Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Puur natuur en vega(n) sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Missy,

Ik heb me gewoon links in kunnen schrijven en zie de tabel boven ons draadje staan. Ik snap niet wat je bedoelt met "dit is nog geen sprintje"? Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 4:54    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Hoi Flying Missy, ik zie ook geen handeling die ik nog kan verrichten. Het is anderen wel gelukt om zich aan te melden en een streefgewicht door te geven, en die zie ik in de tabel bovenaan staan. Voor de zekerheid klik ik nog even op 'wijzigingen opslaan', verder zie ik geen knoppen waar ik iets mee kan (behalve buttons om in te stellen of het een 'open' of 'gesloten' sprintje is en hoe lang deze duurt)...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 8:16    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik heb me ook gewoon kunnen aanmelden en zie het lijstje bovenaan staan!
Supplementen? Ik neem jaarlijks een doosje B12. Op aanraden van de huisarts. Maar nooit tekorten gehad. En af en toe magnesium.
Mijn bloedcontroles zijn tot nu toe altijd perfect. En dat met al meer dan 20 jaar geen vlees! Een bleke huid (volgens velen komt dat door het geen vlees eten) heb ik altijd al gehad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 8:51    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik slik dagelijks vitamine b12, in de winter vitamine d en als ik weinig tot geen brood eet slik ik een algentablet met jodium erin. Verder eet ik lijn-of chiazaad om aan mijn omega's te komen, maar dat is geen supplement.

Whis, die bleke huid komt niet van geen vlees eten hor, laat je niet gek maken. Ik eet niets dierlijks en ben juist bruiner sinds ik dat doe. Ik was juist bleek toen ik vlees at. Toen ik alles at, dacht ik automatisch dat ik alles binnen kreeg. Toen ik vegan ging eten, ben ik me erg gaan verdiepen in alles wat je binnen moet krijgen en eet ik dus eigenlijk veel gezonder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 13:18    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Nee hoor. Die had ik al toen ik nog dikke biefstukken at ...
Geboren bleekscheet Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 13:46    

Reageer met quote
Waar halen jullie vegetarische kaas?
Bij ons verkopen ze dat volgens mij nergens in de supermarkt, alleen op de woensdagmarkt heeft 1 stalletje een jong belegen vegetarische kaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 18:15    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Duffy, bedoel je kaas met vegetarisch stremsel? Kees kaas heeft vegetarisch stremsel en polderkaas ook. Als het goed is hebben ze dan ook het vegetarische logo. Gewoon bij de supermarkt te koop.

Je kunt ook vegankaas kopen, dat is geheel plantaardig maar smaakt niet echt naar kaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 19:34    

Reageer met quote
Ik slik niet structureel supplementen. Soms heb ik iets nieuws in huis en dan hou ik dat een tijdje vol, maar dan versloft het al snel.

Wow, ik heb vandaag een la vol groentepakketgroentes die lagen te verleppen in een grote pan bouillon geknikkerd en daar de staafmixer opgezet. Dat leidde tot een pan vol dikke biologische pastinaak-zoeteaardappel-bleekselderij-aubergine-venkel-broccoli-champignon-ui-aardappel-prei-knoflook-soep. Zo, beat that! Lach

Ik goot een paar lepels over wat blokjes bio-kaas (van m'n kaasabonnement dat ik wil gaan stopzetten) heen. Bordje met vegafit vegan kipnuggets uit de oven en rauwe puntpaprika ernaast. Afvallen is best leuk.

Laatst aangepast door Maira op zo 22 apr 2018 22:23, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 21:58    

Reageer met quote
Klinkt gezond Maira en die vegan kipnuggets zijn lekker hè?

Bedankt voor de tip Fientjuh, ik ga eens zoeken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 22:03    

Reageer met quote
Fientjuh, ik heb helaas ook nog geen vegan kaas gevonden die echt naar kaas smaakt. Van Wilmersburger gebruik ik soms de geraspte kaas, maar de plakjes vind ik niet te hachelen. Je proeft dat het van oliën is gemaakt. Wel lekker vind ik No Muh, een zachtere kaas. Helaas ook erg duur, ruim 6 euro voor 200 gr. Wat ik ook wel eens doe is gistvlokken over of door m'n eten, dat geeft volgens sommigen een kazig smaakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 22:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11