Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Puur natuur en vega(n) sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Wat een mooie site Whis, dank je wel. Als we een dagje Limoge gaan doen kan ik tenminste kijken waar we kunnen gaan eten! Erg blij

Duffy, ik ben alcoholiste en ik drink al meer dan 20 jaar niet meer. Dus ook niet in de vakantie. Lachen Maar ik mis het ook niet eigenlijk. Mijn leven is er toen ik eenmaal echt gestopt was zoveel beter op geworden, dan wil ik niet in de waagschaal stellen. Lach

Jij heb ook al een goed idee met die app van Happy Cow, die ga ik ook opzoeken. Uitlachen

Vandaag had ik trouwens veggie hamburgers gemaakt. Op een volkoren bolletje, met sla eronder en augurk en gebakken uien erop . Likje mayo en tomaten ketchup, jalapenospeper. Ik heb gesmuld. smullen En was supergauw klaar, ook handig, want ik moest vroeg de deur weer uit. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 1:44    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Krijg er alweer honger van... Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 15:48    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heftig verhaal Missy en wat knap dat je al zo lang van de drank af bent!
Verslavingen kunnen je leven zo enorm beïnvloeden! Wat minder erg misschien, maar ik ben nu 2,5 jaar gestopt met roken. Ik mis het soms wel, kan de geur ook erg lekker vinden. Maar ik zou nooit opnieuw beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dat is ook de truc Duffy, niet meer opnieuw beginnen. Want bij mij is het 1 glas is teveel en 1 fles is te weinig, bij jou is het 1 sigaret is teveel en 1 pakje is te weinig.
Ofwel; als je er weer mee begint ben je ook direct weer verkocht. Het verslavings centrum in de hersenen is gelijk weer klaar wakker dan. Lach En stoppen met roken is heel moeilijk, dus zou zonde zijn om het in de waagschaal te stellen he.

Verslavingen komen overigens in ook familair voor, je kunt een gen erven dat je gevoeliger maakt voor verslaving. Ik was 4e generatie alcoholist. Echt triest, maar het heeft mijn leven niet bepaald zoals dat van mijn overgrootvader en vader gelukkig. Lach Min of meer op tijd bij geweest. Erg blij Dus ik vind mezelf niet triest, ik heb geboft zelfs. Uitlachen

Ik heb mijn gewicht doorgegeven, was heel weinig (maar 1 ons) lichter, had op meer gehoopt, maar ja, met dit warme weer houdt ik ook weer wat vocht vast.

Tot over 3 weken, ik ga het ervaren hoe makkelijk of moeilijk het is om mijn veggie lifestyle vast te houden in Frankrijk. Erg blij Zwaaien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 2:15    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Fijne vakantie!! Tot binnen drie weken Cool Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 9:32    

Reageer met quote
Een hele fijne vakantie gewenst!
Ik ben nu onderweg naar Den Haag, ga er ook even een paar daagjes tussenuit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 11:11    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hé bah, alweer aangekomen. Maar ik denk dat het wat spieren zijn, want ik heb mijn vetpercentage gemeten en dat was juist afgenomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 12:26    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hallo! Ik ben heel laat met aanmelden, had dit sprintje eerder niet opgemerkt.
Ik ben vegetariër sinds 1994... dus nu zo'n 24 jaar. De laatste 10 weken volg ik een eliminatiedieet waarbij ik ook geen zuivel gebruik. Af en toe eet ik een ei, maar ik houd er niet erg van dus dat is hooguit een paar keer per maand. Wel vaak mayonaise nu als vervanger voor b.v. boter, ik denk nog na over alternatieven.

Mijn redenen om geen vlees te eten: oorspronkelijk het milieu en de wereldhonger. Later steeds sterker het dierenleed, en nu ik het werk van Michael Greger en Joel Fuhrman lee, is ook heel sterk gezondheid een grote reden voor mij. Dierlijke producten dragen zeer sterk bij aan je kans op kanker en hartziekten, lees ik. De boeken die ik lees maken dat ik aan het nadenken ben over een overstap naar veganisme.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik ben net te laat geloof ik wat betreft de vakantie van Flying Missy - maar je kunt je heel goed redden door gewoon bonen en noten te eten. Geen vleesvervangers nodig.
En bonen (blik, pot of gedroogd en dan zelf koken) en noten zijn makkelijk mee te nemen op vakantie. Met name cashews zijn heel lekker bij een maaltijd en die kun je gewoon door je groente gooien.

Soms heb ik geen zin in bonen of noten bij mijn avondeten, dan eet ik gewoon groente met aardappels of granen en neem dan later een handvol noten. Of ik meng één of twee opscheplepels bonen met hummus en/of wat mayonaise.
Of ik eet een kom soep of een salade bij mijn lunch of tussendoor en gooi daar peulvruchten doorheen.

Laatst aangepast door Nicky303 op zo 13 mei 2018 11:34, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 11:26    

Reageer met quote
Hey Nicky, welkom!

Ik ben in Den Haag gruwelijk verwend. Lekkere broodjes met gegrilde groente en hummus, falafel, samosa's... Een heerlijke vegan salade met mais, bonen en nachos. Ook de niet-vegans konden meeëten en vonden het heerlijk.
Het ontbijt viel me wat tegen: ze hadden inderdaad havermout en sojamelk en een potje hummus. Daar mochten we het mee doen. En dat voor 17 euro, schandalig!

En nu vind ik het heerlijk om weer thuis te zijn. Net even gedouched en mijn bedje verschoond, en de was draait al. Poes is ook helemaal blij dat ik er weer ben en dat hij weer op het balkon mag. Alleen maar knuffelen en vogeltjes kijken, de lieverd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 11:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11