Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Trots dat ik vandaag de moeilijkste / belangrijkste taken éérst heb gedaan. Dat lucht op. Verder gewerkt aan het artikel, en yoga gedaan.

Ben blij dat die strategie van 'de moeilijkste / belangrijkste taak eerst' zo goed blijkt te werken.

Genoten van de coleslaw die mijn man klaarmaakte.

Vandaag 70 minuten beweging gehad.

Blij dat het nu alweer dag 6 is sinds ik stopte met zoetigheid eten. Nu gaat het naar verwachting makkelijker worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 23:02    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Voel me goed over de inzet die ik lever om gezonder te worden. Gisteren geoefend met 'meal gaps' (drie uur niet eten na de maaltijd) en dat ging goed.

Vanmorgen 40 minuten gewandeld in een mooi park.

De weegschaal gaf vanmorgen opeens een kilo minder aan. Ik hoop dat dit het gevolg is van mijn goede inspanningen van de afgelopen week; suikers mijden en veel groente eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 10:41    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heerlijk luier dagje gehad even ikke tijd gemaakt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 19:06    
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Blij met de app van het Voedingscentrum. Het helpt me keuzes te maken en onder de 2000Kcal te blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 21:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Joehoeoeoe!!! Ik ben 1,7 kg afgevallen en weeg nu 104,5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 8:23    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je succes Caroline!

Ik ben blij dat ik een dagje met weinig verplichtingen heb.
Heb de kans 'gegrepen' Lachen om de wc schoon te maken vandaag, blij dat het achter de rug is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 11:27    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dit sprintje helemaal uit het oog verloren. Ik zat bij het vorige sprintje te kijken en zag daar geen activiteit plaatsvinden wat ik zo jammer vond. Blijkt dat ik dus bij het verkeerde sprintje zat te kijken Lachen

Vandaag heerlijk weer en van plan om vanavond in de tuin weer wat te kunnen schilderen. Hopelijk kan ik het helemaal afronden.

Verder heb ik eindelijk wat rust en kan ik er van genieten en vieren dat ik een nieuwe baan heb. De stress en onrust ben ik gelukkig kwijt na het afgelopen vrijdag op mijn huidige werk verteld te hebben.

Hopelijk kan ik m'n vakantie nog met een weekje verlengen en gaan ze daar mee akkoord. Zou toch wel even lekker zijn nog als dat zou kunnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 11:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag naar de sportschool geweest. Op de fiets uiteraard. Het is voor het eerst na m’n operatie, 6 weken geleden. Nu weer rustig opbouwen. Het voelde weer goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 15:56    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Logano!

Ik ben erg tevreden over mijn werk, een fijne plek is heel belangrijk. Nu twee dagen vrij, is natuurlijk ook lekker en bijtanken is ook nodig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 16:34    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja wandelen is echt heerlijk, dat vind ik ook! Erg blij Af en toe een schop onder de kont nodig om het huis daadwerkelijk uit te gaan, maar eenmaal aan de wandel kan ik echt kilometers blijven doorlopen.

Erg blij Ik ben dankbaar dat de operatie van mijn hond vandaag goed is gegaan en hij weer thuis is.

Erg blij Ik ben trots op mijzelf dat ik al 17 kilo ben afgevallen.

Erg blij En kan niet wachten tot ik mijn nieuwe broeken maatje 42 (ik kom van maat 46/44, zat er een beetje tussenin) aan kan na dit weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 17:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16