Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen nu echt definitief je streefgewicht bereiken ! (3)

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Loopt dus tot eind juli. Bedoeld als de ultieme echte nu eindelijk je echte streefgewicht bereiken sprint. Succes allemaal ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Oke, daar gaan we!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 15:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Elizabeth01, gaat lukken ! Lachen
Vandaag alweer 4 ons minder dan gisteren. Lekker veel gelopen door de duinen, namelijk, dat helpt. Weer een mooie dag vandaag, bewegen en afvallen is dan makkelijker !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 9:09    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Probeer hiermee de zomer door te komen.
Dan blijf ik bij de les. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 12:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo is dat, Anneke69, we blijven inderdaad bij de les met dit forum. En 't is nog leuk ook. Op naar een geweldige zomer met moeiteloos veel afvallen ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 17:14    

Reageer met quote
Whahaha, moeiteloos, sprookjes bestaan niet!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 6:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@elisabeth01 kan het zijn dat andere mensen het afvalproces anders ervaren dan jij ? Je lijkt te denken dat er buiten jouw perceptie geen andere is...Kan je zo al vertellen dat ik afvallen stukken vrijer en leuker ervaar dan jij... Je showt een nogal bewust beperkende manier van denken, en dan reageer je naar je eigen overtuiging, maar weer of dat de enige waarheid is. Maar so be it. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Proudmama2
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey,

Ik ben helemaal nieuw op deze site.
Wil graag meedoen met deze uitdaging! Mogelijk heb ik de lat iets te hoog gelegd voor de aankomende 12 weken...maar ga gewoon blij zijn met elke kilo die eraf gaat. Volgen jullie een bepaald dieet?
Ik wil afvallen door gewoon lekker en gezond te eten.
Let’s do this!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 11:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@proudmama2, WELKOM in dit sprintje ! En op de site ! Gaat je vast lukken ! Je positieve drive is heel duidelijk, en daar gaat het maar om ! Alleen lijkt me 9,5 kg in 12 weken wel wat veel. Ik zou me richten op ongeveer 0,5 kg per week, dat gaat al heel hard, wanneer het moeilijk is, schrijf hier iets, dan kunnen we je supporten, dat werkt erg goed ! Alleen als je dat leuk vindt, natuurlijk. Wat betreft je vraag; ik eet zo min mogelijk koolhydraten en op het moment probeer ik niet te eten na 19 uur. Geen dieet verder alleen zo gezond eten als mogelijk. Ben 14 kg kwijtgeraakt. Iedereen heeft zijn eigen methode hier, lees maar wat her en der, dan wordt dat duidelijk. Succes met afvallen , zet hem op ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 14:45    

Reageer met quote
Ik bedoel te zeggen dat als afvallen makkelijk zou zijn er geen te dikke mensen of een weegclub zou bestaan.
Dieeten, pilletjes, poedertjes, shakes of wat dan ook beloven snel moeiteloos afvallen.
Mijn praktijk is nog steeds, elke dag eetplan maken, bewust inkopen, Nee zeggen, porties aanpassen, af en toe dieetiste mee laten kijken en al met al kost me dat moeite.
Het enige wat me geen moeite kost is hier op de weegclub blijven, vind ik wel gezellig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 17:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5