Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Purple mama

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   purplemama
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil me graag aansluiten bij deze groep. Ik ben 47 jaar moeder van 2 kanjers van 16 en 11 en heb een lieve vriend waar ik samen mee woon. Ik ben al jaren aan het strijden tegen de kilo's en ik schommel al die tijd tissen de 85 en 95 kilo wat voor mijn lengte te zwaar is (1,67). Net als vele andere mensen heb ik een kast vol met boeken staan en heb ik al veel geprobeerd. De rode draad door mijn afvalpogingen is het Ega dieet maar ik kan t niet meer volhouden. Ik moet op zoek naar iets dat ik vol kan houden en waarbij ik niet steeds terugval. Ik houd me er 3 dagen aan en dan eet ik weer alles wat niet in het programma hoort. Het is een vreselijke strijd waar ik doodmoe van word. Ik vraag me ook af of het gaan naar een club wel iets voor mij is. Ik sta iedere week voor paal voor mijn eigen gevoel omdat ik weer niet afgevallen ben maar anderzijds is het ook weer zo dat je een stok achter de deur hebt. Ik heb nu een dieet gekregen van een dietiste waar ik wel blijer van wordt dan het Ega dieet. Maar bij een dietist ga je niet iedere week wegen en heb je wilskracht nodig. Nu kan ik natuurlijk naar de club gaan en het dieet van de dietist volgen maar dat gaat niet werken dus ben aan het dubben wat nu te doen. Een schop onder mn kont moet ik zeker hebben dat is een feit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2016 10:21    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo purplemama, welkom terug. Omdat het alweer even geleden is nog maar even de algemene info. Erg blij

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2016 16:52    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Welkom!

Er lopen hier heel van hulp onder-de-poeperd-schoppers rond.
Je zal het nog steeds zelf moeten doen, maar steun is er!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2016 19:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1