Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen gezond en groen door het voorjaar - tot juni (9 weken)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Is nu eenmaal een prettige tijdsbesteding, helaas gaat dat niet samen met een laag gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 9:07    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Sorry @pmponer, maar de valkuil van bankhangen en eten zal gewoon de rest van je leven aanwezig blijven

ja weet ik hoor, maar ik zoek mijn balans nog, die is nog niet gevonden. Zal ook nog wel een paar maanden/ jaren duren. Vandaag maar veel naar buiten, het is heerlijk weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 12:23    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
In een ander sprintje werd de vraag gesteld wat met dit warme weer jouw verfrissende snack is. Wil dat onderwerp én deze vraag ook graag hier plaatsen.
Hieronder staat mijn antwoord en ben benieuwd naar die van jullie…..
~~~~~~~~~~
  • Ik heb geen favoriete verfrissende snacks, maar drink extra water en dan vaak water met een smaakje. En dan bedoel ik NIET die populaire trendy flesjes uit de supermarkt, maar kraanwater met een paar druppels Antésite.

Antésité heb ik leren kennen in Frankrijk (en daar koop ik het ook nog steeds). Het is volledig natuurlijk en zonder toegevoegde suikers, kunstmatige zoetstoffen of calorieën. Mijn favoriete smaken zijn: citroen, munt en anijs, maar het is er ook in vele ander smaken, zoals eucaplyptus, sinaasappel, roze pompelmoes, appel-kaneel, theeblad-extract en zelfs in cola.
      Zie ook deze LINK

• Daarnaast neem ik s’middags ook wel eens een kopje biologische Herbamare Bouillonbasis, een zuiver plantaardige bouillon van A.Vogel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 8:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik extra water, verder niks. ja af en toe een ijsje. Schaam Schaam smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt voor jullie lieve reacties !
Ik had kort even gekeken, dus ik zal op een ander tijdstip reageren. Hoop niet dat jullie dit verkeerd opvatten.

Qua stress is het nu goed mis.
Afgelopen weekend ( en ook weer gisteren ) heel druk bezig geweest met mijn woning om maar geen drugsstank van mijn buurman binnen te krijgen en dus ook weer geld uitgegeven aan iets wat niet mijn schuld is. Erg frustrerend.

Ik wilde maandag eindelijk ontspannen, maar er kwam alsnog een hele hoop drugs binnen via de toiletruimte ( moest terug naar de winkel ) en ook bleek de koelkast defect. Ik moest snel nog het e.e.a. opeten / leegeten en ik heb ook dingen weg moeten gooien.

Doordat ik een paar dagen geen koelkast had, heb ik slecht gegeten. Ook was het frustratie-eten. Ik denk dat een chronisch slaaptekort ( en dus ook chronische stress ) er ook voor zorgen, dat ik steeds 'trek' heb.

Vandaag kwam de nieuwe koelkast en nu merk ik pas echt hoe weinig stress ik nog kan bolwerken. Ik ben echt gesloopt en ook weer minimaal een kilo aangekomen. Hopelijk kan ik de komende dagen even weer bijslapen en lukt het me weer om tot een normaal eetpatroon over te gaan.

Ik merk aan mijn spieren, lichaam, dat ik ben aangekomen. Balen. Ik heb ook steeds spierpijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Vorige week kon ik niet wegen omdat ik in Parijs was. Heb toen gewicht omhoog gegokt. Bij thuiskomst zondag bleek dat ik te laag had gegokt: ik woog 97,2kg i.p.v. 95,8kg. Dus nu een beetje vertekend beeld. Maar hè! 94,4kg dus bijna 3kg eraf deze week. Hier in de lijst 1,4kg en dat is zelfs al prachtig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 11:06    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Morgen weer wegen, mensen. Zet hem op ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 11:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ondanks dat ik vind dat ik teveel extra's neem, valt het weegresultaat erg mee. Succes weer komende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 6:58    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Dribbel: stress en afvallen gaan maar slecht samen. Misschien is dit niet het goede moment om je daarop te richten, misschien moet je vooral proberen om niet verder aan te komen en om rust in je leven te krijgen.

Ik was een paar daagjes weg. Heb heerlijk (vegan) gegeten en veel gedaan: nu ben ik moe en is de weegschaal rood, maar daar maak ik me nog even niet druk om. Ik ga dadelijk naar de supermarkt en pak de draad gewoon weer op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 10:31    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Een kleine groene. netto vergeleken met vorige week zaterdag maar 300gr. Had meer verwacht/gehoopt; netjes aan mijn eetplan gehouden en de avondvierdaagse gelopen. Maar goed, groen is groen, op naar een nieuwe week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 10:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11