Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen afvallen ieder op zijn eigen manier

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Bibi,

Bij twijfel kan je misschien beter inderdaad even zo doorgaan als nu en het rustig afbouwen. Je hebt toch een hoop discipline nodig om aan de shakes te gaan. En als je niet lekker in je vel zit werkt dat natuurlijk niet mee, alhoewel het natuurlijk ook het tegenovergestelde effect kan hebben zoals het bij mij is gegaan.
Ik zit ook volop aan de medicijnen ( onder andere 2x prednison gehad in 3 maanden tijd) nu dagelijks aan 2400mg brufen via de reumatoloog. Het werkt allemaal niet mee maar moet zeggen het lijnen gaat me prima af op afentoe een smokkel.

Ik hoop voor jou dat je je knop om kan zetten en voor de nieuwe garderobe kan gaan die je wenst. Je aanpak voor nu ziet er toch al wel veel belovend uit! Daarmee zou je echt al moeten afvallen. Voornaamste is natuurlijk niet verder aankomen.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2020 14:39    
Vrouw Weeggegevens   bibi 2011
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/meer sporten

Reageer met quote
Hoi Silmar,

ja, ik had voor deze aanpak gekozen omdat ik dan hoop dat ik tegelijkertijd goede gewoontes aanleer en dus niet weer aankom nadat ik stop met lijnen.
Maar van de mensen die ik ken die Cambridge deden, word je bij Cambridge ook langzaam van de shakes afgehaald en goede gewoonten aangeleerd, dus misschien toch wel een leuke shortcut. Als ik goed doorzet lukt het me om 2 tot 2,5 kilo per maand af te vallen op deze manier, maar goed, als je twintig kilo wilt afvallen heb je dan toch wel 10 maanden doorzettingsvermogen nodig.
Ik was er vorig jaar al 7 kwijt, maar daarna ook weer 5 bij aan gegeten, dus tja, zo werkt het ook niet. Lachen

Hopelijk werkt het deelnemen aan sprintjes om de motivatie erin te houden. Zie wel dat jij aan alle drie de sprintjes die bij mij passen ook deelneemt, heb me nu voor een tweede ook aangemeld, dus zal je daar ook wel tegenkomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 9:38    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hey Bibi,

ja dat is moeilijk om het zo vast te houden zeker als je indd 20 plus wilt afvallen.
Ik zou zeggen denk er lekker rustig over na, de begeleiding is van de consulenten van Cambridge echt wel goed, ook dat zal verschillen per persoon. Mijne is echt een topper en ben heel blij met haar. En het voordeel is dat je inderdaad begeleid word in het op opbouwen naar een normaal eetpatroon. En je houd dan toch de stok achter de deur om te wegen en te praten over je moeilijke momenten.

Succes en we treffen elkaar vast en zeker op de andere sprintjes. Leuk!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 15:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2