Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Samen gezond en groen door het voorjaar - tot juni (9 weken)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben nu 'officieel' weer begonnen met mijn afvalrace.

Duffy schreef:
Leuk dat jullie er allemaal zo'n zin in hebben! Erg blij

@Dribbel: lastige situatie! Ben je koper of huurder? Want als huurder moet je het vooral blijven melden bij de woningstichting of je huurbaas, maar als koper kun je denk ik weinig.... Sip

Dank je wel @Duffy. De woningstichting en de Gemeente zijn er wel mee bezig, maar het ligt erg moeilijk; juridisch. Het is wel fijn dat ze het nu wel serieus nemen. Ik ben al veel geld kwijt door mijn buurman, maar ook zitten er zoveel uren werk en energie in. Als ik er over nadenk, dan kan ik er wel helemaal gek van worden. Hopelijk kan ik begin volgend jaar verhuizen.
Leuk dat je hebt gereageerd.

@Duffy; hoe gaat het met jou ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
@Dribbel02 Ik zou eerst een gesprek aangaan met de wijkagent en vragen wat er in jouw woonplaats is geregeld voor dit soort van overlast.
Zoals @Duffie ook al schreef, als je in een huurhuis woont, kan je vervolgens worden doorverwezen naar de huurcommissie of woningbouwvereniging.
En mocht dit alles niets opleveren, vraag dan een gesprek aan met de burgemeester. Sinds vorig jaar is er namelijk de zg. ‘Aso-wet’ welke burgemeesters meer mogelijkheden geven om daadwerkelijk iets te doen tegen mensen die ernstige overlast veroorzaken. Want iedere Nederlander heeft het recht om van een huis een thuis te laten zijn.
Sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 13:55    

Reageer met quote
Moonwalk schreef:
@Dribbel02 Ik zou eerst een gesprek aangaan met de wijkagent en vragen wat er in jouw woonplaats is geregeld voor dit soort van overlast.
Zoals @Duffie ook al schreef, als je in een huurhuis woont, kan je vervolgens worden doorverwezen naar de huurcommissie of woningbouwvereniging.
En mocht dit alles niets opleveren, vraag dan een gesprek aan met de burgemeester. Sinds vorig jaar is er namelijk de zg. ‘Aso-wet’ welke burgemeesters meer mogelijkheden geven om daadwerkelijk iets te doen tegen mensen die ernstige overlast veroorzaken. Want iedere Nederlander heeft het recht om van een huis een thuis te laten zijn.
Sterkte!

Merci @Moonwalk. In mijn voorgaande bericht heb ik reeds het e.e.a. toegelicht. Lach Lief dat je mee hebt gedacht.

De kans bestaat dat de woningstichting dit pand gaat slopen en/of verkopen. Dit houd in dat ik zometeen ook nog een onkostenvergoeding krijg, dus ik moet nog even een paar maandjes doorbijten. Fijn he; dat ze tegenwoordig meer kunnen. Ik merk er helaas nog weinig van. Ze kunnen hem er pas uitgooien als ze een dik dossier hebben, maar uiteindelijk kan het wel.

@Moonwalk; gaat alles goed met je ? Ga je de komende dagen nog genieten van het mooie weer ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 16:36    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Morgen op rondvaart door de haven van Rotterdam, ik ben benieuwd. Zonnebrand mee, volgens mij verbrand ik snel van ons voorjaarszonnetje. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 20:18    

Reageer met quote
Zo dat klinkt leuk ! Ik wens je veel plezier en een zonnige dag !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je Dribbel! Heb me al goed ingesmeerd, dadelijk naar de trein. Lach

Ik had er vanochtend 4 ons af. Had een potje chocopasta gekocht en daar heb ik eigenlijk zo'n enorme zwak voor, die moet ik niet eens in huis halen. Anders was ik meer kwijt geweest.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja, dat is wat ik zo lastig vind.
Zogauw ik iets in huis haal wat ik echt lekker vind moet het ook op.😳

Chocopasta, chocoladehagelslag, Nutella, eigenlijk al het broodbeleg dat zoet is hou ik buiten de deur.
Eet anders gewoon een half brood ermee weg😠

Zo kinderachtig, zelfs na al tweeeneenhalf jaar een gezond voedingspatroon kan ik mezelf niet in de hand houden.
Dus hier alleen smeerkaas voor op brood😂
Niet veel aan dus na 2 sneetjes is het wel weer goed.

Wie niet sterk is moet maar slim zijn maar wie weet leer ik het nog eens?. Schaam Schaam Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 7:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Dribbel02; veel sterkte deze laatste maanden met je bovenburen.

@ Duffy; en hoe was de Rotterdamse rondvaart?
Jullie hadden in ieder geval prachtig weer.

@ Elisabeth; ikzelf was al meer als 30 jaar gestopt met roken en begon na een shock moment van de een op de andere dag weer te roken. Gelukkig ondertussen wel weer gestopt, maar toch.
Heel bizar, maar dit geldt –voor mij althans– ook voor mijn eetpatroon. Het kan maanden zelfs jaren goed gaan, en dan PLOP is daar weer die eeuwige valkuil voor jouw persoonlijke zwakke momenten. Heb daardoor ook vaak het idee dat ik tegen het vechten van oude verslavingen levenslang heb en zeker op mijn hoede moet zijn.

Laatst aangepast door Moonwalk op vr 20 apr 2018 8:18, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 7:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Joeghee, ondanks dat we gisteravond eigengemaakte quiche hebben gegeten toch 1½ kilo eraf deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 8:16    

Reageer met quote
@Duffy; hoe was het in Rotterdam?

@Elizabeth01; dat is zó herkenbaar ! Ik had nog chocolade eitjes in huis. Stoppen lukte niet, omdat ik die kilozak nog in huis had.

Dus....dinsdag had ik een mooie afvaldag, totdat ik weer last kreeg van die drugslucht van mijn buurman en wat doe ik ?............BAM ik pak de chocolade eitjes weer ! En zo heb ik nu weer 2 / 3 dagen gesnoept door ( o.a. ) de stress en onrust. Ik kon gewoon niet ophouden met snoepen.
Het is dan net alsof er geen rem meer op zit.

Vannacht heb ik het snoepgoed naar de kelder gebracht. Dat is toch erg......

Dit is hetzelfde patroon als een aantal jaren geleden, toen kwam ik ook zo aan.
Ik word steeds ziek door de dagelijkse drugsstank van mijn buurman.

Gefeliciteerd @Moonwalk ! Wat knap zeg ! Moet ik ook maar quiche maken ? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 11:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7