Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen starten in 2020

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lien2020 schreef:
Hoi allemaal,

Ik sluit me graag aan!. Mijn dochter zei gisteren dat mijn buik over mijn broekriem hing..... Dat wist ik natuurlijk zelf ook al, maar toen zij het uitsprak werd het opeens wel heel echt. Tijd voor actie dus!

Ik begin met niet meer snoepen en minder/bewuster eten. Eens kijken wat dat gaat opleveren. Daarnaast wil ik thuis oefeningen gaan doen, voor mijn buik en bovenarmen. Iemand nog goede tips hiervoor?

Allemaal veel succes!

Oeps, dat is nog wel een dingetje.
Ik sport ook thuis via een youtube kanaal vam lucy wyndham. Persoonlijk vind ik dit een prettige manier om wat aan je conditie te doen..
En ik loop 3 dgen in een week zo'n uur pdag
Voelt goed. Heb nu alleen dat ik al een tijdje op 73 kg staat zou ik dan spiermassa aan het kweken zijn. Hhahahah moet niet gekker worden.

Groeten van Lien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 19:07    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vandaag wezen sporten (crossfit) Yes! (nederlands= Sport

Het was ontzettend leuk! Ik zat in een groep met wel ervaren mensen, maar voor hun was dit parcours ook de eerste keer dat ze het deden.
Kleine groep, en ik was de enige nieuwe zodat ik veel aandacht kon krijgen.

Alle oefeningen die we hebben gedaan mocht ik niet voluit of volledig doen. Dit zodat ik goed de techniek aangeleerd krijg en morgen niet meer kan opstaan van de spierpijn.

Leuke groep, heel divers hoever iedereen is. Iedereen doet hetzelfde, maar wel aangepast aan zijn/haar niveau. Aan de ene kant train je dus samen, en aan de nadere kant train je ook voor jezelf.

Na een uurtje lekker moe en nu begin ik een "lam" gevoel te krijgen., Zal morgen mijn spieren best voelen, maar ik verwacht niet krom te lopen van de spierpijn.

Na de les nog veel uitleg gehad hoe hun werken, waar ze voor staan en wat ze belangrijk vinden.
Het klinkt allemaal erg goed en ik heb een ontzettende leuke les gehad! Dit smaakt naar meer Mr. Green

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 20:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pff een pondje er bij,

Ik weet het ook niet meer, ben kha aan het doen, en ik ergens een bericht te lezen om na s. Avonds 20:00 tot smiddags 12:00niet te eten dan ben je en soort aan het van vasten. Ik eet dan om 12:30 volle yochurt met fruit. En s, avonds groente met vlees.
Nou bij mij werkt dat niet, valt niet af . Ik ben heel erg aan het opletten om niet te snoepen.
En nu vanmorgen zie ik dat ik een pond bent aangekomen. Sjonge jonge pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
shakena schreef:
Pff een pondje er bij,

Ik weet het ook niet meer, ben kha aan het doen, en ik ergens een bericht te lezen om na s. Avonds 20:00 tot smiddags 12:00niet te eten dan ben je en soort aan het van vasten. Ik eet dan om 12:30 volle yochurt met fruit. En s, avonds groente met vlees.
Nou bij mij werkt dat niet, valt niet af . Ik ben heel erg aan het opletten om niet te snoepen.

Ik had ook alles geprobeerd, maar het beste is echt 6x per dag eten zo blijft je stofwisseling op gang. Hoe minder je eet hoe meer je lichaam denkt vasthouden die hap.. met alle gevolgen van dien. Tenminste dat bleek bij mij het geval.
Ik eet nu de ochtend een groene smoothie, tussendoor fruit if rijstwafel, de middag zelfgemaakte groentesoep met of een salade of boterham, om 3 gezond tussendoortje avond eten gewoon waar ik zin in heb maar wel volkoren pasta en rijst of courgette pasta.
En de avond een Klein bakje yoghurt.
Dat is veel meer als ik voorheen at maar val echt goed af!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 11:02    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik 2 ons aangekomen tov zaterdag, maar wil mn weegdag naar de dinsdag gaan verplaatsen. Zondag woog ik zelfs nog meer..

Nu dus een klein rood vakje, maar vanaf nu hoop ik wel dat het alleen nog maar groen gaat worden.

Ben met wat inspirerende boeken aan het lezen, de snoeperij is zo goed als helemaal het huis uit, en ik ga weer proberen te plannen! Boodschappenlijstjes maken en gezonde dingen in huis halen. En ook wat meer gaan uitproberen met gezonde sapjes.
Mn zoontje eet al maanden slecht, en ook hij kan wel wat extra vitaminen gebruiken Lach Heb een boek 500 sappen en smoothies, moet die alleen nog even opzoeken, is verstopt na de verhuizing begin vorige maand.. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 11:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Roxy1978 schreef:
shakena schreef:
Pff een pondje er bij,

Ik had ook alles geprobeerd, maar het beste is echt 6x per dag eten zo blijft je stofwisseling op gang. Hoe minder je eet hoe meer je lichaam denkt vasthouden die hap.. met alle gevolgen van dien. Tenminste dat bleek bij mij het geval.
Ik eet nu de ochtend een groene smoothie, tussendoor fruit if rijstwafel, de middag zelfgemaakte groentesoep met of een salade of boterham, om 3 gezond tussendoortje avond eten gewoon waar ik zin in heb maar wel volkoren pasta en rijst of courgette pasta.
En de avond een Klein bakje yoghurt.
Dat is veel meer als ik voorheen at maar val echt goed af!

Top dank je wel, je zou denken wat eet je veel.
Denk dat ik dat ook maar ga proberen.
Ben al veel kwijt hoor, maar dir laatste kilo's stagneren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

1 kilo eraf,tevreden,ik doe Weight Watchers online, is goed te doen,Ik ben 71 ,hoeft niet zo snel te gaan,heb alle diëten al gevolgd in mijn leven,maar volhouden is het moeilijkst,maar we gaan door,succes allemaal.

Groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 22:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Roefie schreef:
Hallo allemaal,

1 kilo eraf,tevreden,ik doe Weight Watchers online, is goed te doen,Ik ben 71 ,hoeft niet zo snel te gaan,heb alle diëten al gevolgd in mijn leven,maar volhouden is het moeilijkst,maar we gaan door,succes allemaal.

Groeten Roefie

ja lijnen is levenslang.
Vind het roch knap dat je op je 71 ste nog steeds op je gewicht let.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@shakena ik moest wel,veel gezondheidsklachten,maar gebroken met mensen die me onrust gaven,heeft wel 1 jaar geduurd voordat mijn lijf was gereset,maar ik heb me al jaren niet zo goed gevoeld!
Fijne dag verder.
Groeten Roefie cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 10:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Roefie schreef:
@shakena ik moest wel,veel gezondheidsklachten,maar gebroken met mensen die me onrust gaven,heeft wel 1 jaar geduurd voordat mijn lijf was gereset,maar ik heb me al jaren niet zo goed gevoeld!
Fijne dag verder.
Groeten Roefie cheerleader cheerleader

Helaas herken ik dat, laatste 7 jaar lopen verre van soepel. Kwam 2 jaar geleden in een burnout bij een psycholoog gelopen en sinds dien heb ik dat ik alleen mensen om heen wil die me energie geven niet die mn energie kosten.
Binnen 2 jaar mn ouders verloren. Daardoor ook hoop onrust bij zussen en broer dus ook geen contact meer mrt 1 zus en broer. Tuurlijk in begi verdriet, maar vind het nu wel goed. Sommige mensen zien wwl de fouten bij een anderaar nirt bij zich zelf. Ik heb daar geen zin meer in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 10:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 6 van 19