Auteur |
Bericht |
Sasa Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 2269 Dieet: gezond eten (intermitted vasten )
|
|
Dat is goed nieuws, Deugnietje! Structuur is veel waard! Het liefst op vaste tijden een maaltijd eten en proberen tussendoor niet te snacken. Fijn dat er een goed begin is!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jun 2022 20:24 |
|
 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 176 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
@dipinipi: volgens mij zit je in een hele goede flow! Goed hoor.
@deugenietje: fijn dat je je beter voelt! Als ik snaai trek heb ga ik kauwgom kauwen, het liefst alleen zodat ik heerlijk kan smakken! En als de smaak eraf is snel weer nieuwe pakken!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jun 2022 20:59 |
|
 |
Deugenietje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 2246 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Ik merk sinds woensdag nu ik beter eet overdag dat het beter gaat in de avonden.
Ik heb ook steeds meer behoefde aan gezonde dingen en kan beter als de moeheid toe slaat voor het slapen gaan, dat ik normaal gesproken nog een hele lading voedsel nam, dat ik nu kan denken, Sabine, je bent moe, ga zo maar lekkker slapen.
Als ik deze basis kan vast houden ook in mijn vakantie en tijdens trauma behandeling zal dit een reuze stap zijn en ook qua de behandeling een rust zijn qua (vr)eet gedachtes.
Ik zit gemiddels op 2100 kcal per dag. Dit heb ik ook nodig om af te vallen volgens de app, maar hoop dat de weegschaal dit ook aangeeft.
Alleen mijn koolhydraten zijn steeds te hoog, daar moet ik nog een middenweg in vinden.
Maar al met al gaat het super goed._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 19 jun 2022 0:29 |
|
 |

Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 2269 Dieet: gezond eten (intermitted vasten )
|
|
Deugnieten, dat klinkt heel positief! Fijn dat dit al een paar dagen werkt! Ik ga voor je duimen dat je dit verder zo kunt voortzetten!
Een regelmatig voedingspatroon met 3 maaltijden waar je goed en gezond eet is zo belangrijk! En inderdaad, op tijd naar bed! Ik heb dat ook soms, dan blijf ik maar op tot na middernacht en ondertussen blijf ik maar dingen zoeken en eten. Dat is voor een groot deel te voorkomen door op tijd naar bed gegaan. Dan ben je de volgende dag ook nog eens een stuk fitter  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 19 jun 2022 22:10 |
|
 |
|
 |
Josje8 Vaste Weegclubfan

|
|
Er zijn drie 'rode' mensen in dit sprintje en ik ben er 1 van. Ik ga echt proberen om dat eerst weer eens groen te krijgen. Misschien lukt het deze week en anders volgende week. En dan verder zakken naar de 80 kilo!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jun 2022 11:02 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41238 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
hier wel al heel wat er af voor mijn doen en ik kan ook weer meer kleding aan_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jun 2022 11:06 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 176 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Dipinipi schreef: | hier wel al heel wat er af voor mijn doen en ik kan ook weer meer kleding aan |
Heerlijk gevoel! Hoe heb je je dieet-draai weer gevonden?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jun 2022 19:27 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41238 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
geen idee, ik was het gewon zat en besloot om Cohen weer op te pakken
ik zondig af en toe wel hoor maar de dag erna weer in het gareel
vanmiddag een salade van komkommer/paprika/tomaat
2 lcarb boterhammen met 2 gebakken eitjes en een plakje spek
tussendoor watermeloen en wat druiven
vanavond een kipburger met een tomatensalade
watermeloen
een paar volk biscuitjes bij de koffie_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jun 2022 19:37 |
|
 |

|
|
Knal, boem - en toen kwam Joyce Wat een prestatie! Praat ons even bij, hoe ben jij zoveel afgevallen?
Dipinipi - hartstikke goed bezig!
Bij mij ging het even wat minder, maar lukt het gelukkig weer sinds vrijdag. Hopelijk morgen groen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 jun 2022 23:21 |
|
 |
Jolan W Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-3-2021 Berichten: 780 Dieet: gezond eten Woonplaats: Duiven
|
|
Mochten jullie denken : hë een nieuwe naam.
Nee ik ben niet nieuw. Ik was Moesjka.
Die heb ik afgelopen woensdag helaas moeten laten inslapen.
Daarom heb ik dus om een andere naam gevraagd. En gekregen.
Naar omstandigheden gaat het goed met me. Ik sla me er wel doorheen.
:  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 jul 2022 16:47 |
|
 |
|
|