Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen gezond en groen door het voorjaar - tot juni (9 weken)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Deze week 8 ons in de min,een heerlijk gevoel met dit mooie weer.
Jammer dat het mooie weer na het weekend is afgelopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Dribbel: dat klinkt toch bijna als een eetbui door de marihuana lucht? Dat had ik ook wel een toen ik vroeger nog wel eens een jointje rookte... niet de bedoeling dat je high wordt van de lucht van een ander natuurlijk! Verward

Mijn tochtje naar Rotterdam was onwijs gezellig en we hadden inderdaad mooi weer op de boot! Veel gekletst, haha, maar ook een stukje gewandeld en gedineerd met een lekkere cocktail. Lachen
Vandaag was ik naar Amsterdam en dan volgende week 2x naar Utrecht. Jaja, ik kom nog eens ergens. Maar dan zit ik wel binnen: vandaag was dat jammer wat betreft het weer (maar wel gezellig en goed) en met de weerberichten van volgende week, onder de 15 graden en buien, is het ook geen straf om weer even binnen te zitten.

Het nadeel van op pad zijn is dat eten lastig plannen is. Omdat ik zelf in het oosten woon, ben ik rond etenstijd vaak onderweg en dan neem ik voor de lunch wel vaak een boterhammetje mee, maar een calorie-arme avondmaaltijd blijft toch lastig. Vanavond maar gewoon een broodje brie gehaald, makkelijker dan een warme maaltijd. En ach, met dat warme weer...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Duffy schreef:
@Dribbel: dat klinkt toch bijna als een eetbui door de marihuana lucht? Dat had ik ook wel een toen ik vroeger nog wel eens een jointje rookte... niet de bedoeling dat je high wordt van de lucht van een ander natuurlijk! Verward
Het klopt inderdaad dat je na het roken óf inademen van cannabis dampen een enorme trek kunt krijgen in eten. Maar aan de andere kant helpen de werkzame stoffen in wiet er ook voor dat je metabolisme op vol vermogen gaat werken en je calorieën sneller verbrandt, ofwel als resultaat een betere vertering en een versnelde stofwisseling. Vandaar ook dat de meeste vaste gebruikers ervan eerder slanker zijn dan mensen die het nooit gebruiken.

Duffy schreef:
en met de weerberichten van volgende week, onder de 15 graden en buien, is het ook geen straf om weer even binnen te zitten.
Hier staat een lang Koningsweekend met de honden in m'n tipi-tent gepland.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik vind de drugslucht echt smerig, sterk en ranzig. Het is dag in dag uit. Ik word er echt ziek van. Het is ook niet een klein beetje, het is echt heel veel.

Goh ik had er nooit over nagedacht, dat je trek kunt krijgen door de stank. Wat bijzonder !
Het is moeilijk voor mij, om te stoppen met investeren in deze woning om maar geen stank binnen te krijgen, maar niks wat we hebben gedaan, werkt.

Ik kan denk ik beter het geld investeren in een verhuizing, dan nog aan deze overlast situatie. Toch wanhoop doet gekke dingen met je.

Goh @Moonwalk en @Duffy; het helpt gewoon dat ik het nu van mij afschrijf en dat jullie hebben gereageerd. Dat voelt denk ik beter dan dat ik er 'alleen' mee worstel.
Kunnen jullie niet wat positiviteit instralen ? Erg blij Erg blij Ik hoor binnenkort of de woning wordt gesloopt, verkocht ( en/of vernieuwd ). Als dat zo is, dan kan ik eerder weg. Hopelijk gaat mijn buurman dan als eerste............. Ik zit echt af te tellen.

@Moonwalk; wat is een tipi-tent ? Helpt het ook met het afvallen als je honden hebt ? ( Je moet ze immers veel uitlaten etc. )

@Duffy; Als je veel onderweg bent en/of veel werkt; ik kan het me dan voorstellen dat je dan erg moe bent en het erg moeilijk vind om een calorie-arme maaltijd te bereiden. Ik denk ook dat veel te veel producten teveel kcal bevatten en teveel koolhydraten. Ik vind het erg moeilijk om bijvoorbeeld mager broodbeleg te vinden ( behalve vleeswaren ) en om magere sauzen te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 13:51    

Reageer met quote
@Moonwalk: oeh, met 14 graden en regen in een tentje (een tipi is een indianentent Dribbel) lijkt me wel een uitdaging...

@Dribbel: ik eet idd ook geen vleeswaren, ben vegetariër. En dat beperkt je keus inderdaad. Ik kom er wel uit hoor, meeste dagen. En anders val ik een weekje wat minder af, het is niet anders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Dribbel02 schreef:
@Moonwalk; wat is een tipi-tent? Helpt het ook met het afvallen als je honden hebt ? ( Je moet ze immers veel uitlaten etc. )

Duffy schreef:
@Moonwalk: oeh, met 14 graden en regen in een tentje (een tipi is een indianentent Dribbel) lijkt me wel een uitdaging...

Gelukkig hebben we een kachel in de tipi-tent en voldoende ruimte (5 mtr. doorsnee en één middenpaal van 3 mtr. hoog. Hij waterbestendig en geschikt van woestijn tot poolgebied).
Voor de honden hebben speciale honden-binnentent, zodat ze binnen ook hun eigen veilige plekje hebben waar voldoende ruimte in is.

Kijk dit is hem:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Moonwalk en @Duffy; dank jullie wel. Ik wist idd niet wat het was.

Wow @Moonwalk; wat ziet dat er leuk uit ! Wat gaaf dat je ook voor je honden zo'n tent hebt. erg leuk !

Oh ik hoop echt dat het droog blijft voor je.

Ik vier Koningsdag niet echt. Hier is het ook altijd extreem druk en daar kan ik niet zo goed tegen.
Gisteren waren ze al tenten etc. aan het opbouwen.

Vannacht ging ik weer snoepen. Ik had nog chocolade paaseitjes en ik bleef er maar in eten.
Toch heb ik vannacht alles weggegooid. Ook nog van een onaangebroken zak.
Enerzijds heb ik er moeite mee ( zonde van het geld ) dat ik dit heb gedaan, maar ik kon mijn gedrag niet meer 'langer aan zien'.

Ik was helemaal hyper van de stress vannacht ( drugslucht buurman en misschien ook wel de chocolade. Erg blij )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 13:19    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Dribbel 02

Eten weggooien zonde? Ten eerste vind ik paaseitjes geen eten, is vulling en zeer zeker geen voeding.
En wat is er nu erger? Gewoon weg, vuilnisbak in ofvin jouw lijf waar je er niets aan hebt en er ook nog vet van gemaakt wordt!

Zie het als leermoment, niet in huis halen, maakt het allemaal veel makkelijker .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 15:31    

Reageer met quote
Dat ziet er echt wel gaaf uit Moonwalk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 15:51    
Vrouw Weeggegevens   Solvegje

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
300 gram terug aangekomen.

Eigenlijk had ik erger verwacht want we zijn pas terug van een heerlijk weekendje "De Weerribben". Daar hebben we volop genoten van het weer, de natuur, de fietstochten...maar ook van de vele terrasjes en de leuke restaurantjes.

Liefs van Solvegje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 7:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 7 van 13