moed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 18 jan 2020 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Helaas pondje erbij,valt me nog mee!
Het zonnetje schijnt dus eerst maar een fietsritje doen.
Allemaal veel succes aankomende week,slanker de zomer in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jan 2020 10:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11