Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Puur natuur en vega(n) sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Even een tip:
Er is weer een 12 weken-sprintje! 1 keer in de week je gewicht en een berichtje, ben je dan aan het eind nog in de race, maak je kans op 1 van de 3 waardebonnen voor de dieetwebshop!
Ik heb hem zelf nu 2 keer mogen winnen, het is een echte prijs!

https://www.weegclub.nl/forum/doe-mee-12-weken-actie-met-prijs-www-dieetwebshop-nl-t55500.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 20:36    

Reageer met quote
Ik slim B12 (een tekort loop je inderdaad makkelijk op) en D3 (die is bij mij snel laag) dagelijks.

Ik kom ook uit zo'n gezin Whis: aan mijn vaderskant heeft iedereen het slagersvak geleerd en zelf ook in de slagerij gestaan. Veel vlees is het motto, vooral mijn oom vindt het maar raar dat ik ervoor kies geen vlees meer te nemen. Mijn vader accepteert het wel, we kunnen goed verhalen uitwisselen. Hij vertelt dan over wat hij vroeger meemaakte toen hij opgroeide met mijn opa's slagerij aan huis, ik vertel dan wat ik leer over dierenleed en milieu. We vallen elkaar niet aan of af, maar respecteren elkaars standpunten, heel fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dank je wel voor de tip over het 12 weken sprintje Duffy, maar ik ga deze keer niet meedoen. Ben in die weken ook op vakantie en denk niet dat ik daar wifi heb, noch dat ik aan dieet wil denken. Lachen Al zal ik wel 'met mate' gaan genieten. Uitlachen

Mijn echtvriend eet steeds mee met mij mee en ik hoor hem steeds minder over biefstuk. Zit alleen een beetje met mijn zoon in mijn maag. Die eet vlees en gaat mee met ons op vakantie naar Frankrijk straks. Ik ga maar vaak salade eten (daar houdt hij van) met franse kaas en stokbrood. Onder het mom; moeder heeft ook vakantie. Lachen Heb ook geen idee of ik daar (klein dorpje) vleesvervangers kan scoren. Wordt weer een nieuwe uitdaging. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 1:12    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik ben even mega trots, mijn eerste doel was om onder de 80 te komen en dat is me vandaag gelukt... Sorry, even heel gelukkig..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 6:22    

Reageer met quote
En hoe Fientjuh, das een flinke sprong! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 14:17    

Reageer met quote
Zo gaat het meestal bij mij, dan sta ik weken stil of kom aan en dan ineens een tot twee kilo eraf. Dan kom ik altijd weer een beetje aan, sta weer stil en weer zo'n sprong. Snap er niets van maar zo gaat het steeds.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 17:32    

Reageer met quote
Kent iemand deze site? Is best leuk om eens te doen.
https://modelmydiet.com/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 18:12    

Reageer met quote
Grappig om eens mee te spelen, maar het komt totaal niet overeen met hoe ik mezelf zie en ook niet hoe ik mezelf ken bij minder kilo's... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Grappig Fientje, ik zie alleen geen verschil tussen nu en - 4 kilo. Lachen En toch wil ik voor min 4 kilo gaan. Lach

Gefeliciteerd met het halen van je eerste doel! Kan me voorstellen dat je blij bent. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 1:52    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik zie ook niet zo veel verschil... Niet echt motiverend Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 8:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 4 van 16