Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Puur natuur en vega(n) sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Missy: dat lijkt me inderdaad lastig zeg, maar zoals Whis terecht zegt kun je me tofu veel doen hoor.Niet bang zijn om kruiden te gebruiken, want zonder kruiden is het een smakeloos prutje. Ras-el-hanout is lekker ermee, en curry madras kruiden. De Lidl heeft ze gewoon tussen de Griekse kruiden liggen. Ik bedenk me nu dat ik ook nog een potje "tofu-kruiden" heb van de Jumbo, maar die heb ik nog nooit gebruikt.
Ik snij de tofu vaak in blokje en gebruik het in gerechten waar ik vroeger kip in zou hebben gedaan (nasi, bami, noodles), maar bij noodles vind ik gemarineerde tempeh (Albert Heijn) lekkerder eigenlijk, maar dat is weer wat duurder.

@Whis bedankt voor de link! Ik ben een paar weken terug van Facebook gegaan, maar mis de Vegan groepen waar ik in zat best wel. En dus de recepten die we daar deelden, dus als je nog meer lekkers tegenkomt: ik ben er blij mee als je ze hier deelt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 10:33    

Reageer met quote
Tofu in blokjes - even in sojasaus leggen en bakken smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Hoi
Ik sluit mij ook aan. Ik ben rond 12 jaar Vega en steeds meer vegan. Koop zelf bijna nooit meer dierlijke producten maar eet het wel buiten de deur. Luuk om te lezen hoe jullie het ervaren. Mijn grootste probleem is genoeg eiwitten eten. Omdat ik nu veel aanrl het sporten ben heb ik van die eiwit poeder gehaald niet echt optimaal.
Ik heb mijn eind gewicht voor het sprintje verkeerd invult maar hoop er we nog een paar kilo af te halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 20:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Wordt nog een gezellig clubje hier! Erg blij

Ik zal vast niet verhongeren in de vakantie denk ik. Lachen Anders eet ik gewoon veel fruit en sla en van die lekkere Franse kaas. Ik eet dan wel geen vlees meer, maar zonder kaas kan ik (nog) niet. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2018 1:36    

Reageer met quote
Kaas hebben ze daar wel genoeg!! Kaas, stokbrood en wijn. Meer moet dat niet zijn!
Naar welke streek ga je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2018 6:13    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Wijn laat ik aan me voorbij gaan Whis. Lach

Ik ga naar midden Frankrijk, net boven Limoges. Lach

Had gisteren avond trouwens lekker gegeten, kant en klaar bladerdeeg met spinazie en feta. Hoefde alleen nog gebakken, zelfs ontdooien was niet nodig. smullen Van Lidl, gekocht tijdens de "Griekse week" Lach En nog in mijn vriezer die te vol was, dus opgemaakt. Heel lekker. Echt een aanrader. Ook om zelf eens te maken misschien. En voor de niet zuivel eters kun je de feta vast wel vervangen door gezouten fijngemaakte tofu denk ik. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 1:37    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 5:40    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Komt vast helemaal goed Missy!
Lekker hoor, misschien zei je het al, maar wanneer ga je? Ik zou die Franse wijnen niet kunnen laten staan, vind zo'n wijntje echt zo bij de vakantie passen! Lust je geen wijn of alcohol?

Wat een handige pagina Whis! Ik gebruik meestal de app Happy Cow als ik op vakantie ga. Die geeft aan waar in jouw buurt de vegetarische of zelfs vegan restaurants zitten, net zoiets dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 8:11    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
scrambled tofu mmm, vooral de verse tofu van de toko, die is veel lekkerder dan die van de supermarkt.
Wat een handige tips over de bbq.
Fijne vakantie !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 20:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16